A Biztonságos Internet Napra időzíti online sorozatát a Da Vinci Media
A gyerekek online térben való tájékozódását segíti a Keress rá! – Search it Up! sorozat, melynek epizódjai a február 9-i Biztonságos Internet Napra való felhívásként a Da Vinci Kids alkalmazásban is elérhetők.
Az internethasználat és -biztonság új, 21. századi tendenciái komoly fejtörést okoznak a szülőknek és a pedagógusoknak, hiszen a hagyományos, jól bevált szabályozási módszerek már nem minden esetben tűnnek életszerűnek. Az idén február 9-re eső Biztonságos Internet Nap célja, hogy az Európai Unió Safer Internet Program akciótervének keretein belül több mint 150 országban ugyanazon a napon hívja fel a figyelmet az internet előnyeire és veszélyeire, tájékoztasson a problémák lehetséges kezeléséről.
Ahogy a határok egyre jobban elmosódnak az online és az offline világ között, fontos odafigyelni arra, hogy mi történik a gyerekekkel - ebben nyújt tökéletes kapaszkodót a kicsiknek és a felnőtteknek is a Keress rá!, ami nem csupán szórakoztató, de hiánypótló is a szülők és a gyerekek számára. A Da Vinci Media saját gyártású sorozata az internet működéséről, előnyeiről és veszélyeiről szól, színes és vicces karakterekkel. A gyerekek a BAFTA-jelölt sorozatból könnyedén megtanulnak okosan, udvariasan, felelősségteljesen és nem utolsó sorban biztonságosan mozogni az online térben.
Mindannyiunk dolga, hogy az internetet egy jobb hellyé tegyük a magunk és egymás, de különösen a fiatalok számára. Ezért ezt a hasznos, edukatív és vicces műsort a Da Vinci TV a Biztonságos Internet Nap alkalmából a Da Vinci Kids alkalmazásban is elérhetővé teszi.
A világháló egyre több mindent kínál, egyre hasznosabb, de ezzel együtt egyre több kockázatot és veszélyt is rejt magában. Mit tehetnek akkor a szülők és a gyermekek? A kérdés megoldására a Keress rá! és a Da Vinci Media a technikai megoldások mellett az emberi hozzáállást és kapcsolatokat is hangsúlyozza: a gyerekek legyenek tisztában azzal, hogy muszáj minden kattintás előtt gondolkodniuk, a szülők gyermekeikre fordított figyelmét pedig az online tér egyetlen megoldása sem pótolja.
Kapcsolódó cikkek
- Biztonságos Internet Nap 2021
- Biztonságos Internet Nap 2021
- Megvalósult a szélessávú internet a csornai járásban
- Tudományos ismeretterjesztés karácsonyra a Da Vinci TV-től
- Együtt egy jobb internetért
- Tovább növekszik a telefonos mobilnetet használók száma
- Újabb előfizetői körnek nyújt segítséget a Telenor
- Többet telefonáltunk és interneteztünk a koronavírus hatására
- Ingyenessé teszi a főbb oktatási oldalak elérését hálózatán a Telenor
- Mire van szükségük a gyerekeknek a digitális oktatásban?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.