A kül- és beltéren egyaránt használható az LG prémium hangzású hangszórója
Az LG Electronics (LG) új, kúpos-hengeres formatervű LG XBOOM 360 hangszórója (RP4 modell) bármilyen térhez és alkalomhoz tökéletes, kiváló minőségű, minden irányba sugárzó (omnidirectional) hangzást kínál. Utóbbit az LG XBOOM 360 egyedi formája teszi lehetővé: a készülék élethű, lenyűgözően erős és tiszta hangzást szólaltat meg 360 fokban. A stílusos, már Magyarországon is kapható hordozható hangszóró, ideális bármilyen társasági összejövetelhez.
A vonzó formaterv nem pusztán látványelem: a kúpos-hengeres kialakítás azt a célt szolgálja, hogy helyet biztosítson a hangszóró torzításmentes membránszerkezete számára. A magas- és mélysugárzó „reflector structure” szerkezetét — amely jellemzően csak a csúcskategóriás audiotermékek sajátja — úgy tervezték meg, hogy 360 fokos hangzást biztosítson, minimális torzítással. Ennek köszönhetően az XBOOM 360 gazdag, részletes hangzással veszi körbe a hallgatót, háromdimenziós élményt nyújtva bármely zenei műfajban, beltéren és kültéren egyaránt.
A magas- és mélysugárzó prémium kialakítása szintén hozzájárul a meggyőző és kivételesen kiegyensúlyozott hangzásképhez. A magassugárzó titánium membránja lineáris frekvenciát hoz létre a a magas tartományban nyújtott kivételes teljesítményért és a pontos hangvisszaadásért. Ezen felül a hangszóró tartós üvegszál-mélysugárzója dinamikus basszusokat szólaltat meg, tiszta, természetes középtartománybeli hangzással. A nagy teljesítményű meghajtókkal és a robusztus, 120 W-os teljesítménnyel az LG XBOOM 360 bármilyen szobában vagy térben valódi élménnyé teszi a zenehallgatást.
Az LG legújabb vezeték nélküli hangszóróját úgy tervezték, hogy sokoldalú használhatóságot és több érzékszervre is ható élményt nyújtson. Az LG XBOOM 360 a három különböző előbeállítással — Ambient, Nature és Party — rendelkező 360 fokos hangulatvilágításnak, valamint a mobilos applikáció segítségével testreszabható fény- és hangeffekteknek köszönhetően bármilyen alkalomhoz képes megteremteni a megfelelő hangulatot. Az alkalmazásban megtalálható a közkedvelt DJ Effect funkció is, amely lehetővé teszi több hangminta keverését, a szkreccselést és egyéb hangeffektek használatát. A hangszóró egyetlen feltöltéssel 10 órányi zenehallgatási élményt kínál, a könnyű hordozhatóságot beépített fém fogantyú szolgálja, a rendkívül tartós, bézs, szénfekete és pávazöld színben elérhető szövetborítás pedig elegáns megjelenést kölcsönöz a készüléknek.*
Az XBOOM 360 az LG környezetre gyakorolt hatás csökkentése iránti elkötelezettségét is demonstrálja. A részben újrahasznosított műanyagból és más, lakossági felhasználásból visszagyűjtött és újrafeldolgzott anyagokból gyártott, környezettudatos hangszóró megkapta a svájci SGS Société Générale de Surveillance SA ökotermék-tanúsítványát, megfelel a Control Union Certifications globális újrahasznosítási szabványának, a környezetvédelemre vonatkozó állítások érvényességét pedig az Underwriters Laboratories igazolta.**
Termékspecifikáció:
____________________
* A színválaszték és a termékek elérhetősége a különböző piacokon eltérő lehet.
