Az LG elindítja a felfedezésre összpontosító kezdeményezését
Az LG Electronics (LG) egy videómeghívóval indítja el az ún. Explorer Projectet, a 30 másodperces rövidfilmben ebbe az új okostelefon-modellcsaládba tartozó első készülékre is utalást tesznek majd. Az Explorer Project egy új kezdeményezés és egy új kategória egyben, amelybe olyan készülékek tartoznak majd, amelyek különleges és eddig példa nélküli használhatósági élményt nyújtanak. Az Explorer Project mindemellett egy olyan új stratégiát is jelent, amely az iparág eddig felfedezetlen területeit hivatott kezelni. Az Explorer Project részleteit hivatalosan szeptember 14-én, az amerikai keleti parti idő szerint délelőtt 10 órakor (közép-európai idő szerint 16 órakor) jelentik be az LG Mobile YouTube-csatornáján és Facebook-oldalán.
Az LG napjaink okostelefon-vásárlóinak mind különbözőbb felhasználói igényeire válaszul alkotta meg az Explorer Projectet, illetve azért, hogy megteremtse azt a kíváncsiságot és izgalmat, amelyre a mobilszektornak olyan jelentős szüksége van. A kezdeményezés célja, hogy feltárja a kiaknázatlan területeket és új életet teremtsen rajtuk, valamint — megbízható platformpartnereinek segítségével — átalakítsa és bővítse a jelenlegi felhasználói élményt. Az Explorer Project mindezen túl új irányt jelöl ki az LG okostelefon-palettájának összehangolási stratégiájában is. Az Explorer Project kizárólag az új használhatóságra összpontosít, amelyet az innovatív dizájnnal mutatnak meg, míg az LG új Universal Line termékpalettája a vállalat olyan, a fogyasztói életstílusra összpontosító, versenyképes készülékeit öleli fel, mint amilyen például az LG VELVET okostelefon.
Az LG az iparági partnereivel (Rave, Ficto, Tubi, NAVER) együttműködve olyan egyedi funkciókat fejleszt ki, amelyek az Explorer Project kategóriába tartozó készülékek esetében még magasabb szintre helyezik a videónézési élményt. Az új termékcsalád kiemelkedő teljesítményét ezúttal is a Qualcomm Technologies által szállított iparágvezető technológia és know-how garantálja.
A Rave-vel való együttműködésnek köszönhetően a felhasználók egyszerre élvezhetik az egy időben történő kommunikáció és streaming tartalomfogyasztás előnyeit, a mobiltartalmak bevétel-megosztásának terén úttörő szereplőnek számító Ficto pedig az Explorer Projecttel indítja el streamingszolgáltatását. A Tubi, a legnagyobb, hirdetésekkel támogatott ingyenes streaming szolgáltató, szintén az Explorer Project első partnereinek egyike. A keresőtechnológiák dél-koreai vezető piaci szereplője, a NAVER — amely szoros együttműködésben dolgozott az LG-vel már az LG Dual Screen megoldásán — böngészőjének egyedülálló keresési funkciókkal rendelkező verzióját fejleszti az Explorer Project eszközökhöz.
„Az LG és platformpartnerei létfontosságúnak tartják, hogy új és differenciált felhasználói élményeket mutassanak be a fogyasztóknak az okostelefon-univerzumban” — mondta Morris Lee, az LG mobilkommunikációs üzletágának elnöke. „Az LG mindig is úttörő szerepet töltött be abban, hogy túllépjen az okostelefonok megszokott formai tényezőin: ez az egyetlen módja annak, hogy a mobilpiacon igen szükséges innovációt megvalósítsuk.”
Kapcsolódó cikkek
- Az LG “Come Home Challenge” kihívása a család és az otthon értékét helyezi a középpontba
- Viselhető, akkumulátoros légtisztító eszközt fejlesztett ki az LG
- Új mércét állít a teljesítmény és a kényelem terén az LG
- Online jövőbemutatót tart az LG a 2020-as IFA-n
- Az LG tévéi és audiotermékei az idei EISA-díjkiosztón is taroltak
- Közel 22 méter magas LED-kijelzőt állított fel Szöulban az LG
- Baktériumölő hatású töltőtokkal érkezik az LG legújabb vezeték nélküli fülhallgatója
- Világszerte már több mint egymillió darabot adtak el az LG ikonikus InstaView hűtőszekrényeiből
- Megérkeztek Magyarországra az LG új XBOOM Go PL hordozható, vezeték nélküli hangszórói
- Már Magyarországon is előrendelhető az LG VELVET okostelefon
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.