97%-ban elmaradtak 2020-ban a csapatépítők
2020 nem a csapatépítők éve volt. A szokásos év végi csapatépítők több mint 97%-a elmaradt, derült ki az Exit The Room 740 cég megkérdezésével végzett felméréséből.
A fő ok természetesen a világjárvány
A kutatásban a meghökkentően magas arány mögötti okokat is keresték. A megkérdezett cégek 48,6%-a a COVID-19 járvány miatt nem tartotta meg csapatépítőjét, 16,2%-uk pedig költségeit akarta csökkenteni a csapatépítők lemondásával. 32,4% ezeken kívül álló okokból nem rendezett team buildinget. (Ezen válaszok között az érdeklődés hiánya, leterheltség, és a szervezéssel kapcsolatos pluszmunka vitte a prímet, ami azt is mutatja, hogy szép számmal vannak olyan vállalkozások, jellemzően a kkv szektorban, ahol a csapatépítők megszervezése amolyan extra feladat, aminkek nincs egyértelmű gazdája.)
Nagy az érdeklődés az online csapatépítők iránt
A home office-ból is tartható online csapatépítők 2020 előtt szinte ismeretlenek voltak a nagyközönség számára, most azonban a cégek 56,8%-a, szívesen venne igénybe ilyen szolgáltatást, 35,1%-pedig legalábbis megfontolná a lehetőséget.
"2020 tavaszán kezdtünk el online szabadulószobát fejleszteni,és megteremteni rá a keresletet Magyarországon is. Ugyan kaptunk pozitív visszajelzéseke t játékosainktól, de az érdeklődés még így is minimális volt. Aztán ősz és a vírus második hulláma egy olyan meglepő fordulatot hozott a történetben, ami felülmúlta legmerészebb álmainkat is. Apple, Google, Amazon, FIFA: ilyen feladóktól érkeztek tömeges megkeresések, majd pozitív értékelések online csapatépítőinkre. A szabadulószobák mindig is népszerű csapatépítő programok voltak, ám azt előzetesen nem gondoltuk volna, hogy az online csapatépítők ekkora érdeklődésre tartanak majd számot. Mostanra több mint 1000 cégnek tartottunk már online csapatépítőt, a világ 50 országából” - mondta Rétfalvi Gábor az Exit The Room tulajdonosa tapasztalataival megerősítve a kutatás eredményét.
Forrás: Exittheroom.hu
Kapcsolódó cikkek
- 22 Bet – széleskörű sportfogadási kínálat egy helyen
- Elérkezett az év végi csapatépítők ideje
- Maradjunk otthon – de játsszunk élőben!
- Miért jobb az Eldorado, mint más piacterek?
- Bónusz típusok az online kaszinókban
- Home office és a mögötte rejlő nehézségek
- Hogyan hat a COVID-19 az online szerencsejáték iparra?
- Online csapatépítés, nem csak a karantén idejére
- Magyar fejlesztésű szoftver mentheti meg a szabadulószobákat
- Bet365 – két évtizede a sportfogadás szolgálatában
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.