Videósorozatot indít az Allianz Hungária
Nem túlzás azt állítani, hogy a koronavírus-járvány hatására az általunk ismert világ fenekestül felfordult, vízválasztóhoz érkeztünk sok szempontból: minden jel arra mutat, jó időre kell berendezkednünk a jelenlegi korlátozások mentén, és a járvány lecsengése után sem lesz többet ugyanolyan az életünk, mint korábban. Mindez megdöbbentőnek tűnhet, ám ha alaposabban körbenézünk, radikális, meglepő és felforgató események gyakrabban következtek be a közelmúltban, mint gondolnánk.
Elég csak a pusztító járványokra, egyre gyakoribbá váló környezeti katasztrófákra, gazdasági krízisekre gondolni, világunkat egyre inkább a kiszámíthatatlanság és a bizonytalanság jellemzi. Ez a VUCA-világ jelensége (Volatile, Uncertain, Complex, Ambiguous, azaz gyorsan változó, kiszámíthatatlan, bonyolult, bizonytalan), ami új szemléletet, új megoldásokat és képességeket, azaz még hatékonyabb alkalmazkodást kíván meg a 21. századi homo sapienstől. A jelenlegi, koronavírus-járvány által generált helyzet mindezt élesben teszi próbára, globálisan, egy időben.
Az Allianz Hungária biztosítóként folyamatosan keresi és vizsgálja azokat a trendeket, amelyek a jövőt formálják. A jövőt felfedező és formáló közösséget épít, hiszen a hirtelen változások korszakában különösen fontos, hogy mind többen ismerjék meg és gondolják át a jövő kihívásait, a felforgató technológiákat, illetve azok hatásait. Ennek érdekében egy videósorozat keretében kéthetente inspiráló gondolkodókat, szakértőket szólaltat meg a vállalat, akik megosztják elképzeléseiket a jövő különböző aspektusairól, így teremtve egyfajta alapot a közös jövőt illető gondolkodásnak. Az április 17-én „A jövőről egyszerűen” címmel debütáló videósorozat első előadója Frankó-Csuba Dea, jövőkutató, az OpenExo nagykövete. A videók, illetve az azokhoz kapcsolódó szakmai tartalmak a vállalat közösségimédia-csatornáin, illetve a weboldalán érhetőek el.
“Hiszünk abban, hogy az élet sokkal jobb lehet, ha bátorsággal és kíváncsian, egy közösség részeként vagyunk jelen a mindennapokban, illetve fedezzük fel a jövőt. Az Allianz Hungária Zrt. ehhez nyújt segítséget és biztosításaival társként áll e felfedező közösség mellett. Folyamatosan keressük az érdeklődő, bátor gondolkodókat, hogy együtt készüljünk a jövő kihívásaira. A jelenlegi járványhelyzet különösen aktuálissá tette vállalatunk hitvallását, hiszen most különösen nagy szükség van az együttműködésre, a tudásmegosztásra, a helyi kezdeményezések felkarolására és a rugalmas reagálási képesség megőrzésére. Bízunk benne, hogy sok inspiráló gondolatot hallhatunk majd a videósorozatban megszólaló szakértőktől, amelyek tartalmas párbeszédekhez és jövőálló megoldások kifejlesztéséhez vezetnek az élet legkülönbözőbb területein” – nyilatkozta Dorn Gabriella, az Allianz Hungária Marketing és Kommunikációs vezetője.
Az extrém helyzet extrém megoldásokat kíván, mely során új képességek, és az ember által fejlesztett technológia válik segítő társsá az adaptációban. Vajon miképpen reagálunk, és hogyan alkalmazkodunk? Mi lesz segítségünkre? Mit mond a videósorozat első előadója, Frankó-Csuba Dea jövőkutató?
„A koronavírus nem minden változás okozója, sokkal inkább katalizátor, mely felgyorsította azokat az átalakulási folyamatokat, melyek már az ajtónk előtt toporogtak. Az általunk használt radikális technológiák és fogyasztási szokásaink, vagy épp a természeti környezet változása mind hozzájárulnak ehhez a folyamathoz” – véli a szakértő. „Az egyik legfontosabb képesség, amit ennek kapcsán ki kell fejlesztenünk, az az alkalmazkodás képessége, egyfajta megoldásorientált „hacker mindset”. Az agyunk mindig a stabil, biztos pontokat keresi, épp ezért fontos, hogy legyünk nyitottak és kíváncsiak. Emellett vegyük igénybe a radikális technológia nyújtotta segítséget. Nehéz útra terelt minket a vírus, ez bizonyos, ám a megfelelő eszközökkel felvértezve hiszem, hogy pozitívan jöhetünk ki belőle, és magunkat újragondolva, megerősödve rendezkedhetünk be a járvány lecsengése utáni új életre” – fejezi be gondolatmenetét Frankó-Csuba Dea.
Kapcsolódó cikkek
- Négy fal a nagyvilág - Szívünkből köszönjük!
- Az Allianz Hungária bővíti sikeres digitális megoldásainak körét
- Új, kárrendezést egyszerűsítő digitális megoldásokat vezet be az Allianz
- A Panasonic új LUMIX S1H full-frame, tükör nélküli fényképezőgép fejlesztését jelentette be
- Kiváló videós tartalmakat készítettek? Nevezzék a versenyre!
- A VIDDO támogatja az EU digitális szerzői jogi irányelvének szabályozását
- Magyar innováció globális célközönséggel
- A Sony többkamerás képrögzítési megoldásának segítségével örökítheti meg kedvenc témáit
- Tartsa otthonát távolról is biztonságban
- 360 fokos videók a Pie segítségével
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.