Kapcsolódó cikkek
- A videójátékok és a munkavégzés kapcsolata
- Új kategóriát vezet be a prémium LCD tévék piacán az LG
- Ikonikus díjjal jutalmazták az LG OLED tévéit
- Tudásmegosztó platformot mutatott be az LG és az Element AI
- Fejlett kijelzős képességekkel erősíti meghatározó szerepét az LG a tévés piacon
- Az LG bemutatja legújabb, továbbfejlesztett Ultra szériás monitorait
- Terjeszkedik az LG a globális e-sport-piacon
- Minőségibb mindennapokat ígérnek az LG 2021-es újdonságai a CES-en
- Tévés adatelemző társaságban szerzett többségi részesedést az LG
- Az LG webOS 6.0 a tévénézők eddigi legjobb felhasználói élményét nyújtja
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A LAMAX négy új stílusos hangszórót jelentett be
A LAMAX négy Bluetooth hangszóróval bővítette audiotermékeinek körét, amelyek tökéletesen ötvözik a teljesítményt, a dizájnt és a megfizethetőséget. Az új termékek közt találunk kompakt, alig több mint 300 gramm súlyú hangszórót, és nagyteljesítményű, akár 50 watt teljesítményre képes hangfalat, mindezt megfizethető árkategóriában. Az eszközök mindegyike támogatja a Bluetooth 5.3 technológiát, emellett a csomagban megtalálható 3,5 mm-es AUX kábellel is csatlakoztathatunk eszközt hozzájuk.
Megnyílnak az XR végtelen lehetőségei a Galaxy AI-jal!
A Samsung és a Google együttműködése új korszakot nyit a kibővített valóság (XR) világában. A „Project Moohan” kódnevű Android XR-headset* természetes, multimodális interakciókat és személyre szabott AI-asszisztens élményt kínál. A fejlesztés célja, hogy átlépje a fizikai határokat, és páratlan lehetőségeket biztosítson a felhasználóknak, hogy újszerűen ismerjék meg a világot és annak történéseit.
Számos technológiai újdonságot leplezett le a Huawei
Újabb lépést tett előre a technológiai innováció útján a Huawei: bemutatta legújabb fejlesztéseit, köztük a HUAWEI Mate X6 hajlítható kijelzős okostelefont, a HUAWEI nova 13 okostelefon-sorozatot, valamint a HUAWEI FreeBuds Pro 4 prémium kategóriás vezeték nélküli fülhallgatót. Emellett Rose Gold színben bemutatkozott a gyártó egyedi formavilágú, nyitott kialakítású fülhallgatója, a HUAWEI FreeClip is.
IT-őrült van a családban? Ezeknek biztosan örülni fog karácsonykor
Nehéz megtalálni az ideális ajándékot azoknak, akik rengeteg időt töltenek a számítógép előtt. A legtöbb esetben vagy már most minden eszközük megvan, amire csak szükségük lehet, vagy ami mégis hasznos lenne számukra, az csillagászati összegekbe kerül. A TOPdesk Magyarország csapata kifejezetten az IT-soknak segít rendszereivel, így pontosan tudják, minek örülnek a számítógép előtt ülők. Most össze is gyűjtöttek néhány olyan hasznos ajándékötletet karácsonyra, amiért nem kell mélyen a pénztárcánkba nyúlnunk, de biztosan örömteli perceket okoz majd a techőrült családtagunknak.
Karácsonyi ajándéktrendek: a technológiai eszközök az öt legnépszerűbb kategória között
A technológiai termékek az idei karácsonyi ajándékvásárlási szezonban az öt legnépszerűbb kategória között szerepelnek – derül ki egy friss, novemberben megjelent kutatásból.* A felmérés szerint a fiatalok és a férfiak különösen hajlanak a technológiai ajándékokra, míg az idősebb korosztály és a nők esetében jóval hátrébb sorolódnak az ilyen típusú meglepetések. Összességében a vásárlók 27 százaléka választ technológiai eszközöket ajándékként, amelyek a ruházati cikkek, ajándékutalványok, játékok, valamint könyvek után következnek. A vásárlók döntően barátok, családtagok vagy online közösségek ajánlásaira alapozzák döntéseiket, és elsősorban az online vásárlást preferálják.