Hétszer annyi mobilklíma fogyott az eMAG-nál, mint tavaly nyáron
Bár a legtöbben egyszerű ventilátort rendelnek az eMAG-tól, feljövőben a hideg vizet is párologtató léghűtő gépek, mobilklímából pedig hétszer annyi fogyott az online kereskedőnél, mint tavaly júniusban.
A hetek óta tartó kánikula jócskán érezteti hatását az eMAG eladásaiban: idén júniusban a mobilklímából hétszer annyi darabot adott el a cég, mint tavaly ilyenkor. Egy tipikus vásárló bruttó 53 ezer forintot szán mobilklímára, a legnépszerűbb márkák a Whirlpool, Home, Clatronic, Stahlman és a Starlight az eMAG.hu-n.
A legnagyobb darabszámban a hagyományos ventilátorokat keresik az eMAG-nál, ezek az eladott, otthoni légmozgatáshoz kapcsolódó termékek mintegy 53 százalékát teszik ki, azonban a léghűtő berendezések dupla olyan népszerűek, mint tavaly ilyenkor - idén már az eladások mintegy 12 százalékát teszik ki.
A léghűtők olyan, beltéren használható léghűtő berendezések, amelyek a beléjük töltött hideg víz elpárologtatásával hűtik a rajtuk keresztüláramló levegőt, a hagyományos ventilátornál hatékonyabban javítva a hőérzetet.
A mobilklímából (23 százalék) csaknem duplaannyi fogyott idén júniusban az eMAG-nál, mint a szerelést igénylő splitklímákból, amelyek az eladott darabszám 12,1 százalékát teszik ki.
Az eMAG Magyarország jelzi, hogy ventilátorból, léghűtőből, mobilklímából és splitklímából is folyamatosan érkeznek a készletek, nincs, és nem is várható hiány egyik kategória termékei kapcsán sem. Ezen a nyáron a kerti medencék is jól fogynak az eMAG-on, tavaly júniushoz képest 61 százalékkal több medencét vásároltak az ügyfelek.
Kapcsolódó cikkek
- Így vásároltunk idén az eMAG-on
- Szakmai szövetség tagja lett a Vivre
- A távol-keleti vásárlások megadóztatása új távlatokat nyithat a magyar e-kereskedelem számára
- Megállapodott a Gazdasági Versenyhivatallal az eMAG
- Megnyitott a Samsung Webáruház
- Fogyasztói magatartás világjárvány idején
- Magyarország egyik legnagyobb játékkereskedője csatlakozott az eMAG Marketplace-hez
- Már online is vásárolhatunk új autót
- 2020-ban három évet ugrott előre az e-kereskedelem
- Ingyenes szállítással segít az eMAG a járványhelyzetben
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.