A Microsoft Magyarország is képviselteti magát a Startup Hungary tanácsadó testületében
Szabó Péter, a Microsoft Magyarország vállalati és partnerkapcsolati üzletágigazgatója is tagja lett a Startup Hungary tanácsadó testületének. A felhőtechnológia és a mesterséges intelligencia, valamint vállalkozások digitális átalakulásának elkötelezett támogatójaként a Microsoft is aktívan részt vesz a startupok érdekképviseletét ellátó alapítvány munkájában. A Microsoft Magyarország nemcsak szakértői és technológiai támogatást nyújt a vállalkozásoknak, hanem az üzletszerzésben is kész segíteni őket.
Február eleje óta Szabó Péter, Partnerfejlesztési Igazgató személyében a Microsoft Magyarország is képviselteti magát a Startup Hungary tanácsadó testületében. A tagságot és az ezzel járó munkát Szabó Péter arra szeretné felhasználni, hogy a Microsoft erőforrásait mozgósítva segítse a hazai startupokat a legjobb nemzetközi módszerek átvételében és az üzletszerzésben.Szabó Péter
„Folyamatosan keressük lehetőségeit annak, miként tudnánk még inkább támogatni a magyarországi startup-közösséget. A Startup Hungary-hoz való csatlakozásunk számomra azt jelenti, hogy vissza tudunk valamit adni a közösségeinknek abból, amit tőlük kaptunk; hogy meg tudjunk osztani a tapasztalatainkat és tudásunkat, amelyek révén újabb hazai startup unikornisok születhetnek. Nagy örömmel tekintek a magyar startup-közösség legjelesebb képviselőivel való közös munka elé. Biztosíthatom őket arról, hogy a Microsoft Magyarország az együttműködés révén minden rendelkezésére álló eszközzel támogatni fogja a vállalkozások új generációját az elindulásban” – mondta Szabó Péter.
A támogatásra a kezdő vállalkozások a jelenlegi nehéz gazdasági helyzetben szorulnak rá csak igazán, ám egy olyan technológiai világcéget a támogatóik között tudva, mint a Microsoft, nem kell mindent az alapoktól kezdeniük. A Microsoft megbízható partnerként áll mellettük és most akár az üzletszerzésben is hathatós segítséget tud nyújtani nekik. Azon túl, hogy számítási kapacitásokat bocsát a rendelkezésükre a felhőben, a startupokat összeköti a mintegy 40 ezer kereskedőt és több százezer viszonteladót magába foglaló Microsoft partnerhálózattal is.
A Microsoft mind Magyarországon, mind nemzetközi téren lelkes támogatója a startup ökoszisztémának. A BizSpark és BizSpark+ programokat felváltó Microsoft for Startups program a világcég szakértői bázisát és legmodernebb technológiáit teszi hozzáférhetővé az eredeti ötletekkel induló kezdővállalkozásoknak. A program keretében a magyar startupok ingyen üzletfejlesztési, technológiai, marketing és sales tanácsokhoz juthatnak és ingyenesen érhetik el a társaság felhőszolgáltatását is. A mintegy 4000 üzleti megoldást tartalmazó Azure Marketplace például komoly támogatást nyújthat akár ahhoz is, hogy a hazai startupok külföldi piacokra is betörhessenek.
További információ a Microsoft startupokat megcélzó programjairól a cég angol nyelvű oldalán és a Microsoft for Startups LinkedIn felületen olvasható.
Kapcsolódó cikkek
- Türelmesebbé tette az embereket a kibertérben a járvány
- Öt egészségügyi fejlesztés, amelyre érdemes figyelni 2021-ben
- A magyar startup felhasználói 100 milliót kerestek az elmúlt évben
- Családbarát vállalatként ismerték el a Microsoft Magyarországot
- A virtuális térben is nagyszabású startup találkozót szervezett a Hiventures
- PWC 2020: A tech szektor legvonzóbb munkahelye a Microsoft Magyarország
- Bírságoktól menti meg a cégeket az új magyar startup
- Automatizált Facebook indul startupoknak
- Két magyar startup nyert az EIT Health InnoStars kiemelt versenyeiben
- Kreativitás, bátorság és kitartás: ezek nélkülözhetetlenek egy startup indításához
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.