Újrahasznosítható csomagolást kapnak a Samsung Lifestyle televíziók
A Samsung ökológiai lábnyomának további csökkentése érdekében mostantól Lifestyle TV sorozatának minden tagját újrahasznosítható kartonból készült csomagolással látja el.
A vállalat új, környezetbarát hullámkartonból készülő öko-csomagolását alkalmazzák a The Serif, The Frame és a The Sero készülékek esetében, így a felhasználók számára még egyszerűbbé válik az újrahasznosítás, ráadásul a kartondobozok alternatív felhasználására is kreatív lehetőségek nyílnak.
A dobozok minden oldalára pont-mátrix kerül, így a felhasználók könnyedén szétszedhetik a csomagolást, amelyet így más célokra, például kisebb asztalként, vagy kisállat pihenőként is összeállíthatnak.
A csomagolás tartalmaz egy útmutatót is, amely alapján a felhasználók akár lakberendezési tárgyakat készíthetnek a dobozból. A kézikönyv a csomagoláson található QR kód segítségével érhető el.
A The Serif készülékek a nappali központi elemeként funkcionálhatnak, amelyek köré a felhasználók gyakran állítanak polcokat és más bútorokat. A tévé kartoncsomagolásából készíthetnek akár újságtartót vagy kisebb polcokat is, amelyeken otthoni kiegészítőket és a távirányítót is tarthatják, így téve teljessé a szoba berendezését.
A Samsung a CES 2020 kiállítás Innovációs Díját is elnyerte a környezetbarát csomagolás koncepciójával a hatékony anyaghasználatért.
Az új csomagolási megoldások bemutatására a Samsung április 6-tól a brit Dezeen életmódmagazinnal közösen indít tervezői pályázatot világszerte. A két vállalat a csomagolásból elkészíthető legegyedibb és legpraktikusabb terveket díjazza, a legjobbak pedig bekerülnek a hivatalos kézikönyvekbe is.
„A felhasználók jobban kötődnek azokhoz a márkákhoz, amelyek hozzájuk hasonló értékekkel és szemlélettel rendelkeznek. A környezetbarát csomagolással egy olyan élményt szeretnénk nyújtani a felhasználóknak, amely az önkifejezésen keresztül pozitív hatással van a környezetükre is” – mondta el Kangwook Chun, a Samsung vizuális kijelzőkért felelős üzletágának alelnöke és termékstratégiai csapatának vezetője.
A dizájnpályázatról további információ a Dezeen weboldalán és a Samsung TV Instagram oldalán érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- Indul az első magyar 3D csatorna
- Európába érkezik a Samsung 2020 QLED 8K TV sorozata
- A Samsung új készülékei az otthoni moziélmények és a csatlakoztatott életmód új korszakát hozzák el
- Fenntartható anyagok használata mellett döntött a Samsung
- Már hazánkban is kapható a Samsung 8K-s tévéje
- Élethű képi és hangi élmény
- Samsung THE FRAME 2018: galéria a nappaliban
- Együttműködik a Samsung Electronics és a Szépművészeti Múzeum
- A Samsung az életminőséget, a munka és a játék élményét javító innovációkat mutatott be a 2017-es CES-en
- Már Tizen platformra is elérhető az ITT/OTT TV
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.