Lenyűgözték a CES látogatóit az LG látványos OLED installációi
A CES egyik többéves hagyománya idén is folytatódik az LG Electronics (LG) — az OLED kijelzőtechnológiák vezető globális gyártójának — LG OLED Hullám nevű installációjával, amely a vállalat impozáns CES standján várja a látogatókat.
A hajlított OLED kijelzőkből álló installáció drámaian mutatja be az LG OLED technológia által kínált páratlan képminőséget és azt, hogyan tudják felvenni a kijelzők a legkülönbözőbb formákat. A 2020-as CES-en az LG standjának látogatói a stand különlegességét, a Szökőkút című alkotást is megcsodálhatják, amelyben az LG SIGNATURE OLED TV R (65RX) feltekerhető kijelzője játszik főszerepet. A látványos OLED bemutatók jól szemléltetik a cég technológiai vezető szerepét és innovációi jelentőségét.
A hatalmas LG OLED Hullám 200 darab — 128 domború és homorú, valamint 72 sík — 55 colos, tükröződő réteggel borított LG OLED kereskedelmi kijelzőből áll. A hat méter magas és huszonöt méter széles installációt nézve a CES látogatói lélegzetelállító utazást tehetnek a természet csodálatos világába. Az óceánok nyers erejétől az északi sarkvidék egén megszülető sarki fényig, az LG OLED Hullám képek és hangok sokaságával árasztja el az érzékeket, így repítve el a nézőket a Földünkön megtapasztalható legemlékezetesebb természeti csodák világába. Az érdeklődők akár az óceán mélyén is sétát tehetnek a kijelzők között.
A Szökőkút az LG 20 darab feltekerhető OLED tévéjének összehangolt előadásával nyűgözi le a látogatókat. A pengevékony, hajlékony kijelzők tökéletesen szemléltetik a technológia által nyújtott képminőséget, miközben a kép egy látványos, megkoreografált sorban tekeredik fel és le. A feltekerhető LG SIGNATURE OLED TV R a világ egyetlen olyan tévéje, melynek képernyője képes teljesen „eltűnni”, hiszen használaton kívül visszahúzható elegáns alumínium állványába. A futurisztikus kinézetű készülék újraértelmezi berendezési tárgy és környezete viszonyát, és új mérföldkövet jelent a televíziózás történetében.
Az LG OLED installációi immár 2016 óta állandó, kihagyhatatlan résztvevői a legnagyobb nemzetközi eseményeknek. Az első ilyen alkotás a 2016-os CES-en kiállított, boltozatos LG OLED Alagút volt, amely a csillagos éjszakai égboltról vetített képeket, ezzel pedig el is nyerte a Red Dot dizájnverseny Térbeli kommunikáció kategóriájának díját. A következő évben a Jövő érzékei címet viselő nagyszabású fénykreáció nyűgözte le a Milánói Design Hét látogatóit, amellyel az LG — a koreai cégek közül elsőként — megnyerte a kiállítás legjobb installációjának járó díjat. A Jövő érzékei a Red Dot Grand Prix díját is kiérdemelte a Térbeli kommunikáció kategóriában. A tavalyi CES-en leleplezett LG OLED Vízesés hasonló sikereket ért el a 2019-es Red Dot dizájnversenyen.
Kapcsolódó cikkek
- Az LG OLED tévéivel válik még teljesebbé az űr-élmény
- Az LG elhozta a mosás következő generációját
- Az LG 14 új OLED televíziót mutat be a 2020-as CES-en
- CES 2020: Mesterséges intelligencia az LG-vel
- Valódi 8K képminőségű, mesterséges intelligenciával felszerelt tévék az LG-től
- Különleges növénytermesztő készüléket mutat be az LG
- Az LG az okoshűtők új generációjával a jövő konyhájába enged betekintést a CES-en
- Az LG minőségi hangprojektorokat vitt a CES-re
- Munkához és játékhoz is ideálisak az LG 2020-as Ultra monitorai
- Az LG elsőként tudta felülmúlni a 8K Ultra HD tévészabvány hivatalos definíciójában foglaltakat
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.