A Samsung és a Star Wars együttes Erővel készülnek az ünnepekre
A Samsung nem sokkal a Star Wars: Skywalker kora decemberi bemutatója előtt jelentette be ünnepi együttműködését a Lucasfilmmel. A Samsung Galaxy eszközök a messzi, messzi galaxissal egyesülnek, hogy felkészítsék a rajongókat a Skywalkerek történetének utolsó fejezetére.
„A Samsung Galaxy okoseszközei szenvedélyes embereknek készülnek, a Star Wars rajongói pedig talán a leglelkesebbek az univerzumban – mondta el Stephanie Choi, a Samsung Electronics alelnöke és mobilkommunikációs üzletágának marketing vezetője. – Mindig újabb és újabb lehetőségeket keresünk a mobilos felhasználói élmények továbbfejlesztésére, az idén decemberben a mozikba érkező Star Wars: Skywalker kora pedig egy kiváló alkalom arra, hogy összekapcsoljuk a legjobb Galaxy eszközöket a galaxis legjobb történetével.”
A Samsung és a Star Wars közös célja, hogy örömteli és nyugodt ünnepi időszakot hozzon el az igazán különleges együttműködéssel. A kampány egy közös videóval indul, amely a filmek ikonikus karakterére, Chewbacccára, megszólalásig hasonlító kiskutyáról szól, valamint a rajongók egy másik, ismerős szereplőre is ráismerhetnek az alkotás végén. A történetben egy Galaxy okoseszközöket használó család mindennapjaiba nyerhetünk betekintést, akik az eszközök csatlakoztatott funkcióival váltják valóra karácsonyi álmaikat. A Galaxy Note10, Note10+, Watch Active2 és Tab S6 készülékeket magába foglaló ökoszisztémával nagyszerű dolgokra lehetnek képesek a felhasználók. A filmben több utalás is található a Star Wars univerzumára, amelyek közül talán nem mindegyik tűnik majd fel mindenkinek elsőre, igazi kihívás lehet a rajongók számára ezeket megtalálni.
A kampányfilmben több különleges Star Wars pillanat is megelevenedik, az együttműködés azonban ennél jóval szélesebb körben valósul meg. A Star Wars univerzum és a Samsung Galaxy rajongóit további izgalmak várják majd a Star Wars: Skywalker kora bemutatójának közeledtével.
Kapcsolódó cikkek
- A Samsung 46 megoldása nyerte el a CES 2020 Innovációs Díját
- Kutatás mutatja be a televízió társadalmunkra gyakorolt pozitív hatásait
- Izgalmas videók megállás nélkül a Samsung csúcskészülékein
- A Samsung partnereivel és szoftverfejlesztőkkel közösen hozza el a jövő technológiáit
- Újgenerációs játékélmény mobilon
- A mobiltelefonok az érzelmi biztonságunkban is fontos szerepet játszanak
- Újragondolt klasszikus műalkotások az Insta-generáció számára
- Galaxy Tab S6: Az első Samsung tablet HDR10+ támogatással
- Jó választás a Samsung Galaxy Note10 sorozat
- A Samsung Galaxy Note10+ 5G első helyezést ért el a DxOMark kamera tesztjén
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.