Megújított hosszútávú együttműködés az AOC és a G2 Esports között
A képernyő-specialista AOC bejelentette, hogy meghosszabbítja a G2 Esports, világszerte ez egyik legsikeresebb és legnevesebb esports szervezet szponzorálását.
Mind az AOC, mind a G2 Esports az igen sikeres együttműködés meghosszabbítása mellett döntött, amelyet 2018 januárjában kötött a G2 és az AOC. Az AOC az esports és a versenyjáték területén az egyik vezető monitormárka, amely a legmodernebb technológiával látja el a G2 tréninglétesítményeit. Ez biztosítja, hogy a csapat mind a tréning, mind a versenyek során nagy pontosságot és teljesítményt érjen el. Az együttműködés révén megszületett egy signature edition gaming monitor is, amelyet kifejezetten a csapatnak és a G2 rajongóknak terveztek.
A G2 rendszeresen bebizonyította, hogy a globális esportsban ott van a világ legjobbjai között és nemrégiben a második helyen végzett az ez évi League of Legends Világbajnokságon. A G2 a CS:GO, a Hearthstone, a Rocket League, a Sim-Racing, az Apex Legends, a Rainbow Six Siege, a Playerunknown’s Battlegrounds játékokban is sikeresen szerepelt. A klub 2013-as megalapítása óta a G2 játékoskerete töretlenül a világ legjobbjai között van.
„Büszkeséggel tölti el a G2-t, hogy egy olyan erős partner áll mellettünk mint az AOC. Hozzájárulásuk által azzal foglalkozhatunk amihez a legjobban értünk - bajnoki címeket nyerni stílusosan. Támogatásuk és hihetetlen felszerelésük nélkül ez nem lenne lehetséges. A G2 számára 2020 egy izgalmas évnek ígérkezik és nagy örömmel tölt el, hogy mellettünk áll az AOC és legmodernebb technológiájukkal segítenek minket a nagy eredmények elérésben“, - mondta Carlos Rodríguez, a G2 Esports CEO-ja.
Az összes jelenlegi G2 PC-csapat és influenszer olyan nagyteljesítményű gaming monitorokkal lesz ellátva, mint például az AOC AGON AG251FZ, cserébe felhasználásra kerül a tudásuk az AOC már így is csúcskategóriás eszközeinek továbbfejlesztésére. Így további élményeket garantáltak a G2 Esports játékosok, influenszerek, tartalomgyártók és rajongók számára, ezáltal ők is profitálhatnak ebből az együttműködésből. A technikai előrelépésen túl az AOC és a G2 a jövőben együtt fognak megjelenni a standokon, a közösségi tornákon, a tematikus promóciós rendezvényeken és számos más izgalmas eseményen, amelyek az elkövetkező évben kerülnek megrendezésre.
„Nagyon örülünk, hogy továbbra is támogathatunk egy ilyen kiemelkedő szervezetet. A League of Legends 2019 Világbajnokságon a G2 ismét bebizonyította rettenthetetlenségét“, - mondta Stefan Sommer, az AOC európai marketing és üzletvezetési igazgatója a világbajnoki második helyezett csapatról. „Ez a szponzoráció inspirált és segített minket annak azonosításában, hogy a profi játékosok mit várnak el a monitoruktól, így a legújabb innovációkkal tudjuk ellátni ezt a kivételes csapatot. Izgalommal várjuk, hogy mit tartogat számunkra a jövő és egyben arra is építünk, amit közös erővel már elértünk.“
Kapcsolódó cikkek
- Ultra-széles ívelt gaming monitorok az AOC-tól
- A Studio F. A. Porsche formatervezésével érkezik az új AOC monitor
- Versenyszintű képernyőt mutatott be az AOC
- Tovább nőtt a nagyméretű AOC és Philips monitorok eladása
- AOC gaming monitorok európai premierje a gamescom 2019 eseményen
- A Razer esport-elitje szerepel az Evo 2019 és a The International bajnokságokon
- A Mousesports egy új stratégiai partnerség keretében csatlakozik a Team Razerhez
- AOC 4K kijelző a professzionális felhasználók számára
- Jól felszerelt modern munkahely az AOC professzionális megoldásaival
- A Razer két évre szerződött le az Evil Geniuses csapattal
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.