Vodafone: folytatódnak a fejlesztések a következő hónapokban
A Vodafone Magyarország és a UPC Magyarország jogi összeolvadása 2020. április 1-jén megtörtént, ezzel a két cég egy jogi entitássá vált. Bár a pozitív változásokat hamarosan már kezdhetik érzékelni az ügyfelek, vannak még további teendők, amíg a UPC korábbi technikai rendszerei teljesen integrálódnak a Vodafone rendszerébe, amiket átmeneti időre részben még a korábbi tulajdonos infrastruktúrája szolgál ki. A Vodafone az integráció felgyorsítása révén a lehető legrövidebb időn belül ki kívánja váltani a jelenlegi működést, és a szolgáltatásokat a lehető leghamarabb a Vodafone saját hálózatára irányítja át.
Április 1-től Magyarországon a Vodafone mint a UPC jogutódja viszi tovább szolgáltatásportfólióját. A beolvadást követően a vezetékes szolgáltatásokat érintő műszaki integrációs folyamat megindult, ennek köszönhetően a felvásárlás előtti időszakhoz képest közel 10 százalékkal sikerült a szolgáltatáskimaradásokat csökkenteni, de az ideális állapotig még van teendő. Részben azonban még mindig a jogelőd társaság korábbi tulajdonosának a vezetékes szolgáltatásait, hálózatát és rendszereit használja a Vodafone Magyarország az ügyfelek kiszolgálása érdekében.
A Vodafone Magyarország számára az ügyfelek elégedettsége kiemelten fontos terület, ezért a szolgáltató folyamatosan, minden erejével dolgozik azon, hogy a vezetékes hálózat esetében tapasztalható esetleges problémákat a lehető leghamarabb megszüntesse és a Vodafone-tól a mobil szolgáltatások terén eddig megszokott szolgáltatási színvonalat biztosítsa. Ennek érdekében a vállalat mindent megtesz, hogy a vezetékes hálózatokat megerősítse és a lehető legrövidebb időn belül kiváltsa a jelenlegi működést, a szolgáltatások saját hálózatra történő átterhelésével, illetve hálózati fejlesztéssel.
„Az elmúlt két hónapban a koronavírus miatt bevezetett otthonról történő munkavégzés és tanulás idején a hálózatunk folyamatos és eddig nem tapasztalt terhelésnek volt kitéve. Összességében elmondhatjuk, hogy a mobil és vezetékes hálózataink egyaránt kiállták ezt a próbát, hiszen az utóbbi esetében a felvásárlás előtti időszakhoz képest csökkentek a szolgáltatáskimaradások, de az ideális állapotig még sok a teendő Ügyfeleink ebben az időszakban érthető módon érzékenyebben reagáltak a nap közbeni, akár csak néhány percig tartó kimaradásokra, vagy harmadik fél által üzemeltetett applikációkban tapasztalt problémákra, így ügyfélszolgálatunknak is közel 50 százalékos extra terhelést kellett kezelnie. A jelentős nagyságrendű hálózatfejlesztés és a műszaki integrációs folyamat felgyorsítása mellett jelenleg is dolgozunk azon, hogy az ügyfélszolgálat kapacitásait is növelni tudjuk, hogy az ügyfelek a Vodafone-tól megszokott gyorsasággal és hatékonysággal kaphassanak segítséget egy esetleges hálózati kimaradás vagy egyéb probléma idején.” - mondta Dr. Budai J. Gergő, a Vodafone Magyarország igazgatóságának alelnöke.
Nem csak a hálózati eszközöket, de a lakosságnál található végberendezéseket – modemek, TV boxok – is cserélni fogja a szolgáltató a következő hónapokban, hogy a lehető legújabb és lehető legnagyobb stabilitást biztosító eszközökkel rendelkezzen minden ügyfél. Ennek folyamatáról a Vodafone Magyarország közvetlen csatornákon tájékoztatja az ügyfeleket és ütemezetten cseréli le az eszközöket országszerte.
Kapcsolódó cikkek
- Új céginformációs üzleti szolgáltatást vezet be a Vodafone
- Vodafone: technológiánkkal továbbra is Magyarország szolgálatában
- A UPC-nél is külön helyet kapott a Viasat History és a Viasat Nature
- Ünnepi tévécsatorna a Vodafone-tól
- Idén a UPC ügyfeleknek is kedveskedik a Vodafone
- A Zyxel új szolgáltatása növeli a hálózati biztonságot
- Módosult a Vodafone Magyarország hivatalos cégneve
- 5G technológiát és konvergens szolgáltatásokat mutatott be a Vodafone
- Prepaid TV szolgáltatást vezet be a UPC
- Megérkeztek az első kedvezmények a Vodafone és a UPC közös ügyfeleinek
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.