Saját kisfilmet vághatunk össze a Samsung legújabb kampányában
Az egyre fejlettebb kamerával rendelkező okostelefonok elterjedésével a felhasználók egyre könnyebben oszthatják meg a saját történeteiket, a Galaxy S21 sorozat pedig új korszakot nyit a vizuális történetmesélésben. A Samsung Pillanatok weboldalán most bárki megismerheti a különleges készülék képességeit és a Galaxy S21 5G mobillal készült látványos felvételekből állíthatja össze a saját történetét. A kisfilmeket szakértő zsűri értékeli, a legjobbak pedig értékes nyereményekkel gazdagodhatnak.
Az okostelefonok és a különböző közösségi platformok terjedésével a felhasználók egyre több, fotókra és videókra épülő tartalmat osztanak meg magukról. Az ilyen, vizuális történetmesélésre épülő alkalmazásokat több mint 1,5 milliárd ember használja*, akik számára fontos, hogy mindennapi kalandjaikról látványos formában számoljanak be. A különböző szűrőkkel, matricákkal és gifekkel a kreativitásnak szinte semmi nem szab határt, csak a megfelelő felvételekre van szükség. Miért ne készülhetne egy újabb történet a nap bármelyik szakában, bárhol a világban? A Samsung Pillanatok kampány megmutatja, hogy ez is lehetséges.
A Samsung Galaxy S21 telefonok professzionális kamerájával 100 egyedi videorészlet készült, amelyeket a felhasználók kedvükre vághatnak össze egy látványos kisfilmmé. A videók között lenyűgöző panorámák, éjszakai pillanatok, Szuperstabil akciójelenetek és számos más, profi filmes stílusú felvétel is megtalálható, így rengeteg lehetőség áll a jelentkezők előtt, akik az alkotói folyamat során megismerkedhetnek a Galaxy S21 készülékek profi kamerafunkcióival is.
Az elkészült történeteket szakmai zsűri értékeli, amelyben a vizuális alkotás olyan neves képviselői is részt vesznek, mint a sztárfotós Nánási Pál vagy a természetfotós Fehér Zoltán. A legjobb film készítője Galaxy S21 Ultra 5G csúcskészüléket nyer, de az alkotók közösségi médiás megosztással is nyerhetnek. A Facebookra vagy Instagramra, a #SamsungPillanatok és #withGalaxy megjelölésekkel feltöltött videók nyereményjátékon vesznek részt, ahol a fődíj szintén egy Galaxy S21 Ultra 5G, de további szerencsések Samsung Galaxy Tab S7 tabletet vagy Galaxy Buds Pro fülhallgatót is nyerhetnek.
„A Galaxy S21 készülékekkel a felhasználók szabadjára engedhetik a kreativitásukat és az egyedülálló kamerafunkciókkal megmutathatják, ők hogyan látják a világot – mondta el Witsch Gerda, a Samsung Magyarország marketing vezetője, a verseny egyik zsűritagja. – Kíváncsian várjuk a beérkező pályaműveket, hogy láthassuk, ki, hogyan használja a profi felvételeket. Reméljük, azzal, hogy rövid időre rendezővé válhatnak, további alkotásra inspiráljuk a résztvevőket.”
_______________
* https://www.oberlo.com/blog/tiktok-statistics; https://www.oberlo.com/blog/instagram-stats-every-marketer-should-know
Kapcsolódó cikkek
- Okoseszköz, amely megtalálja az eltűnt tárgyakat
- Okoselefonnal tervezi új kollekcióját a magyar dizájner
- Megérkezett a Samsung Galaxy XCover 5
- Megérkezett a Samsung Galaxy A52, A52 5G és az A72
- Virtuális parkőrök vigyázhatnak az afrikai szavanna veszélyeztetett állataira
- Látványos külsővel érkezi a Galaxy Tab S7 és Tab S7+
- Megérkezett a Samsung Galaxy A32 5G
- Magyarországon is megvásárolható a Galaxy S21 5G sorozat és kiegészítői
- Emlékezetes pillanatok a Samsung Galaxy S21-es csúcsmobilokkal
- Előrendelhetőek a Telenornál az új Samsung Galaxy S21 széria készülékei
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.