Az LG csökkenti a környezetre gyakorolt hatást a termékek teljes életciklusa alatt
Új, változatos modellekből álló audio-termékcsaládot mutat be az LG Electronics (LG) a 2022-es CES kiállításon. Az új eszközök kiemelkedő teljesítménnyel, egyedi és stílusos dizájnnal, valamint izgalmas, új hangzásélményt kínáló technikával érkeznek az otthoni filmnézést, zenehallgatást és játékot kedvelőknek.
Az LG audiokínálatából kiemelkedik a prémium kategóriás hangprojektor (S95QR modell), ami egy 810 W teljesítményű, 9.1.5 csatornás, tiszta térhangzás megteremtésére alkalmas holisztikus high-end audio megoldás. Az eszköz még tisztább és jobb atmoszférikus hanghatást biztosít: erre az öt felfele irányuló csatorna – köztük a világ első középről felfelé irányuló hangszórója – révén képes, amelyekből három a hangprojektorból, kettő pedig a különálló hátsó hangszórókból szólal meg. Az S95QR tökéletes választás azoknak a filmkedvelőknek, akik feldobnák az otthoni mozizást. A középső, felfelé irányuló hangszóró tisztább párbeszédeket biztosít, és még magával ragadóbbá teszi a Dolby Atmos és DTS:X tartalmakat. Az IMAX Enhanced funkcióval pedig a felhasználók lenyűgöző háromdimenziós hangzást tapasztalhatnak a kompatibilis tartalmak megtekintésekor.
Az LG S95QR számos kulcsfontosságú fejlesztéssel érkezik, ennek megfelelően többek között új hangszóró-meghajtók és hangszórókamrák találhatók benne, valamint megnövelték a mélynyomó teljesítményét is. A nagyobb mélynyomók prémiumabb hangminőséget biztosítanak mély, rezonáns basszusokkal, amelyek a mozi magával ragadó hangrendszerét utánozzák. Az LG a prémium hangprojektor vezeték nélküli hátsó hangszóróit négy csatornáról hatra növelte, így a két felfelé irányuló mellé négy elülső/oldalsó hangsugárzó csatlakozott. A hátsó hangszórókat úgy tervezték, hogy képesek a hangot egy széles, 135 fokos térben egyenletesen elosztani, ezzel nem csak más eszközökhöz képest jelentenek előrelépést, de ezáltal a vásárlók rugalmasabban helyezhetik el a hangrendszert, akár egy kisebb szobában is.
A hangrendszer érzékenyebb vevőegységet is kapott, így akár egymástól távolabb is elhelyezhető a hangprojektor, valamint az ahhoz tartozó mélynyomó és a két hátsó hangszóró anélkül, hogy az a hangminőség rovására menne. A stabilabb vezeték nélküli kapcsolatnak köszönhetően az LG S95QR kiküszöböli a hangkiesést és a késleltetést, így a tartalmak zavartalanul élvezhetők filmnézés vagy zenehallgatás közben is. Music Mode-ba kapcsolva az eszköz képes a kétcsatornás hangot 7.1 csatornássá feljavítani a valósághűbb akusztikus térhangzás érdekében, amelyet a Meridian Audio Horizon technológiája tesz lehetővé.
Az LG hangprojektora kiváló megoldás a játékosok és a zene szerelmesei számára is. A termék az adaptív képfrissítés (VRR) és az automatikus alacsony késleltetési mód (ALLM) révén a konzoljátékosoknak is ideális választás lehet, akiknek elengedhetetlen, hogy a képernyőn zajló akció és a hang tökéletes szinkronban legyen.1 A kiváló minőségű zenei streaming szolgáltatások támogatásával pedig a hangrendszer még élvezetesebbé teszi a zenehallgatást.
Kompatibilis LG televízióhoz csatlakoztatva az LG hangprojektor kihasználja a képernyő fejlett AI Sound Pro funkcióját, így minden tartalom tisztábban és élethűbben szólalhat meg. A keresztkompatibilitás ráadásul lehetővé teszi a tévékészülék és a hangrendszer irányítását egyazon távirányítóval. A továbbfejlesztett AI Room Calibration funkcióval pedig az S95QR képes a hangzást az adott helyiség méretéhez igazítani, ezáltal pontosabb alacsony frekvenciájú hang érhető el.
