Lezárult a Magyar Telekom digitális tudásfesztiválja
6 nap alatt 61 programlehetőség, 12.000 óra tanulás, 16.000 aktivitás, 2.000 kolléga részvételével – néhány adat a Magyar Telekom belső rendezésű tudásfesztiválja, a SmartFest kapcsán, mely alkalmazkodva a megváltozott körülményekhez, idén a digitális térbe költözött. A vállalat kollégái számára tréningek, workshopok, előadások biztosították az egyéni tanulási, fejlődési lehetőséget.
A Telekom tavaly rendezte meg első, kollégáinak szóló tudásfesztiválját, a SmartFestet, melynek fókuszában a tanulás, fejlődés, képzés állt. A munkatársak pozitív visszajelzéseire tekintettel, az idei rendezvény még a koronavírus miatt sem maradt el – mindössze átköltözött a digitális térbe. A Digital SmartFest keretében a meglévő online tanulási eszközök mellett új lehetőségek is megnyíltak, amelyek a kollégák személyes fejlődését támogatják. A programot a szakértők úgy állították össze, hogy abban mindenki megtalálja a számára vonzó lehetőséget: nyelvképzés, digitális tanulás, mindfulness, vezetőképzés, agilis elmélyülés, energizálás – mindez tematikus napok köré szervezve. A tudásfesztivál hat napja során 61 változatos programelem volt elérhető: workhopok, tréningek, szakmai előadások, beszélgetések, online tananyagok.
A legnépszerűbb programpontok az inspirációs beszélgetések voltak, többek között Magyarósi Csabával, a Liu fivérekkel, Szalai Nórával, az 5 perc angol alapítójával, valamint Orvos-Tóth Noémi pszichológussal. A tanulás és a motivációs előadások mellett jutott idő a szórakoztató, online közösségépítő eseményekre is, ilyen volt a „Bulizz velünk az online térben!”, melyet három kolléga vezetett DJ-ként, és digitálisan közel 400 fő kapcsolódott be. Az eseménysorozaton több, mint 2.000 kolléga vett részt összesen 12.000 órányi programon, bizonyítva ezzel motivációjukat és szándékukat az egyre jobbra való törekvés, folyamatos fejlődés és tanulás iránt.
„A Telekom egy állandóan tanuló szervezet, mely a folyamatos önfejlesztés révén nem csak saját működését teszi hatékonyabbá, de a munkatársak egyéni pályáját, karrierútját is előre mozdítja. Ahhoz, hogy piacvezető pozíciónkat megtartsuk, ügyfeleink, leendő munkavállalóink, fiatal tehetségek számára továbbra is mi legyünk a legjobb választás, minden nap tennünk kell valamit, folyamatosan fejleszteni szükséges kompetenciáinkat, tudásunkat, skilljeinket. E szellemiségtől vezérelve tartjuk meg évente sikeresen a SmartFestet, illetve teszünk elérhetővé számos online platformot, képzést egész évben kollégáink számára.” – mondta a program kapcsán Friedl Zsuzsanna, a Magyar Telekom Chief People Officere.
A Randstad idei, munkáltatói márkáról végzett globális felmérése* is kitér arra, hogy a munkavállalók számára melyek a legfontosabb munkahelyválasztási szempontok. Az elsők között található a fizetés, a munkahelyi légkör és az állás tartós biztonsága, de a TOP 10 szempont között a fentiekkel összhangban a képzés, fejlődési lehetőség megléte is szerepel. A hazai munkaerőpiac különböző szegmenseiből érkező munkavállalói vélemények nyomán a Randstad Award Legvonzóbb munkahely díját a telco szektorban idén ismét a Magyar Telekom nyerte.
____________
* https://workforceinsights.randstad.com/global-employer-brand-research-2020#55
Kapcsolódó cikkek
- A Magyar Telekom a legvonzóbb munkahely a telekommunikációs szektorban
- Túl a kétmilliomodik gigabites végponton a Telekom hálózata
- A Magyar Telekom 2020. első negyedéves eredményei
- Május 15-ig lehet nevezni a MagentaFilm Fesztiválra
- Tények és fikció: mi az 5G és mi nem?
- További kedvezményekkel segíti a Telekom a digitális összefogást
- Döntések a Magyar Telekom közgyűlésének napirendjén szereplő kérdésekben
- A Telekom bemutatja a „MagentaFilm” Magyar Mobilvideó Fesztivált
- Az Apple Watch Series 5 megvásárolható a Telekom webshopjában
- A Vodafone Magyarország köszönti a Magyar Telekomot az 5G klubban
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.