A Nothing ear (1) fülhallgató fekete változata Magyarországra is megérkezik
A Nothing bejelentette, hogy első terméke, az ear (1) fülhallgató már fekete változatban is elérhető. A pehelysúlyú, teljesen vezeték nélküli fülhallgató matt fekete gumiharanggal, átlátszó tokban érkezik. Az új színváltozat az eredeti ear (1) specifikációihoz hasonlóan akár 34 órányi használatot biztosító tokkal, 11,6 milliméteres hangszóróval és aktív zajszűréssel érkezik.
Az elektronikai márka továbbá azt is bejelentette, hogy ear (1) terméke mostantól karbonsemleges. A Nothing olyan nemzetközileg elismert partnerekkel dolgozik együtt, mint a genfi központú SGS, hogy független felmérést készítsen, és semlegesítse a szén-dioxid-kibocsátást. Az ear (1) 1,78 kilogrammos szén-dioxid kibocsátása az új csomagoláson is szerepel, ami a vállalat reményei szerint hozzásegíti a felhasználókat tudatosabb döntések meghozatalához.
„A Nothing pozitív változást szeretne elérni. Karbonsemleges ear (1) fülhallgatónk az első lépés a fenntarthatóság felé.” – mondta el Carl Pei, a Nothing vezérigazgatója és társalapítója. “Az ear (1) tökéletesen mutatja, hogy a felhasználók nyitottak az olyan ötletekre, amik felrázzák az iparágat, akár tervezésről, akár értékesítésről van szó. Bízunk abban, hogy a fekete színváltozat is kedvező fogadtatásra talál, és egyre több technológiai márka jelöli termékein a szén-dioxid-kibocsátást.”
A hivatalos értékesítés kezdete előtt a Nothing az első 100 fekete színű ear (1) fülhallgatót egyedileg gravírozza és értékesíti. A felhasználók a limitált szériát kizárólag a Nothing Kioskban vásárolhatják meg Londonban.
Magyarországon 2021. december 13-tól mindkét színváltozat elérhető lesz. A fülhallgató jelenleg kizárólag az eMAG-Extreme Digital és a Magyar Telekom kínálatában érhető el, ajánlott bruttó 38.990 forintos áron.
A Nothing a közelmúltban ünnepelte egyéves évfordulóját. A vállalat első terméke, az ear (1) az egyik legjobban várt termékbejelentése volt, amiből már több mint 220.00 darabot leszállítottak.
Kapcsolódó cikkek
- Szórakozáshoz és munkához is használható Technics fülhallgatók
- Magyarországra is megérkeztek a Samsung összehajtható újdonságai
- Két új színben is elérhető a HUAWEI vezeték nélküli fülhallgatója
- Új fejezet a mobilinnováció történetében
- Világújdonság: fülhöz igazodó zajszűrés a HUAWEI új, vezeték nélküli fülhallgatójában
- Kutatás: A járvány hatására többet beszélünk a szüleinkkel
- Környezetvédelmi elismerést kapott a Huawei FreeBuds 4i
- Elismerték a Philips tévék és fülhallgatók formatervét
- Új vezeték nélküli fülhallgatót hoz a magyar piacra a Huawei
- Magyarországon is megvásárolható a Galaxy S21 5G sorozat és kiegészítői
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.
Könnyed kialakítással és fejlett funkciókkal érkezik az új HONOR okosóra
Decemberben Magyarországon is kapható lesz a HONOR legújabb okosórája, a HONOR Watch 5, amely a modern technológia és a kecses dizájn kiváló ötvözete. A 35 g súlyú, mindössze 11 mm vastagságú óra könnyű és kényelmes, így egész nap lehet viselni. Az 1,85”-os színes AMOLED kijelző 390x450 pixeles felbontással és 340 PPI-vel támogatja a teljes képernyőt lefedő érintéses működést, élénk vizuális élményt nyújtva amellett, hogy kifejezetten fluid a 60Hz-es képfrissítésnek köszönhetően.
A ViewSonic új szintre emeli a konzolos játékélményt
A ViewSonic Corp., a vizuális megoldások egyik globálisan vezető vállalata bemutatja két új projektorát – az X1-4K Prót és az X2-4K Prót. A még jobb konzolos játékélményre tervezett projektorok QHD (1440p) felbontású képet nyújtanak villámgyors 120 Hz-es frissítési gyakorisággal, ultra sima játékélményt és részletes vizuális megjelenítést biztosítva egy 100 hüvelyknél is nagyobb képernyőn. A natív 4K-s UHD vizuális teljesítményt kiegészítő, beépített Harman Kardon hangsugárzók mozi minőségű hangzást nyújtanak, míg az integrált Google TV zökkenőmentes hozzáférést biztosít számos streaming lehetőséghez, valóban lenyűgöző és mindent magába foglaló otthoni szórakoztatási élményt teremtve.
Igényes és strapabíró órák a japán márkától
A Casio karóra részlege idén ünnepli 50 éves fennállását. A márka továbbra sem fogyott ki az újdonságokból, ennek ékes példája a legújabb GM-2110-es széria. „Ez az öt lenyűgöző modell a nyolcszögletű lünettával, vibráló színű fém számlapokkal a stílus és a rugalmasság határait feszegeti” – hangsúlyozta Nagy Sándor, a Casio termékmenedzsere.