A British Telecommunications országos pályázatot hirdet alsó tagozatos osztályoknak
A British Telecommunications #Mutimitdolgozol címmel országos pályázatot hirdet alsó tagozatos általános iskolások részére. A #Mutimitdolgozol verseny célja az, hogy a gyerekek büszkék legyenek a szüleikre, nézzenek fel rájuk a munkájuk miatt, és ezt fejezzék is ki.
A pályázaton 2019. január 7-ig lehet indulni. A diákoknak a verseny során be kell mutatniuk szüleik munkáját egy, az általuk választott formában: készíthetnek YouTube videót, fényképet, animációt, rajzot vagy akár szöveget is. A legjobb alkotásokat szakmai zsűri fogja kiválasztani. Az első három helyezett osztály több százezer forint értékű ajándékutalványt nyer. A közönségdíjas műre a pályázat oldalán lehet majd szavazni: http://bit.ly/mutimitdolgozol.
A #Mutimitdolgozol pályázaton az általános iskola alsó tagozatos diákjai indulhatnak egyénileg vagy csoportosan. Egy osztály maximum 3 db pályázatot adhat le a versenyen. Az induló csapatoknak be kell mutatniuk, hogy mivel foglalkoznak a szüleik és miért büszkék a munkájukra. A diákoknak bármilyen műfajjal lehet nevezni: rajzokkal, festményekkel, szelfikkel, vlogokkal, videókkal, podcastokkal, elektronikusan megörökített versekkel, színdarabokkal stb. A pályázat beharangozó filmjét itt lehet megtekinteni: https://www.facebook.com/mutimitdolgozol/videos/367385040686744/.
A pályázati anyagokat a pályázóknak a British Telecommunications Mutimitdolgozol oldalán keresztül kell feltölteniük. A Mutimitdolgozol oldal a http://bit.ly/mutimitdolgozol linken keresztül érhető el.
Szabó Zoltán, a BT ügyvezető igazgatója elmondta: „A pályázat azért született, hogy segítségével előtérbe helyezzük a családbarát felfogást, melyet mi munkáltatóként is nagyon fontosnak tartunk. A családbarát intézkedések bevezetése és fenntartása szerves részét képezik vállalatunk stratégiájának. Fontosnak tartjuk, hogy támogassuk kollégáinkat az egészséges munka-család egyensúly kialakításában és fenntartásában. Ennek a felfogásnak eredményeként a British Telecommunications immár három alkalommal nyerte el Magyarországon a Családbarát Munkahely címet. A tavalyi évtől pedig Családbarát Mentorszervezetként segítjük más vállalatok családbarát stratégiájának kialakítását.”
Kapcsolódó cikkek
- 27. Magyar Innovációs Nagydíj
- November 22-ig még lehet pályázni Vodafone Főállású Angyalnak
- Youtuber, egyetemi docens és gimnazista a Future Makers programozóverseny zsűrijében
- Indulnak az új Jeremie-alapok: 80 milliárd forint friss forrás érhető el innovációra
- Meglepetéssel indul a jubileumi Főállású Angyal pályázat
- Az év középiskolai tanári csapata a digitalizációért
- Folytatódhat a nevezés – hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Az Év Legjobb Gamification Szakdolgozata pályázat
- Kihirdették a „Digitális Esély 2018” pályázat nyerteseit
- Tizenéves jövőtervezőket keres a UPC
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.