Amikor egy IT vállalat közel kerül a Nobel-díjhoz
forrás: Prím Online, 2018. szeptember 18. 13:31
Az ABB és a Nobel Media bejelentette, hogy nemzetközi partneri együttműködésre lépnek. A Nobel Alapítványhoz tartozó Nobel Média küldetése, hogy inspiráló rendezvényekkel, a digitális média eszközeivel, tematikus kiállításokkal és egyéb tevékenységeivel világszerte emberek millióival ismertesse meg Alfred Nobel szellemi örökségét és a Nobel-díjasok eredményeit. A megállapodás nyomán az ABB csatlakozik a Nobel Nemzetközi Partnereinek kiválasztott csoportjához.
Az ABB és a Nobel Media partnerségi együttműködésének célja, hogy elősegítse a tudás széleskörű megosztását, arra ösztönözze az embereket, hogy kapcsolódjanak be a tudományos munkába, és felhívja a figyelmet korunk legnagyobb kihívásaira. Az ABB, amely innovatív technológiák vezető fejlesztője és szállítója, egyedülálló tudományos és innovációs tapasztalataival, valamint a közös célok iránti erős elkötelezettségével járul hozzá a partneri együttműködés sikerességéhez.
Ulrich Spiesshofer, az ABB vezérigazgatója így nyilatkozott: „Nagy örömünkre szolgál, hogy a Nobel Media nemzetközi partnere lettünk, és ilyen minőségünkben hozzájárulhatunk a világot átformáló és a jövőnket író korszakalkotó gondolkodók méltatásához. A Nobel Media és az ABB messzemenően elkötelezett az innováció, az új gondolatok, és nagy ötletek ereje mellett. Ez a lehetőség arra sarkall bennünket, hogy reflektorfénybe állítsuk a Nobel-díjasok korszakalkotó munkásságát, értékeljük a tudományt és a felfedezéseket, és bátorítsuk a jövő tudósainak következő nemzedékét. Nagy várakozással tekintünk a Nobel Mediával tervezett szoros együttműködésünkre és munkánkra, valamint, hogy ebbe az izgalmas kezdeményezésbe világszerte bevonjuk ügyfeleinket, alkalmazottainkat és közösségeinket is.”
Johan Söderström, az ABB Sweden ügyvezető igazgatója így folytatta Spiesshofer gondolatait: „Az országunk egyik legfontosabb intézményével kötött partneri együttműködés mindnyájunknak nagy megtiszteltetést jelent az ABB-nél. Izgatottan várjuk, hogy megismerjük az eseményeket, a rendezvényeket és a világ legkiemelkedőbb tudósaival szervezett találkozókat. Ez a partnerség egyúttal megerősíti elkötelezettségünket a fiatalabb generációk iránt.”
„A Nobel-díj a gondolatok hatalmát jelképezi, és azt a hitet erősíti, hogy a tudás és a tudomány jobbá teszi a világot. A kiállás ezen értékek mellett talán még sohasem volt ennyire fontos, mint napjainkban. Ez az elköteleződés egyben felelősség is, amelyen most az ABB is osztozik velünk”- mondta Mattias Fyrenius, a Nobel Média vezérigazgatója. „Korunk legnagyobb kihívásainak megoldása terén kulcsfontosságú, hogy erősítsük a kapcsolatokat az üzleti közösségek, a politikai döntéshozók és a tudományos körök között, ezért büszkén jelentem be partneri együttműködésünket az ABB-vel.”
A Nobel Media rendezvényei sorában világszerte tartott gondolatébresztő konferenciák, előadások és kiállítások szerepelnek, de törekszenek arra is, hogy a digitális csatornák segítségével terjesszék a tudományos ismereteket minél szélesebb körben. A következő, Nobel-díjasok, a világ vezető tudósai, politikai döntéshozói, vezető gondolkodói részvételével szervezett Nobel Prize Dialogue-ot a chilei Santiagóban tartják, 2019. január közepén.
Kapcsolódó cikkek
- Amikor a 900 kilós ipari robot táncra perdül
- Okosszenzorok az élelmiszeriparban
- Az ABB bemutatja az áramhálózat tervezésének digitális jövőjét
- A Fortune magazin az első 10 közé sorolja az ABB-t a “Change the World” ranglistáján
- Miként segíthetik az adatok az ipart a globális felmelegedés fő forrása elleni harcban?
- Az ABB villámtöltői is hozzájárulnak Izland energetikai fenntarthatóságához
- Az ABB és a Kawasaki megalkották a világon az első, kollaboratív robotokhoz kifejlesztett közös interfészt
- Az ABB díjnyertes szolár invertere akár 65%-kal is csökkentheti a logisztikai és a telepítési költségeket
- A cseh burgonyakeményítő-gyár az ABB Ability alkalmazásával korszerűsíti termelését
- Idén ismét Business Superbrands díjat nyert az ABB Kft.