Az e-mobilitás mellett kampányol az ABB és Green.TV
Egy hónappal az Elektromos Járművek Világnapja előtt, amelynek célja világszerte az e-mobilitás megünneplése, arra kérik a felhasználókat, tegyenek online ígéretet arra, hogy a következő járművük elektromos hajtású lesz.
Az ABB és a Green.TV által kezdeményezett, idén először megtartandó Elektromos Járművek Világnapja világszerte az e-mobilitás ünnepe lesz. Az elektromos járművek jelenlegi és leendő vezetőire fókuszáló Elektromos Járművek Világnapja kezdeményezés célja, hogy a felhasználók jobban megismerjék az e-járművek előnyeit, és reflektorfénybe állítsa az e-járművek térnyerésének fontosságát.
Az Elektromos Járművek Világnapja kezdeményezés stábja arra kéri majd a járművezetőket, hogy tegyenek online vállalást, miszerint a következő járművüknek elektromos hajtású gépkocsit vásárolnak. Ezek a vállalások kézzelfogható módon bizonyítanák, hogy az Elektromos Járművek Világnapja miként ösztönzi az elektromos járművek döntő szerepének elismerését a fenntartható közlekedés előmozdításában.
Frank Muehlon, az ABB E-mobilitási Infrastruktúra-megoldások globális üzletágának vezetője így nyilatkozott: „Az ABB Energetika divíziója a zéró kibocsátást célzó küldetéséhez hűen, elkötelezett amellett, hogy mindenki számára tisztább és zöldebb társadalmat alakítsunk ki. Az Elektromos Járművek Világnapja rávilágít arra, hogy szükség van az elektromos járművek szélesebb körű használatára, és reményeink szerint lökést ad majd annak a világméretű mozgalomnak is, amely támogatja a kibocsátásmentes közlekedés jövőbeni térnyerését.”
Az e-mobilitás terén globális piacvezető ABB elkötelezett a szektoron belüli innováció további erősítése, valamint az elektromos járművek szélesebb körű elfogadásának támogatása mellett. Az egyedülálló villamosítási szakértelemmel rendelkező ABB már több mint 14 000 DC villámtöltőt értékesített a világ több mint 80 országában. Az ABB a fenntartható közlekedési megoldások nemzetközi elterjesztésében szerzett érdemeiért nemrég vehette át a Global E-mobility Leader 2019 díjat.
Ade Thomas, a Green.TV médiavállalat alapítója így nyilatkozott: „Azt szeretnénk, hogy az Elektromos Járművek Világnapja ráirányítsa a figyelmet az éghajlatváltozással és a levegő tisztaságával kapcsolatos sürgető kérdésekre, illetve a világnapon mindenkit arra kérünk, hogy kötelezze el magát e-jármű vásárlása és vezetése mellett, amivel hozzájárul a fenntartható jövő eléréséhez.”
Az Elektromos Járművek Világnapját szervezők együttműködnek más partnerekkel és az e-mobilitási szektor vezető szereplőivel is, hogy az EV Világnapot egy nemzetközi e-mobilitási mozgalommá fejlesszék.
Az Elektromos Járművek Világnapja további partnerei között található az e-járműveket és ezekhez kapcsolódó technológiát gyártó Mahindra Electric Mobility, az elektromos járműveket gyártó Polestar, az Egyesült-Királyság hat legjelentősebb energetikai cége közé tartozó SSE, valamint az elektromos járműveket gyártó kínai cég, a NIO is.
Tegyen Ön is fogadalmat, és látogasson el a következő weboldalra: www.worldevday.org/ev-pledge.
Kapcsolódó cikkek
- Az ABB elektromos járműtöltőket gyártó üzemet létesít a globális igények kiszolgálására
- Jövőre az Eurosporton látható az Extreme E versenysorozat
- Az elektromos autózás legnagyobb kihívására ad megoldást a magyar fejlesztés
- ABB - 2020. második negyedévi eredmények
- ABB technológiával töltik az ABB FIA Formula-E harmadik generációs versenyautóit
- Az ABB páneurópai kísérleti program keretében segíti az e-mobilitási technológia digitális fejlesztését
- Hatalmas üvegtáblákat mozgat az ABB robotrendszere
- Az ABB vízhűtéses, nagyfeszültségű motorjai nagy teljesítménysűrűséget kínálnak
- Az ABB eladta az Energetikai Hálózatok üzletágát a Hitachinak
- Az ABB nagyon készül az e-mobilitás megünneplésére
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.