Oracle Hungary: 30 százalékos növekedés, márkajelprogram
Kovács Attila, 2000. december 21. 18:28
Az Oracle Hungary a 2001. pénzügyi év második negyedében 30 százalékkal növelte árbevételét az előző év hasonló időszakához képest.
A cég december 21-i, idei utolsó sajtótájékoztatóján azt is bejelentették, hogy a sikerben jelentős szerepe volt a MÁV határidőre befejezett gazdaságirányítási rendszer projektjének, öt új E-Start szerződésnek, valamint a Malév adattároló projektjének. Már az újabb negyedév sikere a december 20-án megnyert, a PanTel által kiírt, az alternatív távközlési szolgáltatónak szükséges CRM megoldást célzó projekt.
Az Oracle alapon működő publikus webhelyek számára hozták létre a világon és Magyarországon egyaránt az ún. Powered by Oracle márkajelprogramot, megteremtve ezáltal az Oracle szoftvertermékek által biztosított minőségi alaprendszerek felhasználásának bizonyítékaként való megjelentetését a minősített webhelyeken. Máris vannak hazai márkajeltagok, például a ViaNovo, Kurir Expressz, Teledatacast, HVG Online, Expertnet stb. Január végére a tagok száma várhatóan 12-re emelkedik. További információ: www.poweredbyoracle.hu
Kapcsolódó cikkek
- A piacnál gyorsabb ütemben növekszik az Oracle Hungary
- Új partnerkapcsolati igazgató az Oracle-nél
- Új értékesési vezető az Oracle-nél
- Az Oracle 2007-es Partner Díjának nyertesei
- Regionális üzleti-intelligencia és adattárház-igazgató az Oracle Hungarynél
- Oracle Díjak a legjobb hazai partnereknek
- BorsodChem: Nagyszabású informatikai fejlesztés a HP segítségével
- Az Oracle jelentősen növelte piaci részesedését a kkv-k piacán
- IBM-Oracle együttműködés kis- és középvállalati megoldás szállítására
- Megújult a GKM informatikai infrastruktúrája