A Russmedia International lett a Randivonal cégcsoport többségi tulajdonosa
A Russmedia International a legnagyobb hazai társkereső oldalakat működtető Randivonal cégcsoport többségi tulajdonrészének megvásárlásával tovább erősíti digitális cégportfólióját a térségben.
„Kiváló növekedési potenciált látunk a Randivonalban és a cégcsoporthoz tartozó többi niche társkereső oldalban egyaránt” – nyilatkozta Eugen B. Russ, a Russmedia International ügyvezetője. „A Randivonal alapítójával, Weiler Péterrel hiszünk a folyamatos növekedésben és mindent megteszünk annak érdekében, hogy a cégcsoport a következő fejlődési szintre lépve a régió nemzetközileg is fajsúlyos szereplőjévé váljon. A Randivonalon kívül további akvizíciókat tervezünk a közép-kelet-európai régióban.”
„Az új többségi tulajdonosunkban megtaláltuk ideális partnerünket abban, hogy nemzetközi jelenlétünket erősíteni tudjuk és társkereső platformjaink még több és több párnak segítsen egymásra találni weboldalainkon és mobilapplikációinkon keresztül” – tette hozzá Weiler Péter, a Randivonal vezetője és társtulajdonosa.
A Russmedia International a Gran Private Equity többségi tulajdonrészét vásárolta meg, Weiler Péter továbbra is cégcsoport élén marad, amely az elmúlt 5 év során megduplázott árbevételét a következő időszakban is a kétszeresére tervezi növelni.
„Ambiciózus terveink vannak, de úgy gondoljuk, hogy megfelelő partnert találtunk ahhoz, hogy meg is valósítsuk azokat” – nyilatkozta Weiler, hozzátéve, hogy a nemzetközi erősödés mellett továbbra is koncentrálnak a magyar piacra, hogy vezető helyüket megőrizzék az online társkereső szegmensben.
A tranzakció során az eladó Gran Private Equity-t a Clairfield International és a CFI Hungary, a Russmedia International-t pedig a Schönherr és a Tandax Advisory támogatta tanácsaival.
Kapcsolódó cikkek
- Kulcspiacnak tekinti Magyarországot a Retargeting.biz
- Nemzetközi tanácsadó testületben a Budapesti Metropolitan Egyetem vezérigazgatója
- További 50 fővel növeli létszámát az idei évben pécsi IT-központjában az ALDI
- Bíróságon száll szembe az amerikai megszorító intézkedésekkel a Huawei
- Új Business Director a Panasonic-nál
- Az LG 2030-ig megvalósítja a teljes karbonsemlegességet
- Ren Zhengfei reakciója az amerikai szabályozással kapcsolatos kérdésekre
- A Fujitsu a „Vezetők” szegmensében a Magic Quadrant felmérése szerint
- Új operatív igazgató a Klikkmániánál
- Közel 46 millió forint sorsáról dönthetnek a MagNet ügyfelei
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.