A holnap konyhája mutatkozik be a CES-en
Az LG Electronics (LG) új fejezetet nyit az okos konyhai megoldások terén a 2019-es CES szakkiállításon.
A vállalat szerint a magasabb szintű kulináris élmény megteremtésében fontos szerepet játszanak majd a külső partnerek – e kezdeményezést a Drop KitchenOS platform fejlesztőjével, a Droppal kötött együttműködés is bizonyítja. A konyhai eszközök – például sütők – okosotthon-rendszerekbe történő még hatékonyabb integrációjával az okoskonyha még vonzóbbá válhat a fogyasztók számára.
A Droppal kötött megállapodással tovább bővül az LG okoskonyha-megoldásokkal foglalkozó partnereinek listája, amelyen az Innit és a SideChef is megtalálható. A szorosabb együttműködések révén az LG okos konyhaművészeti ajánlások széles választékához biztosít hozzáférést a vásárlóknak, melyekkel még változatosabb ételek készíthetők. Az LG okoskonyha-hálózatba kapcsolt sütői, hűtőszekrényei és mosogatógépei képesek összehangolva dolgozni azért, hogy az ételkészítés és a mosogatás egyszerűbbé váljon.
Az LG intelligens konyhai termékkínálatába az LG az XBOOM AI ThinQ WK9 Smart Display elnevezésű készülékét is felvette, hogy a felhasználók még kényelmesebben férjenek hozzá az okosreceptekhez. Ez a képernyővel el-látott, nagyteljesítményű sztereó hangszóró a beépített mesterséges intelli-gencia révén kényelmessé teszi a főzést, hiszen az ételkészítés során a Google hangalapú asszisztensét is segítségül hívhatjuk. A 8 hüvelykes érintőképernyőn több ezer személyre szabott receptet érhetünk el az Innit adatbázisából, így kevés érvünk marad az étterembe járás mellett.
Az LG az okoskonyha-portfólió további tagjai – az InstaView ThinQ hűtősze-krény és a QuadWash mosogatógép – mellett forradalmian új sörkészítő gépét, a HomeBrew-t is bemutatja a 2019-es CES szakkiállításon. Az LG okoskonyha-felhasználók így akár egy hideg, saját maguk által elkészített sör mellett böngészhetik receptjeiket a hűtőszekrény beépített képernyőjén. Amint megtaláltuk a megfelelő receptet, továbbíthatjuk azt a sütőnek, ami a leírást követve az előírt hőmérsékletre melegszik fel. Miután az étel elké-szült, az LG kombinált sütőjének EasyClean tulajdonságának köszönhetően könnyedén eltávolítható minden olyan ételmaradék, ami az eszköz belsején rakódott le. Ugyanez az okosrecept a QuadWash mosogatógépet is tájékoztatja a megfelelő beállításról, hogy a tányérok és edények az étel elfogyasztása után tökéletesen tisztán kerülhessenek vissza a polcra.
„Korunk egyre intelligensebb konyhai készülékeit eredményező partnerségi megállapodásaink révén képesek vagyunk olyan okoskonyha-élményt nyújtani vásárlóinknak, amilyenre mindig is vágytak” – mondta Song Dae-hyun, az LG háztartásigép- és légkondicionáló üzletágának elnöke. „A technológia egyre bonyolultabbá teszi a konyhát, ezért célunk, hogy kényelmes és stresszmentes otthoni környezetet teremtsünk, melyben a családok anélkül részesülhetnek valódi kulináris élményekben, hogy étterembe kellene járniuk vagy ételfutárt hívniuk.”
A 2019-es CES látogatói maguk is megtekinthetik az LG intelligens konyhai megoldásait január 8. és 11. között, a Las Vegas Convention Center #11100-as standján.
Kapcsolódó cikkek
- Az LG a legújabb Ultra monitorait is bemutatja a 2019-es CES-en
- Egyre több on-demand tartalmat fogyasztanak a hazai felhasználók
- Magyarországra is megérkeztek az LG egészségügyi monitorai
- Idén is számos díjat ítéltek az LG-nek a CES bírái
- Egy belvárosi villában tart egyedi fesztivált az LG
- Az LG Magyarországon is bemutatta legújabb CineBeam 4K projektorát
- Az LG elnöke és technológiai vezetője nyitja meg a 2019-es CES kiállítást
- Az LG G7 One és a G7 Fit prémium okostelefonokra jellemző intelligens funkciókat kínál, kivételes áron
- Az LG vezetői először részletezték a vállalat AI-stratégiáját
- A változatos portfólió megmutat be az LG
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.