Világhírű előadókkal inspirálja a kkv-kat a Vodafone
A Vodafone Business ötnapos rendezvényt szervez #ThoseWhoDare címmel, amelyen harminc szemléletformáló vállalkozó és vezető osztja meg merész történeteiket, hogy ezáltal inspirálják az európai kis- és középvállalkozásokat a felépülésre, úttörő gondolkodásra és növekedésre. Az online rendezvénysorozat május 17-től 5 napon át tart, ezalatt napi 1 órában, 11-12 óra között hallgathatják meg az angol nyelvű előadásokat az érdeklődők.
A Vodafone Business online előadássorozatán a résztvevők többek között olyan neves előadókat hallgathatnak meg, mint Piere Luigi Collina, a világ leghíresebb futball bírója vagy épp Tom Sellers Michelin csillagos sztárséf. Mellettük természetesen számos további sikeres üzletember és vállalkozó fog megszólalni, akik kivétel nélkül a kkv-k jelenlegi legfontosabb problémáiról fognak beszélni. Az előadók olyan kérdéseket fognak körbejárni, mint az üzleti ellenállóképesség, a változó társadalmi attitűdök, a vásárlói magatartás, de szó esik majd fenntarthatóságról, digitális technológiákról, valamint a siker egyik legnélkülözhetetlenebb tényezőjéről, a tehetségről. Az eseményen számos különböző iparágból érkeznek a megszólalók, köztük kkv-vezetők a divat, a kiskereskedelem, a pénzügy és a vendéglátás világából, valamint előadnak a Spotify, a Google, a Vodafone és a Porsche vezetői is.
„A kkv-k adják a gazdaság gerincét, emiatt az üzleti közösségeknek össze kell fogniuk támogatásuk érdekében. Az elmúlt 12 hónap különösen nehéz volt a kis- és középvállalkozások vezetőinek, akik közül sokuknak hosszú távú céljaikat kellett ideiglenesen feladniuk, miközben stabilizálták működésüket. A Vodafone Business által szervezett #ThoseWhoDare eseménysorozat olyan inspiráló személyeket szólaltat meg, akik már szembenéztek és le is küzdötték a kihívásokat, történeteikkel pedig a kkv-kat kívánják segíteni és inspirálni.” – mondta el Dobó Mátyás, a Vodafone Magyarország vállalati szolgáltatások üzletágának vezérigazgató-helyettese.
Az angol nyelvű előadássorozat ingyenes, de regisztrációhoz kötött, a részletes program és regisztrációs felület itt érhető el.
#ThoseWhoDare esemény napi témái:
- Május 17. – Üzleti rugalmasság: Hogyan erősödhet egy cég a nehézségek közepette?
- Május 18. – Változó társadalmi attitűdök és a vásárlói magatartás: Miként tarthatunk lépést az állandóan változó igényekkel?
- Május 19. – Fenntarthatóság: Miért válik versenyelőnnyé a fenntarthatóság?
- Május 20 – Adatok és digitális működés: Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a minket körülvevő adatokból?
- Május 21. – Tehetség és megtartás: Mitől lesznek a munkatársak hosszú távon is motiváltak és sikeresek?
Kapcsolódó cikkek
- Monor iskoláiban is elérhető már a Vodafone Digitális Tanterem megoldása
- Nemzetközi felmérés bizonyítja a digitális kompetenciafejlesztés fontosságát
- A vállalkozások adatalapú döntéshozatalát támogatja a Vodafone új okosmegoldása
- Életmentő drónok fejlesztésén dolgozik a Vodafone Csoport
- Hamarosan lezárul a jelentkezés a Vodafone Digitális Díjra
- A Gartner hetedik alkalommal nevezte meg a Vodafone-t piacvezető IoT szolgáltatóként
- Normál nyitvatartással és szolgáltatásokkal, biztonsági létszámkorlátozással nyitottak a Vodafone üzletei
- Húsvéti tanácsokkal is segít az ÉletMentő applikáció chatbot funkciója
- Vodafone segítség a korlátozások alatt
- Márciusban extra szabadnapot biztosít kollégáinak a Vodafone
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.