Magyar startup sikerek Koppenhágában
Két magyar startup is kiválóan szerepelt a 27. Global Technology Fórumon kedden, november 6-án, amit ez évben Koppenhágában rendeztek.
A Sohajda Júlia által bemutatott SafeSkin iPhone elektronikus és fizikai hibrid biztonsági megoldás, holtversenyben a PersonClinic Washington DC bázisú individuál health management platform startupjával első helyet szerzett. A második helyet - szintén holtversenyben - a Mi utcánk közösséget szervező startup nyerte el, “Thanky” nemzetközi brandje használatával, amit Cseh Norbert képviselt.
A most már negyedik éve magyar versenyzőket is felsorakoztató pitch döntőn először sikerült magyar csapatnak nyernie. Szoros versenyben, sok jelentkező közül választották ki a versenyzőket, és a döntősöket meghívták a személyes pitch-re a Global Fórum során. Megjelentek többen a korábbi nyertes csapatok közül, akik a tavalyi évben, Winnipeg, Canadaban szerepeltek a döntőben és a verseny által nyújtott kapcsolatrendszer hozzájárult a felgyorsult növekedésükhöz.
Kapcsolódó cikkek
- Még lehet jelentkezni az MKB Fintechlab 2019-es, harmadik inkubációs programjába
- Több mint 110 vállalkozás jelentkezett a METU startup programjára
- Indulnak az új Jeremie-alapok: 80 milliárd forint friss forrás érhető el innovációra
- Megduplázta kapacitását a Start it @K&H inkubátor
- Londonban és Berlinben mutatkoztak be magyar startupok és befektetők
- Két magyar startup is esélyes a 25.000 eurós fődíjra
- Magyar startupok is jelentkezhetnek a 360 Lab Accelerator programjára
- Neked kell 100 millió?
- A Microsoft a Millenáris Startup Campusban
- Közel 150 startup jelentkezett az Antenna Hungária akcelerátor programjára
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.