Mostantól azonnali ajánlatok is elérhetőek a Fuvar.hu-n
A kisebb fuvarcégek licitajánlatai mellett mostantól a GLS, a TNT és a Magyar Posta „instant” szállítási árajánlatait is választhatják opcióként a Fuvar.hu felhasználói. A magyar startup és a logisztikai szolgáltatók együttműködésének köszönhetően fejlesztett új funkció az azonnali szállításban érdekelt kkv-knak, illetve magánszemélyeknek kínál gyors megoldást. A tavaly több mint háromszoros felhasználónövekedést elérő startup további újítása, hogy mostantól 24 órán belül utalja a fuvardíj összegét a szállítást teljesítő fuvarozóknak.
Az üzleti modellje miatt csak az áruszállítók Ubere-ként emlegetett Fuvar.hu egy kényelmi és költségcsökkentő online piactér, amivel bárki kereshet fuvarozót belföldi, vagy nemzetközi szállítási igényeihez. A szolgáltatás egyrészt jelentős spórolási lehetőséget jelent a megbízóknak, hiszen a fuvarcégeknek minden megbízásra licitálniuk kell az oldalon, így a felhasználó a lehető legkedvezőbb megoldást választhatja ki. Másrészt a szolgáltatás a szállítmányozóknak is előnyös, hiszen egyszerűen találhatnak fuvarokat szabad kapacitásaikra.
Sokan külföldi költözés miatt használják az oldalt
A 2017 második felében indult startup eddigi tapasztalatai szerint a felhasználók raklapos áru, háztartási gép, csomag- és bútorszállítására keresnek leginkább logisztikai partnert, átlagosan 61 ezer forintos munkadíj fejében, de az oldal forgalmának ötödét már a nemzetközi költöztetések adják. Ezen kategória átlagos kosármérete 110 ezer forint.
„Az előzetes adatok szerint tavaly tovább nőtt a szállítási ágazat teljesítménye, melyhez jelentősen hozzájárultak azok az 1-4 főt foglalkoztató cégek, melyek a szállítmányozási ágazatban tevékenykedő közel 37.000 vállalkozás háromnegyedét teszik ki. Mi, elsősorban ezeket a mikorcégeket tekintjük potenciális szolgáltató partnereinknek. A Fuvar.hu-ra regisztrált fuvarozók száma mára meghaladja a 750-et, és összeégében több mint háromszoros felhasználó- és kétszeres megrendelésnövekedést értünk el tavaly. Tulajdonképpen ezek a sikereink teszik lehetővé a most bevezetett szolgáltatás fejlesztéseinket is” – fogalmazott Szucsányi-Borza Sebestyén, a Fuvar.hu alapítója.
Ha sürgős a csomag, azonnali megoldást is választhatunk
A Fuvar.hu felhasználói ugyanis mostantól opcionálisan a GLS, a TNT és a Magyar Posta „azonnali” szállítási árajánlatait is választhatják a kisebb fuvarcégek licitajánlatai mellett.
„Ha sürgős a megbízónak a szállítás, akkor rögtön elfogadhatja a kiemelt logisztikai partnereink árait, de ha kíváncsi még mások ajánlataira is, akkor az eddigieknek megfelelően megvárhatja, hogy más fuvarcégek adnak-e az instant áraknál kedvezőbbet” – teszi hozzá a cégvezető.
A startup további újítása, hogy mostantól 24 órán belül utalja a fuvardíj összegét a szállítást teljesítő fuvarozóknak.
„A megrendelés véglegesítésekor a megbízó két bankkártyás fizetési lehetőség közül választhat. Abban az esetben, ha a megbízó kifizeti a teljes összeget megrendeléskor az oldalunkon keresztül, a fuvarozó egy „bizonyítási kódot” kap a megbízótól, melynek segítségével kezdeményezheti a fuvardíj kifizetését a Fuvar.hu-nál, melyet 24 órán belül teljesítünk” – fűzi hozzá Szucsányi-Borza Sebestyén.
Újabb befektető a láthatáron
A cég indulása a Magyar Fejlesztési Bank csoporthoz tartozó Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelő Inkubációs befektetési programján keresztült valósul meg, de 2019 tavaszán újabb kockázati tőkét terveznek bevonni, hogy a növekedésük ütemét, a fejlesztői csapat létszámát és a marketing tevékenységüket jelentősen növelni tudják.
Kapcsolódó cikkek
- Tovább növekszik a kereslet a BILK logisztikai kapacitásai iránt
- Globális együttműködés kezdődik a Mobile Industrial Robots és a Faurecia közt
- Az aktív élményeket keresőknek segít a Trekhunt
- Magyar startup hozza össze az európai előadóművészeti világot
- Útmutató weboldal és tanácsadó vloggerek támogatják a gyerekek biztonságosabb netezését
- MKB Fintechlab: kimagasló nemzetközi érdeklődés az idei inkubációs program iránt
- Új globális portál az ingatlanpiac digitalizációjának úttörőitől
- Megújult a Lánglovagok oldal
- A hazai startupok is a blockchain technológia felé mozdulnak
- Együttműködés a jövő digitális egyészségügyi megoldásaiért
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Telefonunk tárhelye kihat készülékünk működésére
A technológia fejlődésével egyre nagyobb jelentősége van az okostelefonok tárhelyének. Az egyre jobb minőségű képek és videók, a komplex alkalmazások és az MI megoldások mind egyre inkább csak igénylik a tárhelyet. Ugyan a HONOR eszközei kifejezetten magas tárhellyel érkeznek, mi magunk is tehetünk azért, hogy a legtöbbet hozzuk ki belőlük.
Vissza a valóságba a Nokia 3210-zel
25 évvel az eredeti megjelenése után a Human Mobile Devices (HMD) idén újra elhozza a legendás Nokia 3210-et – most megújult, izgalmas "Y2K" arany, tengerkék és sötétszürke színekben. A cél pedig ezúttal sem más, mint összekötni az embereket – csakhogy ezúttal a képernyőtől való elszakítással.
Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde
A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből.
Építőipari innováció: egyedülálló vizsgálatot végeznek a Széchenyi István Egyetem munkatársai
Igazi kuriózum az a vizsgálat, amelyet a győri Széchenyi István Egyetem Építőanyag- és Szerkezetvizsgáló Laboratóriumában végeznek az intézmény munkatársai. Feladatuk egy piaci bevezetés előtt álló termék, a rozsdamentes acélból készített, hullámos gerincű gerenda viselkedésének feltérképezése. A hullámos kialakítás jelentősége, hogy a gerinc merevsége nagyobb a hagyományos, egyenes gerinchez képest, ezáltal csökkenthető a profil vastagsága, súlya, végső soron bekerülési költsége és az előállítás környezeti terhelése is.
GKID-Mastercard Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/I
Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul a jelenség nem magyar sajátosság, szinte minden régiós és EU-s piacot érint. Az okok között pedig elsősorban az elmúlt két év folyamatos vásárlóerő-csökkenése, valamint a látványosan megerősödő kínai e-kereskedők térhódítása áll. Ebben a piaci környezetben az online vásárlókért folyó versenyben egyre nehezebb dolga van a hazai vállalkozásoknak – derül ki a GKID és a Mastercard közös, Digitális Kereskedelmi Körkép néven publikálásra kerülő riportjának legújabb, 2024-es kiadásából.