Online fizetési megoldások már a közlekedésben is
Robbanásszerűen fejlődik az online fizetési piac, egy hónap alatt több mint egymilliószor fizettek a SimplePay online fizetési megoldásán keresztül.
A rekordvolumenben nagy szerepe volt annak is, hogy idén augusztustól a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. online bankkártyás fizetéseihez is a SimplePay biztosítja a hátteret, illetve hogy nyár elején a cég stratégiai együttműködést jelentett be a MÁV-START-tal.
Jót tett a nyári időszak az online fizetési piacnak, az OTP Mobil adatai szerint a belföldön utazók nagy számban vásárolták autópálya-matricáikat, vonatjegyeiket online. Mindez hozzájárult a SimplePay újabb rekordjához, augusztusban ugyanis a fizetési megoldás átlépte a havi egymillió tranzakciós határt. Az eredmény a SimplePay népszerűségét igazolja, az elmúlt hónapban a tranzakciók száma ugyanis az előző félév teljesítményének mintegy harmadát tette ki.
Stratégiai együttműködések az eredmények szolgálatában
Az eredményekhez két stratégiai együttműködés is hozzájárult. Egyrészt 2018. június 20-tól az OTP Mobil szolgáltatja a MÁV-START online vonatjegyeinek vásárlásához kapcsolódó fizetési megoldást, ami júliusban és augusztusban összesen több mint 770 ezer tranzakciót jelentett. Külön kiemelendő, hogy ezeknek a tranzakcióknak több mint 10 százalékában Simple fiókkal fizettek. Vagyis ezeknél a vásárlásoknál a fogyasztóknak már csak a Simple fiókjukba kellett belépniük és kiválasztaniuk korábban elmentett bankkártyájukat a fizetéshez.
Emellett augusztustól a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. online bankkártyás vásárlásai mögött is már a SimplePay rendszerei biztosították a fizetési szolgáltatást. A tehergépjárművekre érvényes e útdíj rendszer (https://www.hu-go.hu/), illetve az e-matricák (https://ematrica.nemzetiutdij.hu/) kapcsán ez augusztusban több mint 40.000 tranzakciót jelentett. Az OTP Mobil a jövőben ennek dinamikus bővülését várja.
A két együttműködésnek köszönhető tranzakciók az összes augusztusi tranzakció közel 40 százalékát tették ki.
Az eredmények kapcsán dr. Al-Absi Gáber Seif, az OTP Mobil ügyvezető-helyettese elmondta: „Folyamatos fejlesztéseinknek köszönhetően azt tapasztaljuk, hogy egyre többen választják a készpénz helyett a kényelmes, modern és biztonságos online fizetési megoldásainkat. Nagy öröm számunkra, hogy a MÁV-START-tal és a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltatóval való közös munkán keresztül további több százezer ember hétköznapjait tesszük egyszerűbbé.”
Kapcsolódó cikkek
- Tanácsok elsőkézből a Vibertől
- Négymilliárd forintos informatikai fejlesztéssel folytatódik a MÁV-csoport megújulása
- Kétszer gyorsabb kézbesítési sebességgel és megújult chat-élménnyel erősít a Viber
- Vegyen vonatjegyet bármely okostelefonnal!
- Könnyű FlixBus jegyfoglalás és fizetés a Google Pay-en keresztül
- Elképesztő sikerrel zárult a Viber egyedülálló csoportos VB tippjátéka
- Egyre többen parkolnak a Simple alkalmazással
- A frekvenciaváltók mobil paraméterezése, az Eaton új drivesConnect alkalmazásával
- Egyszerűsödik az online jegyvásárlás
- A K&H mostantól egy mobilalkalmazással videó öninterjúkat használ a kiválasztáshoz