Ne vessz el a neten! Közösen kampányol a Da Vinci Media és a Telekom
Az okos netezéshez elengedhetetlen tippekkel és a tudatos tartalomfogyasztást segítő tanácsokkal jelentkezik friss edukációs kampányában a Magyar Telekom és a Da Vinci. A digitális edukációs tartalmak mellett a tanárok számára óravázlatok, a családok részére pedig izgalmas kihívások is készültek.
Életünket számos ponton – tanulás, munka, szórakozás, kapcsolattartás – megkönnyíti a digitalizáció, melynek segítségével előrébb léphetünk, ha tudatosan és jól használjuk. A gyermekeket - akik látszólag otthonosan mozognak az online térben – közös felelősségünk segíteni abban, hogy megtanulják jól és hasznosan kezelni és fogyasztani a digitális világ tartalmait.
A Magyar Telekom és a Da Vinci kampánya éppen ezért az online tér megismertetésére és biztonságos, felelős használatában nyújt segítséget. Alapja a BAFTA-jelölt Keress rá! című saját gyártású Da Vinci Media sorozat, melynek epizódjai fontos internetbiztonsági kérdéseket tárgyalnak, színes és vicces karakterek és szituációk segítségével. A hasznos, edukatív és a felnőttek számára is szórakoztató sorozat epizódjai egy-egy fontos internetpraktikát mutatnak be, melyek köré októberben digitális kampány is épül. Annak érdekében, hogy a digitális térről szóló ismeretek az iskolákba is eljussanak, az egyes epizódokhoz tanári óravázlatok készültek, melyek megkönnyítik az ismeretek órai felhasználását – akár etika, osztályfőnöki és számítástechnika órákon. Emellett a kampányban a családoknak is aktív szerepe van: az online-offline egyensúly és a generációs tudásmegosztás területeken próbálhatják ki magukat, és együtt vehetnek részt a közös tanulás kalandjában. A közösségi médiában és a https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/televizio/keress-ra oldalon futó projektet a Telekom székházának LED-fal hirdetése egészíti ki.
„Az okos internethasználat rengeteg pozitív élményt ad, és számos kihagyhatatlan lehetőséget kínál. A Da Vinci Media és a Telekom együttműködése eredményeként reméljük, ezt a pozitív hatást sok nézőnknél tudjuk erősíteni.” – mondja Merényi Tímea, a Da Vinci Media hazai marketingvezetője.
Kapcsolódó cikkek
- NMHH-kutatás: a felhasználók közel kétharmada használja online hívásra is a netet
- Oktatási program indul a magyar gyermekek online biztonságáért
- Megújul a Vodafone vezetékes internet és TV portfoliója
- Szívdobbanás számláló: a dicsőség mellett 1 millió lájkot is hoz egy érem
- A szolgáltató folyamatosan bővíti és fejleszti vezetékes hálózatát
- A Magyar Telekom 2021. második negyedéves eredményei
- A Telekom digitalizációs kampányait díjazta a legrangosabb nemzetközi PR-verseny
- A Biztonságos Internet Napra időzíti online sorozatát a Da Vinci Media
- Így interneteznek a 18 év alatti fiatalok
- Túl a kétmilliomodik gigabites végponton a Telekom hálózata
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.