Profil alkotás a közösségi média segítségével

forrás: Prím Online, 2021. február 19. 20:03

Manapság már nem is kell profinak lenni, elég csak egy kicsit figyelni. – kezdte Sándor Zsolt a Gill & Murry adatvédelmi szakértője – Korábban, ha valakit meg akartunk figyelni fizikailag kellett követni ma elég felmenni az Instagramjára. Gondoljunk csak a Kim Kardashian párizsi rablás esetre. – Egy poszt az új gyűrűről és éjszaka fegyveres rablók támadnak meg.

Mik lehetnek az online és közösségi média felületek féktelen használatának céges következményei?!

 

Főként a konkurencia megfigyelését emelném ki ebben a témakörben – folytatta Sándor Zsolt András – Egy fotó készítése és feltöltése valamelyik közösségi média platformra a kínai partner udvaráról és máris tudjuk, hogy kik az ügyfeleid!

 

 

Következtetés – Amennyiben egy szervezet nem akarja, hogy munkavállalóinak a posztjai által megfigyeljék a szervezet tevékenységét, úgy szükséges ezen kontrollok kialakítása.

 

Ha a szervezet nem akarja, hogy munkavállalói kérkedjenek, akkor meg kell tiltani a munkavállalónak, hogy amennyiben munka ügyben utazik vagy partnert látogat, ezzel kapcsolatosan nem posztolhat közösségi média felületeken. Azaz viselkedési szabályok kialakítása szükséges a szervezeten belül a közösségi médiára vonatkozóan.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32