Világszerte már több mint egymillió darabot adtak el az LG ikonikus InstaView hűtőszekrényeiből
Mérföldkőhöz ért az LG Electronics (LG) prémium InstaView Door-in-Door hűtőszekrénycsaládja: 2016-os bemutatása óta a gyártó világszerte több mint egymillió példányt adott el a termékekből. Az LG nagykapacitású hűtőszekrényei immár közel 150 országban, hat kontinensen kaphatók, naponta pedig átlagosan több mint 700 darab talál gazdára.
Az LG prémium InstaView Door-in-Door hűtőszekrényei tökéletes egyensúlyt képviselnek forma és funkció között. A készülékek elegáns megjelenése és praktikus funkciói a világ legrangosabb formatervezési versenyein — Red Dot Design Awards, iF Design Awards — érdemeltek díjat.
Az LG InstaView név a hűtőszekrénycsalád üvegpaneljére utal, amely két gyors kopogásra átlátszó ablakká változik. Ez lehetővé teszi, hogy a felhasználók az ajtó kinyitása, azaz a hideg levegő kiengedése nélkül megnézzék, mi van a hűtő belsejében. Az InstaView megoldáson felül a Door-in-Door, azaz “ajtó az ajtóban” kialakítás könnyű hozzáférést biztosít kedvenc italainkhoz és ételeinkhez. Mivel az ajtóban tartott termékek eléréséhez csak egy kisebb ajtót kell kinyitnunk, akár 41 százalékkal csökkenhet az ajtó kinyitásakor jelentkező hideglevegő-veszteség.*
Az InstaView megoldás iránti növekvő igényeket látva az LG hűtőszekrény-portfóliójának több modelljébe, többek között a négyajtós és Side-by-Side készülékekbe is beépítette ezt a nem csupán kényelmi funkciót. A népszerű InstaView technológia ráadásul már olyan egyéb LG eszközökben is megtalálható, mint az LG SIGNATURE borhűtő vagy a ThinQ háztartásigép-portfólió.
Az LG folyamatosan azon dolgozik, hogy termékeibe a vásárlók számára valóban hasznos, hozzáadott értéket képviselő funkciók kerüljenek - éppen ezért jöhetett létre számos olyan technológiai megoldás, amely hatékonyabbá és kényelmesebbé teszi a konyhai feladatokat.
_______________
* Az Intertek tesztje alapján (SX5534WB, GR-S632GLRC, és LFX31945ST/02modellek), az LG saját tesztelési módszerével összhangban. A tesztek a levegő cserélődésének százalékos rátáját vizsgálták a hűtőszekrények Door-in-Door ajtajának és normál ajtajának 10 másodperces kinyitását összehasonlítva. Az eredmények modelltípustól és az ajtónyitás időtartamától függően változhatnak.
Kapcsolódó cikkek
- Megérkeztek Magyarországra az LG új XBOOM Go PL hordozható, vezeték nélküli hangszórói
- Már Magyarországon is előrendelhető az LG VELVET okostelefon
- Az LG is elnyerte az General Motors innovációs díját
- Megnyílt a világ első LG LED képernyőtechnológiával felszerelt moziterme
- Már megvásárolható az LG új 8K OLED televíziója
- Licencszerződést kötött az LG és a Miele
- A járvány miatt lehet magasabb a villanyszámla
- Az elosztott főkönyvi technológia elterjedését segíti az LG
- Gamingben is újat hoz az LG 2020-as OLED CX tévéje
- Magyarországon is kapható az LG 2020-as K okostelefon-szériája
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Huawei vezeti a globális okosórapiacot az IDC adatai szerint
A Huawei szállította a legtöbb okosórát világszerte az idei első három negyedévben az IDC friss jelentése szerint. A Huawei az egy évvel korábbi eladásaihoz képest 44,3 százalékkal több okosórát adott el, és 16,9 százalékos részesedéssel tartja piacvezető pozícióját az okosórák piacán. A gyártó idén több újdonsággal is megragadta a vásárlók figyelmét, köztük a HUAWEI WATCH FIT 3, a HUAWEI WATCH GT 5 és a HUAWEI WATCH D2 modellekkel.
A LAMAX négy új stílusos hangszórót jelentett be
A LAMAX négy Bluetooth hangszóróval bővítette audiotermékeinek körét, amelyek tökéletesen ötvözik a teljesítményt, a dizájnt és a megfizethetőséget. Az új termékek közt találunk kompakt, alig több mint 300 gramm súlyú hangszórót, és nagyteljesítményű, akár 50 watt teljesítményre képes hangfalat, mindezt megfizethető árkategóriában. Az eszközök mindegyike támogatja a Bluetooth 5.3 technológiát, emellett a csomagban megtalálható 3,5 mm-es AUX kábellel is csatlakoztathatunk eszközt hozzájuk.
Megnyílnak az XR végtelen lehetőségei a Galaxy AI-jal!
A Samsung és a Google együttműködése új korszakot nyit a kibővített valóság (XR) világában. A „Project Moohan” kódnevű Android XR-headset* természetes, multimodális interakciókat és személyre szabott AI-asszisztens élményt kínál. A fejlesztés célja, hogy átlépje a fizikai határokat, és páratlan lehetőségeket biztosítson a felhasználóknak, hogy újszerűen ismerjék meg a világot és annak történéseit.
Számos technológiai újdonságot leplezett le a Huawei
Újabb lépést tett előre a technológiai innováció útján a Huawei: bemutatta legújabb fejlesztéseit, köztük a HUAWEI Mate X6 hajlítható kijelzős okostelefont, a HUAWEI nova 13 okostelefon-sorozatot, valamint a HUAWEI FreeBuds Pro 4 prémium kategóriás vezeték nélküli fülhallgatót. Emellett Rose Gold színben bemutatkozott a gyártó egyedi formavilágú, nyitott kialakítású fülhallgatója, a HUAWEI FreeClip is.
IT-őrült van a családban? Ezeknek biztosan örülni fog karácsonykor
Nehéz megtalálni az ideális ajándékot azoknak, akik rengeteg időt töltenek a számítógép előtt. A legtöbb esetben vagy már most minden eszközük megvan, amire csak szükségük lehet, vagy ami mégis hasznos lenne számukra, az csillagászati összegekbe kerül. A TOPdesk Magyarország csapata kifejezetten az IT-soknak segít rendszereivel, így pontosan tudják, minek örülnek a számítógép előtt ülők. Most össze is gyűjtöttek néhány olyan hasznos ajándékötletet karácsonyra, amiért nem kell mélyen a pénztárcánkba nyúlnunk, de biztosan örömteli perceket okoz majd a techőrült családtagunknak.