A Samsung Smart TV kínálatában is elérhető az Apple Music
A Samsung elsők között teszi elérhetővé az Apple Music alkalmazást Smart TV készülékeibe integrálva, így a televíziók szórakoztató funkcióinak köre tovább bővül az Apple Music 60 milliós zenei kínálatával, több ezer lejátszási listával, videóklippel és rádióadással. A felhasználók több mint 100 országban hallgathatják a kedvenc számaikat az Apple Musicon, a Samsung tévéjükön keresztül.
A felhasználók világszerte otthon töltik az idejük nagy részét, a Samsung pedig újabb szórakoztató funkciókat mutat be okostévéin. A 2018-as és annál későbbi modelleken elérhető Apple Musicon az előfizetők több mint 60 millió dalt streamelhetnek reklámok nélkül, megnézhetik a legújabb videóklipeket, valamint világhírű zenei szakértők és véleményvezér művészek egyedi lejátszási listái közül válogathatnak.
Az alkalmazás előfizetői személyre szabott napi zenei ajánlatokat kaphatnak és belehallgathatnak az innovatív Beats 1 rádió adásába, amelyben olyan művészek jelentkeznek exkluzív műsorokkal, mint például Frank Ocean, Nicki Minaj, The Weeknd, DJ Khaled vagy Elton John. Az előfizetők számára elérhető az új “At Home With Apple Music” című csomag is, amelyben megtalálhatók szerkesztői lejátszási listák, csoportos FaceTime beszélgetések előadókkal, egyedi interjúk, előadói listák és további érdekességek, amelyekkel a felhasználók kapcsolatban maradhatnak a külvilággal és egy közösség részének érezhetik magukat a távolságtartás alatt is.
„Célunk, hogy felhasználóinknak a lehető legmagasabb szintű szórakozásban legyen része, különösen most, amikor sokan kénytelenek otthonukban tölteni napjaikat – mondta el Salek Brodsky, a Samsung Stratégiai együttműködésekért és üzletfejlesztésért felelős alelnöke. – Az előző évben a Samsung az első tévégyártók között tette elérhetővé készülékein az Apple TV applikációt, a mai naptól pedig a televízióink az elsők között támogatják az Apple Music alkalmazást is. A Samsung és az Apple közötti együttműködés hozzájárul ahhoz, hogy felhasználóink számára széles körű szórakozási lehetőséget és páratlanul gazdag tartalomkínálatot biztosítsunk Smart TV eszközeinken.”
A Samsung Smart TV felhasználók az Apple Music alkalmazást a készülékük App Store-jából tölthetik le, majd bejelentkezhetnek már meglévő Apple ID segítségével, vagy új előfizetést indíthatnak az alkalmazáson keresztül. A Samsung Smart TV felhasználók 3 hónapos ingyenes próbaidőszak során ismerhetik meg az Apple Music alkalmazást egyéni, családi, vagy diák előfizetéssel.
Az Apple Music széles választéka mellett az előfizetők saját gyártású műsorokat, népszerű koncerteket, és más egyedülálló tartalmakat is nézhetnek a Samsung Smart tévék segítségével.
Kapcsolódó cikkek
- A Samsung 2019-es TV portfólióján mutatkozik be az Apple TV app és az Air Play 2 szolgáltatás
- iTunes filmeket is nézhetünk majd a Samsung 2019-es Smart TV-in
- A Samsung Remote Access segítségével vezeték nélkül irányíthatók a csatlakoztatott eszközök
- Kikapcsolódás a hűtőnek? - 3 dolog, amit mindenképpen tegyél meg a nyaralás előtt
- Biztonságosak a Samsung Smart TV-k
- Így mentsük át adatainkat a karácsonyra kapott okostelefonra
- A Samsung SeeColors app már QLED-en is elérhető
- A Samsung Smart TV-in érhető el először a Facebook videoalkalmazása
- Magyar módszer segítségével változtatja meg milliók életét a Samsung
- Utazó alkalmazással bővül a Samsung Gear S3 kínálata
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.