Bárki szabadon megnézheti a Twitch-en debütáló Arcane első epizódját
A Riot Games első animációs tévésorozata, az Arcane világpremierjére magyar idő szerint november 7-én, vasárnap, 03:00 órakor kerül sor a Netflixen. Az első epizódot a Twitch-en lehet majd társ-stream, azaz a co-streaming keretein belül közvetíteni, ezzel az Arcane az első olyan Netflix-sorozat, amely ilyen rendhagyó módon debütál.
A globális bemutatót több mint 30 országot képviselő streamerek és influencerek közvetítik, valamint mindenki számára nyitott a co-streaming, így a rajongók az Arcane debütálását élőben ünnepelhetik a saját közösségükkel.
Azok a rajongók, akik bekapcsolódnak a Twitch-en zajló digitális közös nézői eseménybe, Twitch Dropok formájában exkluzív játékbeli tárgyakat kapnak a Riot játékaiban.
Brandon Miao, a Riot Games illetékes munkatársa így nyilatkozott: "Az Arcane elkészítésében nagy szerepet játszott a globális játékosbázisunk érdeklődése a mélyebb történetmesélés iránt, ezért úgy döntöttünk, hogy az első epizódot közösségként együtt nézhetik meg. Az esemény megtervezésekor szerettük volna elmosni a határokat a klasszikus szórakoztatás és az innovatív digitális megoldások között, amelyek növelik a játékosok bevonódását világszerte, valami újat és könnyen elérhetőt hoznak létre.”
Bár az Arcane a League of Legends bajnokainak háttértörténeteit mutatja be, a sorozatot úgy tervezték, hogy önmagában is megállja a helyét, mint egy összetett világ, tele erkölcsi döntésekkel, lélegzetelállító animációval és izgalmas történetmeséléssel.
Az Arcane premierje a League of Legends rajongók globális ünnepségének számít, amely a 2021-es League of Legends világbajnokságot - egy olyan eseményt, amelyet tavaly közel 50 millió néző látott egyidejűleg - és a Riot első televíziós műsorát egyesíti. A műsor teljesen új módon ötvözi a versenyt, a szórakozást és a játékot, ezzel kiszolgálva a Riot globális játékosbázisát.
Kapcsolódó cikkek
- Évekre visszamenőleg Netflix-kompatibilissé válnak az LG okostelevíziók
- Mától bármelyik Philips okostévén nézhető a Netflix idehaza is
- Három napig ingyenesen elérhetők a Wild Rift hősök
- A Netflix belső működését mutatja be az alapító
- A Vodafone újabb innovációval robban be a tévés piacra
- 2020-as Panasonic televíziók a Netflix ajánlásával
- A Panasonic idei OLED televíziói megkapták a „Netflixhez ajánlott televízió” tanúsítványt
- A Sony bemutatja az otthoni televíziózás csúcsát jelentő készülékeit
- A Netflix az LG HDR-képes UHD TV készülékeit ajánlja mindazoknak, akik a tévézés igazi élményére vágynak
- Megállapodást kötött a Netflix és a Liberty Global
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Irodai és költséghatékony perifériákkal újít a Sandberg
A változatos számítástechnikai- és mobiltartozékairól ismert Sandberg bemutatta új, modern igényeknek megfelelő irodai egerét, valamint Saver sorozatú, jack csatlakozós headseteit. Ezekkel a termékekkel a Sandberg a modern irodák számára kínál költséghatékony megoldásokat a márkától megszokott minőséggel és 5 év garanciával.
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.
Nagy az igény a jogi, orvosi, pénzügyi vagy műszaki előképzettséggel rendelkező informatikusokra
A digitalizáció a pénzügyektől az oktatáson át az agráriumig, a kiskereskedelemig és az egészségügyig valamennyi iparágat átalakítja, ezért a munkáltatók előnyben részesítik azokat a junior informatikusokat, akik valamilyen, az IT-n kívüli szakmai előképzettséggel, illetve különböző iparágakban szerzett projekt-tapasztalatokkal – és esetleg menedzseri készségekkel és jó kommunikációs képességekkel – is rendelkeznek.