A Microsoft a Millenáris Startup Campusban
forrás: Prím Online, 2018. szeptember 17. 20:57
A Millenáris Startup Campus és a hazai technológiai startupok támogatójaként a Microsoft állandó bázissal lesz jelen a startupok új fővárosi fellegvárában. A technológiai óriás kéthetente „fogadóórákon” (Office Hours), havi rendszerességgel pedig kimondottan üzleti fókuszú B2B Sales & Growth Meetupokkal várja az érdeklődőket Budapesten, a Millenáris D épületében.
Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb közösségi irodájának „béta” nyitóbulija zajlott szeptember 12-én, az eseménynek a Microsoft volt a főszponzora. Több mint kétszázan voltak kíváncsiak a megnyitón a kiváló résztvevőkkel teleszórt panelbeszélgetésekre, majd az élőzenés műsorra.
Az IVSZ (Szövetség a digitális gazdaságért) és a Millenáris Nonprofit Kft. irányítása alatt létrehozott tér fontos szerepre törekszik a hazai startup világ építésében: bérlőkkel, pezsgő élettel, programokkal és rendezvényekkel kívánja megtölteni a közösségi irodát.
„Tudjuk, mennyire nehéz feladat egy jó ötlet mellé a megfelelő befektető megtalálása. Ugyanakkor nem elég a sikerhez. Azok a startupok, akik a Microsoft partnereiként képzelik el a piacra lépési stratégiájukat, a következő években a technológia és az értékesítés terén egyaránt személyre szabott támogatást kapnak tőlünk” – jelentette be a Millenáris Startup Campus Beta Launch Party-n Csanak Gabriella, a Microsoft Magyarország marketing- és operatív igazgatója.
A Microsoft új startup programja elsősorban az üzleti alkalmazásokat fejlesztő startupokra koncentrál, úgy, hogy saját értékesítési hálózatát és tapasztalatait, viszonteladói és kapcsolati hálóját bocsátja a rendelkezésükre. Piacra lépés, értékesítés, növekedés, ezek azok a területek, ahol a Microsoft a technológiai konzultáción túl az un. Office Hours –okon mostantól segíteni tud. A Millenáris Startup Campusba kihelyezett „fogadóóráin” a microsoftos kollégák mellett külső szakértőkhöz, pénzügyekben, jogi területen jártas szakemberekhez, valamint az üzletfejlesztést segítő és kommunikációs trénerekhez is lehet majd kéthetente konzultációra jelentkezni.
Sok startup vagy szoftverfejlesztő cég eljut oda, hogy közepes- vagy nagyvállalatnak értékesítse termékét, azonban valamiért mégsem ütik nyélbe az üzletet. A problémára egy hiánypótló eseménysorozat, az MSC és a Microsoft által közösen szervezett B2B Sales & Growth Meetupok adnak remélhetőleg megoldást, a startupperek havonta vehetnek majd részt, és ezek alkalmával célirányos értékesítési, cégnövekedés-fókuszú előadásokon hallgathatják meg a már a piacon sikeresen bizonyított cégek javaslatait. A rendezvénysorozatot Nigel Stevens, san franciscoi SEO expert, az Organic Growth alapítója indítja be szeptember 27-én.
Kapcsolódó cikkek
- Gyurós-díjas a Waberer’s digitális megújulása
- Közel 150 startup jelentkezett az Antenna Hungária akcelerátor programjára
- A cél: új források bevonása
- Alice szerint az IT igenis lányos szakma
- 4 magyar csapat került az európai egészségügyi startupok élmezőnyébe
- Szeptember 1-ig lehet jelentkezni a Budapesti Metropolitan Egyetem startup programjára!
- Magyar csapat a Microsoft Imagine Cup nemzetközi döntőjében
- A Women Startup Competition meghódította Moszkvát is
- Kétszáz európai, köztük több magyar startup indul az EIT Digital scaleup versenyén
- Ha a szemünk a legfontosabb érzékszervünk, vajon miért nem védjük jobban?