A Philips Fidelio T1 új távlatokat teremt a TWS dizájn, felépítés és hangminőség terén
A Philips Fidelio a most debütáló Philips Fidelio T1 modellel új, prémium kategóriát teremt a True Wireless (TWS) fejhallgatók piacán - megjelenésben, érzésben, működésben és teljesítmény tekintetében egyaránt.
A „prémium” kifejezés az összes Philips Fidelio termék védjegye. Maximális felhasználói élményt nyújtanak, tökéletesen biztosítva a nagyszerű hangzás, a kimagasló kivitelezés és dizájn egyensúlyát.
Ez alól a Philips Fidelio T1 sem kivétel. A Fidelio jellegzetes hangzásvilága a középtartományban meleg és természetes, míg a basszus tartományban mély, mégis tiszta hangzást biztosít, így átfogó és részletgazdag hangélményt kapunk.
A legmagasabb minőségű, teljeskörű hangélményt a fejlett, két irányú kialakításnak köszönhető, mely egyesíti a nagy, 10 mm-es dinamikus meghajtó mély és részletgazdag mélyhangjait a speciálisan optimalizált, kicsi és nagyon hatékony armatúra modul gyors és részletes visszajelzésével.
Ezen felül a Philips Fidelio T1 LDAC kodek is gondoskodik a vezetéknélküli vétel és zene lejátszás magas minőségéről.
A Philips Fidelio T1 összesen hat mikrofonnal rendelkezik, ebből egy hallgatóban három található, melyből kettő a zaj maximális kiszűréséért felelős.
A zajszűrés minőségét tovább biztosítja a kiváló passzív zajszigetelés köszönhetően a jól illeszkedő, hosszútávú kényelmet biztosító füllhallgató-tipeknek, melyekből hat méret szilikon és három méret Comply memóriahabos változat érhető el.
A vezetéknélküli Bluetooth 5.2 technológia és a Google Fast Pair együtt könnyedén biztosítja az Android eszközök automatikus felkutatását és csatlakoztatását. A T1 használatát egyszerűvé teszi a praktikus, érintős vezérlés, mellyel a zeneszámok lejátszhatóak, átugorhatóak vagy éppen megállíthatóak. Ennek alternatívájaként a Push-to-talk opció kihangosított hangvezérlést tesz lehetővé a Google Assistant segítségével.
Az akkumulátor élettartama kiváló, aktív zajszűréssel 9 órányi lejátszást tesz lehetővé, és további 25 óra érhető el a töltőtokon keresztül. Az aktív zajszűrés használata nélkül ezek az időtartamok 13 és 35 órára emelkednek.
A teljes feltöltés két órát vesz igénybe, azonban csupán 15 percnyi töltés után további egy órányi zene lejátszás válik lehetővé.
A Fidelio valódi anyagok iránti elkötelezettségét mutatja, hogy a Philips Fidelio T1 prémium kialakítást kínál fekete vagy ezüstszínben, csiszolt fémbevonattal a TWS hallgatókon a töltőtokok tetején pedig fekete vagy barna színű Muirhead fenntartható bőrbetét van elhelyezve.
Az IR szenzor érzékeli, amikor a hallgatók a fülben vannak és arra is képes, hogy megállítsa a lejátszást, ha az egyik eltávolításra kerül. A role switch lehetővé teszi, hogy akármelyik hallgató egymagában, mono módban is használható legyen.
A hallgatók IPX4 fröccsenés védelemmel vannak ellátva, így tökéletesek a kültéri használatra is.
A Philips Fidelio T1 Magyarországon ősztől elérhető, ajánlott fogyasztói ára 109.990 Ft.
