Megállapodott a UPC Direct és az RTL Magyarország
Megállapodott a UPC Direct platformot működtető M7 Group és az RTL Magyarország, így a szolgáltató kínálatában továbbra is elérhetőek lesznek az RTL csatornái. Sőt, jövőre további újdonságok is várhatók az együttműködés eredményeként.
Megállapodást kötött a UPC Direct szolgáltatója, az M7 Group, valamint az RTL Magyarország, melynek értelmében a műholdas szolgáltató folytatja az RTL csatornák terjesztését. Így az RTL Klub mellett marad az RTL elérhető teljes portfóliója (Cool, RTL Gold, RTLII, Film+, Sorozat+, RTL+ és Muzsika TV) is a csatornakínálatban.
Az egyezség szerint a felek a jövőben szélesítik is az együttműködést, hamarosan a Film+ HD és az RTLII HD is megjelenik a kínálatban.
Ezen kívül a UPC Direct előfizetők számára is elérhetővé válik 2020 első felétől az RTL prémium streaming szolgáltatása, az RTL Most+. Az együttműködés ezen részéről és annak technikai megvalósításáról hamarosan további részletek is kiderülnek. A UPC Direct Now, valamint az HBO GO és a FilmBox Live után az RTL Most+ lesz a szolgáltató negyedik streaming szolgáltatása. Az RTL Most+-on prémium tartalmak is megtalálhatóak: film- és sorozatpremierek, melyek már a hagyományos televíziós bemutatást megelőzően láthatóvá válnak.
Az RTL csatornák kedvelőinek tehát a jövőben sem kell lemondani kedvenc műsoraikról, követhetik a Cool-on Dr. Csont, A tanár, az RTL II-n az Éjjel-Nappal Budapest vagy a Vacsoracsata epizódjait. Számos akciófilm és vígjáték közül választhatnak a Film+-on, saját gyártású műsorokat nézhetnek az RTL+-on, vagy követhetik a sorozatfüggők kedvencét, a Sorozat+-t. Az RTL Gold talkshow-i és gameshow-i, valamint a Muzsika TV zenés műsorai is remek kikapcsolódást ígérnek 2020-ra.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar tudást az agrotechnikába
- Új szolgáltatást vezetett be a UPC Direct
- Cél a káros digitális tartalmak csökkentése
- Lila szőnyeges Lángoló világ premier
- Az egyik legnagyobb ománi cégcsoporttal kötött együttműködési megállapodást a magyar QUADRON Kibervédelmi Kft.
- AI-megoldásokon alapuló dróntechnológiát fejleszt az OTT-ONE
- Meghosszabbítja stratégiai együttműködését a Siemens és a BME
- Ingyen HBO fél évig
- Az Eurosport közvetíti az új úszó versenysorozat, az International Swimming League versenyeit
- Hátrányos helyzetű gyerekek nyári táborozását támogatja a UPC Direct
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.