A Razer harcba hívja a gamer közösséget a COVID-19 ellen
A Razer felszólítja a világ játékosait, hogy egyesítsék erőiket a COVID-19 elleni küzdelemben - ehhez pedig nincs más dolguk, mint hogy otthon maradjanak, és folytassák a játékot. A gamerek azzal segíthetnek, hogy játékokkal játszanak, amelyekben ingyen szereznek Razer Silvert, és Razer Silverjüket olyan sebészi maszkokra ajánlják fel, amelyek világszerte, a frontvonalban küzdő egészségügyi dolgozók számára kerülnek adományozásra.
A felhasználók a PC-re, valamint az Android mobil eszközökre ingyenesen elérhető Razer Cortex játékoptimalizáló szoftvercsomagban megtalálható Paid to Play játéklistán ellenőrizhetik, hogy kedvenc számítógépes vagy mobiljátékaikban szerezhetnek-e Razer Silvert. A Razer Cortex-en keresztül indított játékok lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy Razer Silvert gyűjtsenek, amelyet aztán különféle jutalmakra - például Razer hardverekre, digitális ajándékkártyákra, valamint további játékokra - válthatnak be. Mostantól azonban a felhasználók a Razer Silverjüket arra is felhasználhatják, hogy maszkokat adományozzanak a frontvonalban dolgozók számára.
"Felhívjuk a gamer-közösséget, hogy azt tegyék, amiben a legjobbak vagyunk: maradjanak otthon és játsszanak, ráadásul most egy jó ügy érdekében!" - nyilatkozta Min-Liang Tan, a Razer vezérigazgatója. „A Razer különleges szoftver- és szolgáltatás-ökoszisztémájának középpontjában mindig is a játékosok álltak, most pedig már arra is van módunk, hogy a gamer közösség közvetlenül hozzájáruljon a Razer legfontosabb COVID-19 elleni kezdeményezéseihez. Azokkal, akik elég „nagy játékosok” ahhoz, hogy szembenézzenek a kihívásokkal, izgatottan várjuk, hogy hány maszkot tudunk közösen felajánlani.”
Játssz játékokkal – adományozz maszkokat
A Paid to Play program mellett a játékosok Razer Gold segítségével - amely a világ legnagyobb egységes, játékokhoz és szórakoztatáshoz kitalált virtuális fizetőeszköze - is hozzájárulhatnak a maszk-adományokhoz. A Razer Goldra történő regisztrációkot a felhasználók üdvözlésként 1000 Razer Silvert kapnak. Ahhoz, hogy további Razer Silverhez jussanak, elég, ha egyszerűen kedvenc játékaikra vagy játékbeli valutáikra a Razer Gold segítségével költenek. Silverjeik felajánlásával a játékosok világszerte eddig már több mint 30 000 maszkot adományoztak.
Ez az új kezdeményezés a Razer folyamatban lévő #RazerForLife kampányának a része, amelynek célja, hogy a COVID-19 világjárvány idején támogassa a közösségeket és vállalkozásokat, valamint kiegészíti a Razer által a világszerte érintett közösségeknek történő, 1 millió maszk adományozására vonatkozó kötelezettségvállalását.
A Razer mindig új játékokkal és új módszerekkel bővíti a lehetőségeket, amelyekkel a játékosok ingyenesen juthatnak Razer Silverhez. Azon játékkiadók, akik részt szeretnének venni a Razer Cortex Paid to Play programjában, a developer.razer.com/razer-gold-developer-and-partner-program/ címen léphetnek kapcsolatba a Razerrel.
Elérhetőség
Android mobil eszközökre a Razer Cortex Games a Google Play áruházból tölthető le
A Razer Cortex PC a razer.com/cortex webhelyen érhető el Windows 10, Windows 8 és Windows 7 rendszerekre.
Kapcsolódó cikkek
- A Fujitsu hatpontos akciótervet dolgozott ki a munkaerő átalakítására
- A Razer bemutatja az alkotóknak szánt Blade 15 Studio Editiont
- A Fujitsu a COVID-19 világjárvány alatt kiemelten támogatja SELECT partnereit
- A digitális oktatásban segít az Ericsson új programja
- A német kormány pénzügyi támogatást nyújt a magyar hallgatók számára
- Saját készítésű maszkokról játékosan és tudományosan
- 4 tipp a jobb védekezéshez, ami nem gátolja a hatékony (táv)munkát
- Itt a vadonatúj Razer Blade Pro 17
- A COVID-19 vírus hatása a digitalizációra
- Önjáró robot segíti a koronavírus elleni védekezést a Semmelweis Egyetemen
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.