Kapcsolódó cikkek
- Folytatódik a TP Vision sikersorozata
- A tiszta hangminőség és a kényelem találkozása
- A Sony valódi vezeték nélküli fejhallgatót mutatott be
- Online mutatja be új termékeit a TP Vision
- Elismerték a Philips tévék és fülhallgatók formatervét
- A Philips sportfejhallgatók új szériája 4 új vezeték nélküli modellel bővül
- Ötödik generációs P5 processzor Philips készülékekben
- A Razer szabadjára engedi vezeték nélküli zászlóshajó-termékflottáját
- Vezeték nélküli zajszűrős Sony fejhallgató
- Az új tripla fenyegetés az esportokban
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A LAMAX négy új stílusos hangszórót jelentett be
A LAMAX négy Bluetooth hangszóróval bővítette audiotermékeinek körét, amelyek tökéletesen ötvözik a teljesítményt, a dizájnt és a megfizethetőséget. Az új termékek közt találunk kompakt, alig több mint 300 gramm súlyú hangszórót, és nagyteljesítményű, akár 50 watt teljesítményre képes hangfalat, mindezt megfizethető árkategóriában. Az eszközök mindegyike támogatja a Bluetooth 5.3 technológiát, emellett a csomagban megtalálható 3,5 mm-es AUX kábellel is csatlakoztathatunk eszközt hozzájuk.
Megnyílnak az XR végtelen lehetőségei a Galaxy AI-jal!
A Samsung és a Google együttműködése új korszakot nyit a kibővített valóság (XR) világában. A „Project Moohan” kódnevű Android XR-headset* természetes, multimodális interakciókat és személyre szabott AI-asszisztens élményt kínál. A fejlesztés célja, hogy átlépje a fizikai határokat, és páratlan lehetőségeket biztosítson a felhasználóknak, hogy újszerűen ismerjék meg a világot és annak történéseit.
Számos technológiai újdonságot leplezett le a Huawei
Újabb lépést tett előre a technológiai innováció útján a Huawei: bemutatta legújabb fejlesztéseit, köztük a HUAWEI Mate X6 hajlítható kijelzős okostelefont, a HUAWEI nova 13 okostelefon-sorozatot, valamint a HUAWEI FreeBuds Pro 4 prémium kategóriás vezeték nélküli fülhallgatót. Emellett Rose Gold színben bemutatkozott a gyártó egyedi formavilágú, nyitott kialakítású fülhallgatója, a HUAWEI FreeClip is.
IT-őrült van a családban? Ezeknek biztosan örülni fog karácsonykor
Nehéz megtalálni az ideális ajándékot azoknak, akik rengeteg időt töltenek a számítógép előtt. A legtöbb esetben vagy már most minden eszközük megvan, amire csak szükségük lehet, vagy ami mégis hasznos lenne számukra, az csillagászati összegekbe kerül. A TOPdesk Magyarország csapata kifejezetten az IT-soknak segít rendszereivel, így pontosan tudják, minek örülnek a számítógép előtt ülők. Most össze is gyűjtöttek néhány olyan hasznos ajándékötletet karácsonyra, amiért nem kell mélyen a pénztárcánkba nyúlnunk, de biztosan örömteli perceket okoz majd a techőrült családtagunknak.
Karácsonyi ajándéktrendek: a technológiai eszközök az öt legnépszerűbb kategória között
A technológiai termékek az idei karácsonyi ajándékvásárlási szezonban az öt legnépszerűbb kategória között szerepelnek – derül ki egy friss, novemberben megjelent kutatásból.* A felmérés szerint a fiatalok és a férfiak különösen hajlanak a technológiai ajándékokra, míg az idősebb korosztály és a nők esetében jóval hátrébb sorolódnak az ilyen típusú meglepetések. Összességében a vásárlók 27 százaléka választ technológiai eszközöket ajándékként, amelyek a ruházati cikkek, ajándékutalványok, játékok, valamint könyvek után következnek. A vásárlók döntően barátok, családtagok vagy online közösségek ajánlásaira alapozzák döntéseiket, és elsősorban az online vásárlást preferálják.