Már száz AlzaBoxot működtet az Alza Magyarországon
Az Alza.hu, Magyarország harmadik legnagyobb forgalmú e-kereskedője már a századik AlzaBox önkiszolgáló csomagautomatát helyezte üzembe a napokban. A webáruház a lehető legközelebb szeretne lenni vásárlóihoz és megkönnyíteni számukra a karácsonyi vásárlást. A cég minden héten több tucat új Alzaboxot telepít, és azt tervezi, hogy karácsonyig összesen 200 AlzaBoxot helyez üzembe Magyarországon, emellett megnyitja azokat a piac más szereplői, a csomagkézbesítők és más webáruházak előtt is, így az ügyfelek számára egyetlen okos átvevőhelyet biztosít, ahol hamarosan minden online rendelés átvehető lesz.
Az Alza.hu az elmúlt egy évben megháromszorozta a Magyarországon üzemeltetett átvevőhelyeinek számát és a napokban már a 100. Alzaboxot telepítette. Az Alza csoport hét éve bővíti folyamatosan átvevőhelyeinek hálózatát. Az elmúlt két évben tovább fokozta a fejlesztés ütemét, tekintettel arra is, hogy a világjárvány idején egyre népszerűbbé vált ez az érintésmentes áruátvételi módszer.
"A vásárlók nagyon gyorsan felismerték, hogy az AlzaBox az egyik legbiztonságosabb, időbeosztásukhoz leginkább illeszthető szállítási mód, hiszen az AlzaBoxok nonstop, éjjel-nappal elérhetőek, és a megrendelt termékek sorban állás nélkül, mindössze néhány másodperc alatt átvehetők" - mondta Takács Csaba, az Alza.hu magyarországi vezetője. "Tavaly év elején az Alza vásárlói még csak a megrendeléseik 6%-át vették át az AlzaBoxon keresztül, most pedig már több mint egyharmadát az AlzaBoxokba szállíttatják ki” – érzékelteti Takács Csaba a vásárlói magatartás változását.
Az e-kereskedő a vásárlói igényeknek megfelelően az elmúlt 18 hónap során megháromszorozta AlzaBox hálózat kapacitását. A cég jelenleg több mint száz AlzaBoxot üzemeltet Magyarországon, karácsonyra pedig a magyarországi AlzaBoxok számát kétszázra tervezi növelni. Ez azt jelenti, hogy december 23-án a webáruház még 25 000 csomagot lesz képes kiszállítani az AlzaBoxokba, amelyeket a vásárlók így még Szenteste előtt kényelmesen átvehetnek. Az Alza az Alzaboxok hálózatának folyamatos bővítésén dolgozik, valamint az AlzaBoxokat az e-kereskedelem más szereplői, a csomagkiszállítók és más webáruházak felé is megnyitja. A vásárlóknak hamarosan egyetlen okos helyen lesz lehetőségük az összes megrendelésük kényelmes, gyors és biztonságos átvételére.
Az Alza-csoport nemzetközi viszonylatban jelenleg 1300 darabot meghaladó AlzaBoxot üzemeltet, így több mint 130 000 csomagfiók áll a vásárlók rendelkezésre. A jövő év közepére a webáruház ezt a számot közel háromszorosára növeli, és több mint 3000 AlzaBoxot tervez üzemeltetni a Cseh Köztársaságban, Magyarországon és Szlovákiában, évi 108 millió küldeményt meghaladó szállítási kapacitással. E cél érdekében hetente akár 90 új helyszínt is hozzáad a három országban található hálózatához.
Kapcsolódó cikkek
- Így vásároltunk idén az eMAG-on
- Így reagáltak a pandémiára az eMAG Marketplace-en értékesítő hazai cégek
- Jótállási jegy minta készült a webáruház üzemeltetőknek
- Egy magyar fejlesztés akár 10-12% bevételnövekedést is hozhat a webáruházaknak
- Továbbra is lendületben az online piac
- Az év webshopja kerestetik
- 30 percen belüli pénzvisszatérítést vezet be az eMAG és a Mastercard
- Drágább tévéket vettek a foci-Eb alatt az Extreme Digital hazai vásárlói
- Az eMAG-nál sokkal jobban fogy az elektromos roller, mint a bicikli
- Glami.hu: személyre szabott tartalom nélkül labdába sem rúghatnak az e-kereskedelemi vállalkozások
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.