Új kezdeményezés a hazai gumiszervizek fejlesztéséért
Gumiszervizeket segítő program indult márciusban Magyarországon! A kezdeményezésben részt vevő partnerek csatlakozhatnak például a Bridgestone csoport termékeiről szóló ingyenes tréningekhez, de ezen kívül hozzáférést kaphatnak számos arculatsegítő reklámanyaghoz, exkluzív promócióhoz és számos izgalmas aktivitáshoz is. A program különlegessége, hogy a hazai szervizek ráadásként az abroncsvásárlásaikkal pontokat gyűjthetnek, melyeket különböző pénzbeli vagy értékes tárgyi ajándékokra válthatnak be a szezonok végén.
A Bridgestone azzal a céllal indította a Passion Program elnevezésű lojalitásprogramját, hogy az abroncsait értékesítő gumiszervizeket segítse, és hűségüket elismerje, meghálálja. A kezdeményezés keretében a magyarországi cégek több olyan, a márka nyújtotta lehetőséget is igénybe vehetnek, melyek segítségével fejleszthetik üzleti tevékenységüket, versenyképességüket, szakmai felkészültségüket. A partnerek a program során jelentkezhetnek ingyenes tréningekre, ráadásul a Bridgestone vagy Firestone gumiabroncsok vásárlásaival pontokat is gyűjtenek, melyeket különböző pénzbeli vagy értékes tárgyi ajándékokra válthatnak be. A Passion Program egy kompakt weboldal, ami a létező promóciókat egy helyre gyűjti így a partnereinknek nem kell hosszan keresgélni az interneten, csak bejelentkeznek az oldalra és máris egy helyen láthatják a színesebbnél színesebb akciókat, programokat.
“Büszkék vagyunk, hogy elindíthattuk a Bridgestone Passion Programot, mely lehetőségek széles tárházát kínálja a magyarországi gumiszervizek számára” - mondta Károlyi Katalin, a Bridgestone Europe NV/SA, Magyarországi Fióktelepének marketing-vezetője. “Célunk a kereskedőkkel való együttműködés digitalizálása, a hatékonyabb online kommunikáció, különösen a pandémia idején, amikor a személyes kapcsolattartás korlátozott. A programmal egyszerre segíthetjük partnereinket és egyúttal meghálálhatjuk a márka iránti bizalmukat. A programhoz folyamatosan lehet csatlakozni, így az év során bármikor bekapcsolódhatnak színes programjaink, aktivitásaink egyikébe. Az a gumiszerviz, amelyik részt vesz a programban, első kézből értesülhet a márka termékeiről, híreiről és promócióiról. A Passion Program egy kapocs, ami összeköti a Bridgestone-t mint gyártót a kiskereskedelmi partnerekkel” - tette hozzá.
Bridgestone Passion Program hivatalosan 2021. március 19-én startolt, így a gumiszervizek már szabadon csatlakozhatnak. A regisztráció után a résztvevő automatikusan megkapja a fiókjához rendelt, egyedi előnyökkel járó juttatási csomagját is. A programra regisztrálni a www.passion.bridgestone.hu címen lehet, ahol minden szükséges információ elérhető a programról.
Kapcsolódó cikkek
- A Bridgestone kapta a 2021-es ‘‘Év gyártója” címet nyári gumiabroncs kategóriában
- 100%-ban megújuló energiaforrásokat használ európai telephelyein a Bridgestone
- A hazai autóstársadalom is sebességet váltott
- Új EU-s gumiabroncscímke, amely még több információt nyújt a fogyasztóknak
- A Bridgestone bemutatja a jövő virtuális városát
- A világ vezető autógyártói ismét a Bridgestone-t választották 2020-ban
- Még a gumiabroncs is rózsaszín a Bridgestone októberi kampányában
- A Bridgestone abroncsa lett a kategóriaelső az ADAC idei téligumi-tesztjén
- A Bridgestone forradalmian új ENLITEN technológiája gördíti a Volkswagen új Golf 8-as modelljét
- Örökbefogadást támogató közös akcióba kezdett a Bridgestone gyár a helyi állatotthonnal
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.