A Yahoo eltávolítja oldalairól a bukmékerhirdetéseket

Kiss Ádám Zoltán Kiss Ádám Zoltán , 2000. december 14. 19:25
Az NFL, vagyis az amerikai Nemzeti Futball-liga közölte a Yahooval, hogy ha nem távolítja el az internetes sportfogadás-hirdetéseket az NFL amerikaifoci-oldalairól, a szövetség felfüggeszti együttműködését a társasággal.
A Yahoo közölte, hogy harminc ilyen hirdetést fog eltávolítani NFL-oldalairól, melyeken audioformátumban ad közvetítést az NFL eseményeiről. Tonya Antonucci, a Yahoo sportosztályának gyártási felelőse írásban közölte az NFL-lel, hogy eltávolítják az évenként körülbelül 48 millió dolláros forgalmat lebonyolító internetes linkeket.

Az NFL-nek azért kellet ilyen határozottan fellépnie, mert a Yahoo például 1999-ben 588,6 millió dolláros bevételének 90 százalékát a hirdetésekből szerezte. Ez tehát a vállalat működésének egyik alappillére, de a szakértők szerint egy olyan hírhedten fogadásellenes szövetség, mint az NFL nem hajlandó megalkudni az interneten sem. A CNet szerint a Yahoo azonban így is jó üzletnek tekinti a sportot, és talán nem véletlen, hogy egyike annak a hét szolgáltatónak, amelyek a sportjogokért csatáznak. Úgy tűnik, hogy bár bármilyen hirdetést elhelyezni jó üzlet, de sportszolgáltatónak lenni még jobban megéri. A Yahoo tervei között szerepel a megállapodások tető alá hozása a hokis NHL-lel és a kosárlabdás NBA-val is.

Kulcsszavak: reklám Yahoo +céginfo

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59