A Razer harcba hívja a gamer közösséget a COVID-19 ellen
A Razer felszólítja a világ játékosait, hogy egyesítsék erőiket a COVID-19 elleni küzdelemben - ehhez pedig nincs más dolguk, mint hogy otthon maradjanak, és folytassák a játékot. A gamerek azzal segíthetnek, hogy játékokkal játszanak, amelyekben ingyen szereznek Razer Silvert, és Razer Silverjüket olyan sebészi maszkokra ajánlják fel, amelyek világszerte, a frontvonalban küzdő egészségügyi dolgozók számára kerülnek adományozásra.
A felhasználók a PC-re, valamint az Android mobil eszközökre ingyenesen elérhető Razer Cortex játékoptimalizáló szoftvercsomagban megtalálható Paid to Play játéklistán ellenőrizhetik, hogy kedvenc számítógépes vagy mobiljátékaikban szerezhetnek-e Razer Silvert. A Razer Cortex-en keresztül indított játékok lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy Razer Silvert gyűjtsenek, amelyet aztán különféle jutalmakra - például Razer hardverekre, digitális ajándékkártyákra, valamint további játékokra - válthatnak be. Mostantól azonban a felhasználók a Razer Silverjüket arra is felhasználhatják, hogy maszkokat adományozzanak a frontvonalban dolgozók számára.
"Felhívjuk a gamer-közösséget, hogy azt tegyék, amiben a legjobbak vagyunk: maradjanak otthon és játsszanak, ráadásul most egy jó ügy érdekében!" - nyilatkozta Min-Liang Tan, a Razer vezérigazgatója. „A Razer különleges szoftver- és szolgáltatás-ökoszisztémájának középpontjában mindig is a játékosok álltak, most pedig már arra is van módunk, hogy a gamer közösség közvetlenül hozzájáruljon a Razer legfontosabb COVID-19 elleni kezdeményezéseihez. Azokkal, akik elég „nagy játékosok” ahhoz, hogy szembenézzenek a kihívásokkal, izgatottan várjuk, hogy hány maszkot tudunk közösen felajánlani.”
Játssz játékokkal – adományozz maszkokat
A Paid to Play program mellett a játékosok Razer Gold segítségével - amely a világ legnagyobb egységes, játékokhoz és szórakoztatáshoz kitalált virtuális fizetőeszköze - is hozzájárulhatnak a maszk-adományokhoz. A Razer Goldra történő regisztrációkot a felhasználók üdvözlésként 1000 Razer Silvert kapnak. Ahhoz, hogy további Razer Silverhez jussanak, elég, ha egyszerűen kedvenc játékaikra vagy játékbeli valutáikra a Razer Gold segítségével költenek. Silverjeik felajánlásával a játékosok világszerte eddig már több mint 30 000 maszkot adományoztak.
Ez az új kezdeményezés a Razer folyamatban lévő #RazerForLife kampányának a része, amelynek célja, hogy a COVID-19 világjárvány idején támogassa a közösségeket és vállalkozásokat, valamint kiegészíti a Razer által a világszerte érintett közösségeknek történő, 1 millió maszk adományozására vonatkozó kötelezettségvállalását.
A Razer mindig új játékokkal és új módszerekkel bővíti a lehetőségeket, amelyekkel a játékosok ingyenesen juthatnak Razer Silverhez. Azon játékkiadók, akik részt szeretnének venni a Razer Cortex Paid to Play programjában, a developer.razer.com/razer-gold-developer-and-partner-program/ címen léphetnek kapcsolatba a Razerrel.
Elérhetőség
Android mobil eszközökre a Razer Cortex Games a Google Play áruházból tölthető le
A Razer Cortex PC a razer.com/cortex webhelyen érhető el Windows 10, Windows 8 és Windows 7 rendszerekre.
Kapcsolódó cikkek
- A Fujitsu hatpontos akciótervet dolgozott ki a munkaerő átalakítására
- A Razer bemutatja az alkotóknak szánt Blade 15 Studio Editiont
- A Fujitsu a COVID-19 világjárvány alatt kiemelten támogatja SELECT partnereit
- A digitális oktatásban segít az Ericsson új programja
- A német kormány pénzügyi támogatást nyújt a magyar hallgatók számára
- Saját készítésű maszkokról játékosan és tudományosan
- 4 tipp a jobb védekezéshez, ami nem gátolja a hatékony (táv)munkát
- Itt a vadonatúj Razer Blade Pro 17
- A COVID-19 vírus hatása a digitalizációra
- Önjáró robot segíti a koronavírus elleni védekezést a Semmelweis Egyetemen
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.