Volt nincs, buli van
Idén a járvány miatt elmaradt a Telekom VOLT Fesztivál, a szervezők azonban nem hagyják magukra a fesztiválhangulatra vágyó fiatalokat. A soproni gigarendezvény helyett a VOLT és a Telekom olyan Minifesztiválok megvalósítását támogatja, ahol ugyan szűkebb körű a részvétel, ám az exkluzív fellépők mellett a hamisítatlan VOLT-feelinget és az élmények megosztását fejlett digitális megoldások is segítik.
A hosszú járványidőszak korlátozásai után az offline jelenlétre, a személyesen átélt pillanatokra biztat mindenkit a Telekom 2021 nyarán. Bár a nagy fesztiválok többségéhez hasonlóan az idei VOLT is elmarad, a Telekommal közösen úgy döntöttek: nem ezen fog múlni, hogy mennyi élmény férhet bele a nyárba. Ezért ebben az évben a nyaralási időszak hagyományosan egyik legnagyobb bulijára több részletben, több privát helyszínen kerül sor, amelyeket számos bulizni vágyó társaság jelentkezései közül választottak ki.
A Minifesztiválok ötletét a Telekom adta, a megvalósítás pedig a VOLT és a Telekom együttműködésének új szintjét jelenti, hiszen ezúttal a digitális szolgáltató a lebonyolításba is a korábbiaknál sokkal intenzívebben, saját szakértelmét és digitális eszköztárát is felhasználva kapcsolódott be. A közös felhívásra olyan 50-100 fős, bulizni vágyó társaságok jelentkezhettek – a helyszín, illetve az esemény szlogenjének megadásával – az ország különböző pontjairól, akik vállalták, hogy a július végén, augusztus elején megtartandó bulijaik koncepciói részt vesznek egy rendhagyó versenyen. A beérkezett projekttervek közül az érintett műfajokban (a rocktól az indie-alternatív irányokon át az elektronikus zenékig) járatos szakmai zsűrivel és a Telekommal együtt választották ki a három legígéretesebb elképzelést. A koncepciókat az Akváriumban, a Kikraftolás napján prezentálták a nyertes csapatok képviselői, ahol a mentorok segítségével álmaik minifesztiváljának minden részletét kidolgozták.
A koncepciók kikraftolásában a buli-házigazdák segítségére volt Lobenwein Norbert, a VOLT Fesztivál alapítója is, aki csapatával közösen ötletelt a fiatalokkal a hamisíthatatlan VOLT-hangulat megteremtése érdekében. Az egyes kreatív állomásokon a csapatok számos területen kaptak szakértői segítséget a tökéletes fesztivál megszervezéséhez. A Telekom szakértőinek közreműködésével olyan digitalizációs eszközöket ismerhettek meg, amelyekkel felturbózható a fesztiválélmény, legyen szó akár QR- vagy AR-meghívókról, a zenéhez alkalmazkodó fényekről, vagy az eseményt megörökítő GIF-ek készítéséről. Reklámszakemberek segítségével egyedi arculat és plakát is készült a programokhoz.
A közös alkotás folyamatában megszületett minifesztiválok sokszínűsége bizonyítja, hogy a fiatalok képzeletének tényleg semmi sem szab határt, ha a közös nyári élményekről van szó. A megálmodott bulik között találunk post-Covid lagzit, esküvői előpartit és romantikus úszófényekkel, valamint tábortűzzel záródó tófesztivált is. Azok számára pedig, akik nem kerültek be a szerencsés szervezői csapatok közé, jó hír: a Telekom jóvoltából élő közvetítéseken bárki bekapcsolódhat az idei Telekom VOLT Minifesztiválokba, sőt, a bekapcsolódók még nyerhetnek is. Érdemes tehát figyelemmel kísérni a Telekom és VOLT social media csatornáit a következő hetekben.
„A Telekom VOLT Fesztivál a maga hagyományaival, életérzésével és a soproni miliővel együtt nekünk is hiányzik, de az élet addig sem állhat meg, amíg a járványhelyzet újra lehetővé teszi a nagy fesztiválok megtartását. Ami ugyanis igazán pótolhatatlan, az az együttlét öröme, a személyesen átélt élmények sokasága. A Telekom digitális szolgáltatóként változatlanul elkötelezett abban, hogy segítsen a fesztiválok törzsközönségét adó korosztályok számára a kreativitásuk kibontakoztatásában, a közös élmények megélésében. A Telekom VOLT Minifesztiválok révén a VOLT szervezőivel együttműködve nem csak az élmények megszületését, hanem a fejlett digitális eszközök révén a legkreatívabb ötletek megvalósításában is segítünk. Arra buzdítjuk a fiatalokat, hogy kapcsoljanak ki – szó szerint -és érezzék jól magukat egy menő nyári buliban, amit megálmodtak. Ha pedig bekapcsolnának, mi ott leszünk, hogy az élményt másokkal is meg tudják osztani.” – nyilatkozta Szabó Béla, Magyar Telekom márka és kommunikációs igazgatója.
„A járványhelyzet korlátozásai a közönség mellett az egész fesztiválszakmát és a zeneipart is nehéz helyzetbe hozták. A Telekom VOLT Minifesztiválok reményeink szerint az iparági szereplőknek is segítenek, miközben arról is gondoskodnak, hogy az élmények sora folyamatos maradjon, és a 2021-es év lapja ne maradjon üresen a VOLT Fesztivál 1993 óta íródó történetében. A privát bulik révén fennmarad az élő kapcsolatunk a fiatalokkal mindaddig, míg a megszokott fesztiválhelyszínen újra találkozhatunk.” – hangsúlyozta Lobenwein Norbert, a fesztivál alapítója.
A Telekom VOLT Minifesztiválok Facebook eseményei:
07.23. ÖRÖKRE EGYÜTT
07.30. RÖJTÖK AZ ÚJ SOPRON
08.06. BEZZEG A MI IDŐNKBEN
Kapcsolódó cikkek
- Tudatos és okos netezésre buzdítja a fiatalokat a Telekom
- Billie Eilishel indult el a Telekom fiatalokat támogató Futureproof projektje
- Vanda már chatelni is tud
- A Telekom a legnagyobb online forgalmat bonyolító mobil- és tablet értékesítő hazánkban
- Csaló SMS-ekre figyelmeztet a Telekom
- Elindult a Telekom vadonatúj, felhő alapú televíziós platformja
- A Telekom TV előfizetőinek többsége számára is elérhetővé vált az RTL Most+
- A OnePlus két középkategóriás készüléke holnaptól a Telekomnál is elérhető
- Teljes évad streamelésére szerződött a Magyar Telekom és a Viasat World
- Minden eddiginél több optikai elérést épített tavaly a Telekom
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.