A vírusveszély miatt idén online rendezik meg a cégvezetők csúcskonferenciáját
Október 13-án immár nyolcadik alkalommal rendezik meg az Országos Cégvezetői Csúcskonferenciát, az esemény viszont ezúttal a koronavírus-járvány terjedésére való tekintettel online formában zajlik majd. A konferencia résztvevői megtudhatják, hogyan építhetnek stabil céget a jelenlegi instabil piaci környezetben. Piroska Gyula szervező tájékoztatása szerint a rendezvényen több olyan szakértő és sikeres vállalkozó is előadást tart majd különböző területekről, akik korábban már átéltek nehézségeket, és hiteles információkat tudnak átadni az érdeklődőknek.
Budaörsön, Tihanyban és Budapesten is rendezték már meg az Országos Cégvezetői Csúcskonferenciát, de az idei, nyolcadik felvonás rendhagyó módon online formában zajlik majd a koronavírus-járvány második hulláma miatt. Ugyan a cégvezetők ezúttal személyesen nem találkozhatnak majd, a rendezvény színvonala garantáltan nem marad el a korábbiaktól.
„Eredeti terveink szerint a Lurdy Házban szerettük volna megtartani a konferenciát, de a folyamatosan változó körülmények és intézkedések miatt úgy döntöttük, ebben az évben az online forma a legbiztonságosabb. Természetesen számunkra is kiemelten fontos ügyfeleink és az érdeklődők egészsége, ezért nem vállaltunk felesleges kockázatot. A háttérben persze folyamatosan zajlik a technikai előkészítés, hogy a lebonyolítás zökkenőmentes legyen” – magyarázta Piroska Gyula szervező.
Mint fogalmazott, az ügyfeleik a visszajelzések alapján online tréningjeiken is ugyanolyan színvonalú élményben, tudásban részesülnek, mintha azok személyesen történnének, így felkészülten várják a csúcskonferenciát. Megjegyezte, ez a formula az előadóknak lehet fárasztóbb, de a cél érdekében mindent beleadnak majd a kamerák előtt.
Piroska Gyula arról is beszélt, hogy az idei esemény rendkívüli lesz olyan szempontból, hogy a járvány miatt rengeteg cég csődölt be, emberek ezrei mentek tönkre. Ezért is fontos azzal foglalkozni, hogy válságos körülmények között is képes legyen túlélni a vállalkozás.
„Sok cég ugyan fennmaradt, de ezért súlyos árat kellett fizetniük. Sokaknak meg kellett válniuk munkatársaktól, kisebb irodába kellett költözniük, alkudozniuk kellett a beszállítókkal fizetési haladékért, vagy épp veszteséggel kiárusítani a raktárkészletet. A konferencián arra fókuszálunk, hogyan lehet ilyen instabil helyzetben is stabilan működni. Mert nyertesei is voltak ennek az időszaknak. Megnézzük, mit csináltak ők jobban, hogyan készülhetünk fel a második hullám okozta károkra és későbbi nehéz helyzetekre” – magyarázta.
Az eseményen a legkülönbözőbb iparágakból és területekről tartanak majd előadásokat olyan szakértők és sikeres vállalkozók, akiknek volt már ehhez hasonló tapasztalatuk, és hatásosan át is tudják adni a tudásukat. Természetesen a résztvevők bátran kérdezhetnek tőlük, ezáltal bővíthetik a kapcsolatrendszerüket is.
Az elmúlt évek során több ezer vállalkozó vett részt az Országos Cégvezetői Csúcskonferenciákon, akik mind értékes tudással, „aha-élményekkel” és fantasztikus kapcsolatokkal lettek gazdagabbak.
Kapcsolódó cikkek
- Elindult az SAP Növekedési Programja
- Digitalizációval biztosíthatják a cégek az üzletmenet folytonosságot
- Második hullám a neten: újra robbantanak a hazai webáruházak?
- Megtépázta a koronavírus a nyomdaipart
- SAP-ügyfelek podcast-interjúi a karanténidőszakról
- Kihívások a 21. század oktatásában és a COVID utáni adatvédelem
- Rekordbővülést hozott a koronavírus az e-kereskedelemben
- Kibervédelem, adattudomány és agilitás
- Csak látszólagos a bőség a munkaerőpiacon
- Sok céget a kiszámíthatatlan kommunikáció vitt csődbe
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.