Megnyílt a világ első LG LED képernyőtechnológiával felszerelt moziterme
Megnyitotta kapuit a világ első LG LED Cinema Display technológiával felszerelt moziterme Tajvanban. Az egyedi képi élmény a Dolby moziszerver-megoldásával és Dolby Atmos hangzással válik teljessé. A futurisztikus mozi a piacon az első példa arra, hogy LED technológiával teljesen helyettesítsenek egy vetítőgépet.
14 méteres szélességével és 7 méteres magasságával a hatalmas LG kijelző egészen részletes 4K képmegjelenítésre képes, a színek széles skálájával. A hagyományos digitális projektorokkal ellentétben az LG rendszere a teljes képernyőn torzításmentes képminőséget biztosít. Mivel képes egyesével vezérelni képpontjait, az LG LED-mozikijelzője kiváló kontrasztarányt és hihetetlenül pontos színvisszaadást garantál. A kijelző ráadásul megfelel a legmagasabb szintű tartalombiztonsági követelményeknek és a Digital Cinema Initiatives (DCI) szabvány szigorú feltételeinek is.
Az LG és a Dolby Laboratories szoros együttműködésének eredménye, hogy az LG LED-mozikijelzője beépítve kínálja a Dolby IMS3000 típusú médiaszerverét. A Dolby IMS3000 lehetővé teszi, hogy a filmek teljes Dolby Atmos hangzás kíséretében fussanak a képernyőn, így a nézőket szinte körülölelő, széles hangtér jön létre, amely tökéletes párhuzamban van a képernyőn megjelenő mozgásokkal. A Dolby Atmos audiotechnológiája az LG LED-mozikijelző élénk és élethű színeivel még különlegesebbé és emlékezetesebbé teszi a moziba járás élményét.
„Célunk, hogy a moziba járás élményét magasabb szintre emeljük annál, amit a vendégek eddig ismertek” — mondta Paik Ki-mun, az LG üzleti megoldások divíziójának információs kijelzőkélt felelős vezetője. „Biztosak vagyunk abban, hogy az LG LED mozikijelzője és a Dolby szolgáltatásai mögött dolgozó fejlett technológiai megoldások növelni fogják részesedésünket az egyre növekvő LED-mozi piacon.”
„Büszkék vagyunk együttműködésünkre az LG-vel, hiszen a most bemutatott megoldás a két vállalat szakértelmét egyszerre kínálja a tajvani mozi látógatóinak” — mondta Jed Harmsen, a Dolby Laboratories mozi- és tartalmi szolgáltatásokért felelős alelnöke. „Az LG LED-mozikijelzőjének élethű képeivel és a Dolby Atmos hangzásával a moziba járók egy magasabb színvonalú és minden szinten magával ragadó moziélményt kapnak.”
Kapcsolódó cikkek
- Már megvásárolható az LG új 8K OLED televíziója
- Licencszerződést kötött az LG és a Miele
- A járvány miatt lehet magasabb a villanyszámla
- Az elosztott főkönyvi technológia elterjedését segíti az LG
- Gamingben is újat hoz az LG 2020-as OLED CX tévéje
- Magyarországon is kapható az LG 2020-as K okostelefon-szériája
- Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében
- Így lehet minden nap a Föld Napja
- Új termékfilozófia alapján alkotja meg okostelefonjait az LG
- Home office egészségesen
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.