Magyar megoldással vonják be a távoli szurkolókat az UEFA következő tornáján
A magyar-szlovén közös rendezésű U21-es Európa-bajnokság a jövő héten az egyenes kieséssel szakasszal folytatódik. Habár a korlátozások lazításával a mérkőzések immár akár a stadionban személyesen is megtekinthetők, az UEFA és a helyi szervezők a szurkolás kiterjesztését és a távoli szurkolók aktiválását is kiemelt feladatának tartja, melynek megvalósítására egy magyar megoldással kötöttek partnerséget a szervező szövetségek.
A ’Seyu – Együtt a győzelemért!’ applikáció használatával a szurkolók által készített szelfik a játékosokat motiváló üzenetekkel együtt a stadionok óriáskivetőin jelennek meg, így a futballrajongók akár többezer kilométeres távolságból is kifejezhetik támogatásukat nemzeti csapatuk iránt, a saját nyelvükön.
A Seyu applikáció bárki számára ingyenesen letölthető az okostelefonokhoz tartozó webáruházakból. A fotó elkészítése után, a jóváhagyást követően minden nemzeti válogatott külön keretet kap, és a csapatok saját hazai nyelvén jelennek meg a szelfihez tartozó motiváló üzenetek. Az így létrehozott kép jól látható helyen, nagy felbontásban kikerül az aktuális stadion óriáskivetítőjére, így a helyszíni szurkolók és akár maguk a játékosok is találkozhatnak a többezer kilométerről küldött fotókkal. A mérkőzést követően a Seyu egy galériát tesz közzé a közösségi média csatornáin, ahol a szurkolók újra elérhetik a magukról készített fotókat és találkozhatnak a többiek képeivel is, ezzel is segítve a globális, sport szerető közösség épülését.
Az U21-es Európa-bajnokság egyenes kieséses szakasza jövő hétfőn (május 31.) kezdődik és vasárnap (június 6.) ér véget, a ljubljanai Stozice Stadionban rendezendő fináléval. A magyarországi mérkőzéseket a kispesti Bozsik Arénában és a székesfehérvári Sóstói Stadionban tartják meg.
A versenyben maradt válogatottak: Franciaország, Hollandia, Spanyolország, Horvátország, Dánia, Németország, Olaszország és Portugália.
Kapcsolódó cikkek
- Az ÉletMentő app újítása forradalmasíthatja a mentésirányítók munkáját
- Magyar fejlesztésű appok, melyek meghódították a világot
- Itt az egészségügyi kommunikáció új formája
- Rangos nemzetközi dizájn díjat nyert a magyar pénzügyi edukációs mobiljáték
- Az albérletpiacot fehéríti az új magyar applikáció
- Húsvéti tanácsokkal is segít az ÉletMentő applikáció chatbot funkciója
- Online térkép és közösségi alkalmazás egyben
- Jönnek a digitalizált mosodák
- Magyar megoldás a sportszponzoráció élvonalában
- Hamarosan a bankok működését is segítheti az Ecomate app
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.