A szinglik újabban egy hűtlenségre szakosodott társkeresőn ismerkednek?
Vajon egy szingli miért keresheti a boldogságot egy olyan társkereső oldalon, ami kifejezetten a házasságban vagy tartós kapcsolatban élők ismerkedését szolgálja? A Viszony.hu legújabb felmérésében - melyet több mint 300 társkereső véleménye és belső statisztikák alapján készítették el az oldal munkatársai -, meglepő részletek derültek ki a hűtlenkedők társkeresőjén ismerkedő egyedülállók és válófélben lévők arányáról.
Liezon, flört vagy csak szex?
Váratlan fordulat az oldal hitvallását tekintve, hogy a kérdőív kitöltőinek közel fele nem él egy háztartásban párkapcsolati szinten senkivel, de az oldalon ismerkedő társkeresők egészére vetítve az egyedülállók aránya a felhasználók több mint felét teszi ki. Az igények változóak, de akár a kérdőívet, akár az oldal belső statisztikáit nézzük, elmondható, hogy a szeretői kapcsolat fő célja az otthonról hiányzó erotikus vágyak kielégítése, ugyanis a Viszony.hu közösségének kétharmada jelölte meg ezt a keresett kapcsolat elvárásaként. Úgy látszik a szex, jobban mondva annak hiánya, továbbra is a félrelépések fő mozgatórugója.
A kifejezetten komoly kapcsolat reményében regisztrálók aránya sem elhanyagolható. Minden negyedik társkereső szeretne társaságot, illetve szorosabb kötődést kialakítani. Nem meglepő módon a nők közel egyharmada vágyik a szexen túlmutató erősebb kötődésre.
Bár az oldal egyik fő ismérve, hogy éppen azért érdemes rajta ismerkedni, mert az ember őszinte lehet a házas státuszát illetően, a női társkeresők több mint harmada számolt be arról, hogy szingli férfiakkal is ismerkedett már az oldalon. Erre magyarázat lehet, hogy sok szingli pasi úgy véli, könnyebb férjes asszonyokkal találkozgatni, mert ők nem akarnak elköteleződni, nem várnak többet annál, mint amennyit ők nyújtani akarnak.
A hűtlenség megbocsájtható?
A felmérésben arra is kíváncsiak voltak, hogy társkeresőik szerint mennyire lett elfogadott a hűtlenség napjainkra. A kitöltők több mint a háromnegyede szerint ez vagy a félrelépés okaitól függ, vagy abszolút elfogadhatónak tartja, így mindössze a válaszadók negyede gondolja társadalmilag megbélyegzőnek a megcsalást.
Gyakorta merül fel az is, hogy vajon érdemes-e akkor is folytatni egy kapcsolatot, ha valamelyik félről kiderül, hogy félrelépett. A nők és férfiak háromnegyede – függetlenül attól, hogy ők voltak a félrelépők vagy a megcsalt fél – határozottan adna még esélyt a folytatásnak, vagy nem tudja eldönteni, de kategorikusan nem jelenti ki, hogy be kéne fejezni azt.
Ugyancsak érdekes adat, hogy a kérdőívet kitöltők negyede még soha nem is lépett félre korábban, és nagyjából harmada van meggyőződve arról, hogy őket sem csalták meg soha. 3-4% körüli azoknak az aránya, akiknek még tartós kapcsolatuk se volt soha, és talán az ő jelenlétük a legmeglepőbb az oldalon.
Megállapíthatjuk tehát, hogy a Viszony.hu-n messze nem csak a házas, félrelépni vágyó emberek ismerkednek, hanem olyanok is, akik kapcsolódásra vágynak, legyen az alkalmi vagy tartós. Korábbi felmérésekből tudjuk, hogy a férfiak hajlamosabbak szingli nőkkel ismerkedni, a nők pedig a hozzájuk hasonló családi állapotú férfiakat preferálják, de az arányokat nézve nem ritka az sem, ha két szingli fut össze ezen a társkeresőn. Végül is szeretők úgy is lehetnek, ha nem hűtlenek senkihez, csak nem kívánnak a közösség előtt felvállalt, klasszikus párkapcsolatot folytatni.
Kapcsolódó cikkek
- Válságban vannak a szeretői kapcsolatok?
- A milliomosok csábítására épít a legújabb luxus társkereső oldal
- A gyermeküket egyedül nevelő szülők felé nyit a Randivonal cégcsoport
- Tanulmányból nőtte ki magát a Moment
- A "teltkarcsú" vidéken jobban bejön
- 10 gyakori hiba, ami miatt nem találunk párt az interneten
- Miért tartunk vonzónak valakit?
- Egyre több kivándorolt magyar keres társat online
- A szabadidőnk eltöltéséhez választunk párt
- A férfiak álmodoznak, a nők reálisabban látják esélyeinket
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.
Nagy az igény a jogi, orvosi, pénzügyi vagy műszaki előképzettséggel rendelkező informatikusokra
A digitalizáció a pénzügyektől az oktatáson át az agráriumig, a kiskereskedelemig és az egészségügyig valamennyi iparágat átalakítja, ezért a munkáltatók előnyben részesítik azokat a junior informatikusokat, akik valamilyen, az IT-n kívüli szakmai előképzettséggel, illetve különböző iparágakban szerzett projekt-tapasztalatokkal – és esetleg menedzseri készségekkel és jó kommunikációs képességekkel – is rendelkeznek.
Új üzlet és vállalatoknak szánt, prémium szolgáltatás az iCentre-nél
Az iCentre megnyitotta új üzletét Óbuda első számú bevásárlóközpontjában. Az eseményen a cég új iCentreCare szolgáltatásának részleteit is ismertette, amely segítségével a vállalatok egyszerűen és hatékonyan kezelhetik Apple eszközeiket, és maximálisan kihasználhatják azok előnyeit az üzleti működésük során.
Felújított műszaki cikkek a fókuszban a Vatera idei Black Weeksén
A Vateránál a fekete péntek nem a mértéktelen költésről szól, a bizonytalan gazdasági helyzethez igazodóan a piactér idén november 15. és december 1. között olyan speciális Black Weeks kampányt rendez, amelynek keretében felújított (refurbished) termékeket árusító partnerkereskedők több ezer felújított okostelefonja, laptopja mellett vaterás eladók termékei is elérhetők lesznek akciós áron.
A K&H innovatív IT technológiájával a SZÉP kártya digitális használata is lehetővé vált
A digitális SZÉP kártya, mint innovatív technológia költségmentesen elérhető a K&H Csoport ügyfelei számára. Csupán pár kattintás szükséges a mobilbankban és máris rendelkezésre áll a digitális fizetési megoldás. A technológiai megoldás bizonyította kulcsfontosságú szerepét a piacon, több mint 100 ezer tranzakció áll a fejlesztés mögött egyetlen év alatt. A forradalmi megoldás nemcsak kényelmet, hanem számos informatikai és technológiai előnyt is kínál.