Tovább nőtt az érdeklődés a viselhető okoseszközök iránt a HONOR adatai szerint

forrás: Prím Online, 2020. április 25. 16:51

Egy közelmúltban végzett kutatás*  szerint az európaiak 41 százaléka rendelkezik okosórával vagy okoskarkötővel, közülük további 43 százalék használja az eszközt mindennapos sportoláshoz. Az igény a viselhető eszközök iránt Magyarországon és a közép-kelet európai régióban is nő, amit a Honor értékesítési adatai is alátámasztanak.

A Honor a Magyarországot, Csehországot, Lengyelországot és Szerbiát magában foglaló régióban és ezen belül a magyar piacon is jelentős növekedésről számolt be a viselhető eszközök értékesítése kapcsán március 30. és április 14. között a két héttel korábbi adatokhoz képest. A Honor a két hetes időszak alatt kedvezményes áron kínálta több modelljét, melynek során a viselhető eszközök bizonyultak a legnépszerűbb termékeknek, és melyek kereslete a promóciós időszakot követően is élénk maradt.

 

Magyarországon a Honor Band 5 okoskarkötő értékesítése a régiós átlagot meghaladóan nőtt. A Magyarországot, Csehországot, Lengyelországot és Szerbiát magában foglaló régióban 50%-kal több eladást regisztráltak március 30. és április 14. között, míg Magyarországon 70 százalékkal több Honor Band 5-öt adtak el ugyanezen időszak alatt, az ezt megelőző két héthez képest, és továbbra is ez a legkeresettebb termék a Honor kínálatában.

 

A négy országot magában foglaló régió a Honor MagicWatch 2 okosóra értékesítése kapcsán 210 százalékos növekedést könyvelhetett el április első felében.**  Ennek részeként Magyarországon megduplázódott az eladott eszközök darabszáma ugyanezen időszak alatt. 

 

Az okostelefonokat tekintve a Honor 20 Lite értékesítése nőtt a legjobban Magyarországon, ez mintegy 50 százalékos növekedést jelent az előző két hét adataihoz képest.*** 

 

Nemzetközi szinten a Honor saját webshopja, a hihonor.com is egyre nagyobb népszerűségnek örvend a látogatottsági adatok alapján. A márka 325 millió oldallátogatást****  mért az említett időszak alatt. A hihonor.com a későbbiekben folyamán egyre több európai országban biztosítja majd a közvetlen vásárlás lehetőségét, erről a későbbiekben várható pontos információ. 

 

__________________

* A kutatás 2020 februárjában készült; https://www.hihonor.com/global/all-scenario-intelligent-living-whitepaper/

** Honor értékesítési adatok, 2020. március 30. és 2020. április 15. között, az előző két héthez képest.

*** Honor értékesítési adatok, 2020. március 30. és 2020. április 15. között, az előző két héthez képest.

**** Tengerentúli piacok, a Kínában regisztrált oldallátogatásokat nem számolva.

Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association

A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.

2024. november 19. 19:27

Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr

Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.

2024. november 19. 11:35

Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG

Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.

2024. november 15. 20:25

Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot

A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták. 

2024. november 15. 18:00

Könnyed kialakítással és fejlett funkciókkal érkezik az új HONOR okosóra

Decemberben Magyarországon is kapható lesz a HONOR legújabb okosórája, a HONOR Watch 5, amely a modern technológia és a kecses dizájn kiváló ötvözete. A 35 g súlyú, mindössze 11 mm vastagságú óra könnyű és kényelmes, így egész nap lehet viselni. Az 1,85”-os színes AMOLED kijelző 390x450 pixeles felbontással és 340 PPI-vel támogatja a teljes képernyőt lefedő érintéses működést, élénk vizuális élményt nyújtva amellett, hogy kifejezetten fluid a 60Hz-es képfrissítésnek köszönhetően.

2024. november 8. 15:10

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01