Együttműködik a programozó iskola és a tévécsatorna
A Da Vinci Media új partnere a Logiscool programozó iskolahálózat. A közös célok mentén megfogalmazott partnerség a Da Vinci Kids okosalkalmazás népszerűsítését és egy új pizsamaparti tematikát foglal magában. Az első ottalvós bulit október 13-ra, a Da Vinci TV új sorozatának premierdátumára időzítették.
A berlini központú Da Vinci Media szórakoztató ismeretterjesztő műsorokat kínál gyermekeknek és az egész családnak. A Da Vinci TV inspiráló programjai gondolatébresztők, érdekesek, és az észrevétlen tanulás mottója köré épülnek. A lineáris televízió mellett ugyanez a minőség a kisiskolás gyermekek számára fejlesztett Da Vinci Kids App alkalmazásban és a különleges helyszíneken megrendezett éjszakai pizsamapartikon is megjelenik.
A 2014-ben alapított Logiscool egy élményalapú programozó iskola, ahol az egyedülálló oktatási platform és az izgalmas tananyag egyszerre illeszkedik a diákok életkorához, tudásához és érdeklődéséhez. Magyarország legnagyobb programozó sulijában a folyamatos sikerélményre és a pozitív visszacsatolásra is nagy hangsúlyt fektetnek, a jó hangulatról pedig lelkes, egyetemista oktatók gondoskodnak. A Logiscoolban nincsen házi feladat, számonkérés és főleg unalmas tanórák: a menő irodai környezetben helyet kapó színes, vagány sulikba mindig szívesen jönnek a diákok.
A két intézmény missziója nagyon közel áll egymáshoz: a kreatív gondolkodás, élethosszig tanulás, változáskövetés, kritikus szemlélet, problémamegoldó készség fejlesztése áll aktivitásaik középpontjában. A közös célok mentén megfogalmazott partnerség a Da Vinci Kids okosalkalmazás népszerűsítését és egy új pizsamaparti tematikát foglal magában.
A játékos tanulást és a tartalmas szórakozást képviselő ottalvós bulikon a résztvevők élményeken keresztül ismerkednek meg az egyes helyszínek témáival – a sorozathoz új helyszínként most a Logiscool csatlakozott. A Da Vinci Logiscool Szuperhős Pizsamaparti során a gyerekek egy virtuális szabadulószobában kódfejtéssel, rejtvényekkel foglalkoznak majd, és szuperhős-képzésben is részt vesznek a Da Vinci premiersorozatának segítségével. A Legyek Szuper! sorozatban - mely október 13-án debütál a képernyőn, és ugyanaznap a Szuperhős pizsamapartin - a gyerekek azt vizsgálják, a szuperhősök képességeit hogyan lehet megvalósítani a való életben. A Logiscool pizsamapartiján pedig maguk is szuperhős bőrbe bújhatnak, hiszen az este kerettörténete szerint csak együttes erővel menthetik meg a gyerekek számítógépes játékait.
„A mai gyerekeket sokkal több inger éri, mint régen. Készségszinten használják az okoseszközöket, legyen az táblagép, mobiltelefon vagy digitális tábla, de nem mindegy, hogy mire, és hogy hogyan.” – mondja Ferdinand Habsburg, a Da Vinci Media tulajdonos ügyvezetője. „Magyarországi munkatársainknak köszönhetően a Logiscool iskolahálózatot is partnereink között üdvözölhetjük, és közösen képezhetjük és szórakoztathatjuk a digitális bennszülötteket.” – teszi hozzá.
„Valóban, a mai gyerekek már digitális eszközökkel a kezükben nőnek fel. Ahhoz azonban, hogy ezeket ne csak passzívan használják, hanem kreatívan alakíthassák is a maguk hasznára, át kell adnunk nekik a jövő tudását. – folytatja Breuer Anita, a Logiscool egyik alapítója. – A Logiscoolba járó gyerekek nap mint nap megtapasztalják, hogy programozni vagány dolog, amit bárki meg tud tanulni, a Da Vinci Media-val közösen szervezett programokon pedig a kódfejtés izgalmas világába is belekóstolhatnak – a tervek szerint havi rendszerességgel.”
A Logiscool és a Da Vinci Media közös programjain és akcióiban a gyermek könnyen szerezhet új ismereteket, és indulhat el a virtuális vagy a valós térben a világ felfedezésére.
Kapcsolódó cikkek
- Nemzetközi cégtől kapott megbízást a MOTIMENT
- Jelentős lépést tett a Cellum a világ egyik legnagyobb mobilfizetési piaca felé
- Csúcskategóriás, beépíthető konyhai eszközök az LG kínálatában
- Légkondival zaklatnak a lapátra tett férfiak
- IoT-vel bővül a Vodafone Family
- IoT biztonsági incidensek már a robotporszívót, okos asszisztenst, fitnesz alkalmazást is érintik
- A Xerox lett a Basware partnere a globális menedzselt szolgáltatások teljesítésében
- Mindenkit meghekkeltek már, csak nem biztos, hogy tud róla
- Minket figyelnek a mobilkészülékeink – derül ki a Kaspersky Lab elemzéséből
- A jövő hitelesítési megoldásai
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.