A 2022-es LG hangprojektor termékcsaládot ismét környezetvédelmi szempontok figyelembevételével — a termék életciklusa során alacsonyabb szén-dioxid-kibocsátással — tervezték. Amellett, hogy 100 százalékban papírcsomagolású dobozban érkeznek és külső burkolatuk újrahasznosított műanyag gyantából készül, a modellek gyártásához egy új, könnyebb kompozit szálas anyagot használnak, így csökken a szén-dioxid-kibocsátás a szállítás során. Viszonylag szerény energiaigényüknek köszönhetően pedig a termékek a használat során is energiát takarítanak meg.
Január 4-től a CES kiállítás keretében az LG virtuális standjára látogatók megismerkedhetnek a legújabb audio-innovációkkal. Az interaktív digitális kiállításon az LG teljes 2022-es Soundbar termékcsaládja, az XBOOM 360, az UltraGear Gaming Speaker és a TONE Free termékcsalád valódi vezeték nélküli fülhallgatói — köztük az UVnano tokkal, Plug & Wireless, 3D Sound Stage és Whispering Mode funkciókkal felszerelt, CES 2022 innovációs díjjal kitüntetett FP9 — is megtekinthető. A rajongók a #LGCES2022 hashtag használatával a közösségi médiában is nyomon követhetik az LG legújabb bejelentéseit.
____________________
* A 4K 120 Hz-es HDR átvezetés játékhoz nem támogatott.
Kapcsolódó cikkek
- Pontos színmegjelenítéssel és kiemelkedő HDR-teljesítménnyel érkeznek az új LG monitorok
- Az LG beltéri növénytermesztő készüléket mutat be a CES-en
- Ilyen a jobb élet az LG szerint
- A CES-en mutatkoznak be az LG otthonközpontú életstílushoz illeszkedő televíziói
- Megérkezett a Google Stadia felhőalapú játékplatform az LG legújabb okostévéire
- Már az Apple Music alkalmazás is elérhető az LG okostévéin
- Az LG új vezérigazgatót és további változtatásokat jelentett be
- Hazánkba is megérkezett az LG legújabb fülhallgatója
- Már itthon is kapható az LG első OLED paneles monitora
- Minden 2021-es LG laptop kompatibilis az új Windows 11-gyel
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A LAMAX négy új stílusos hangszórót jelentett be
A LAMAX négy Bluetooth hangszóróval bővítette audiotermékeinek körét, amelyek tökéletesen ötvözik a teljesítményt, a dizájnt és a megfizethetőséget. Az új termékek közt találunk kompakt, alig több mint 300 gramm súlyú hangszórót, és nagyteljesítményű, akár 50 watt teljesítményre képes hangfalat, mindezt megfizethető árkategóriában. Az eszközök mindegyike támogatja a Bluetooth 5.3 technológiát, emellett a csomagban megtalálható 3,5 mm-es AUX kábellel is csatlakoztathatunk eszközt hozzájuk.
Megnyílnak az XR végtelen lehetőségei a Galaxy AI-jal!
A Samsung és a Google együttműködése új korszakot nyit a kibővített valóság (XR) világában. A „Project Moohan” kódnevű Android XR-headset* természetes, multimodális interakciókat és személyre szabott AI-asszisztens élményt kínál. A fejlesztés célja, hogy átlépje a fizikai határokat, és páratlan lehetőségeket biztosítson a felhasználóknak, hogy újszerűen ismerjék meg a világot és annak történéseit.
Számos technológiai újdonságot leplezett le a Huawei
Újabb lépést tett előre a technológiai innováció útján a Huawei: bemutatta legújabb fejlesztéseit, köztük a HUAWEI Mate X6 hajlítható kijelzős okostelefont, a HUAWEI nova 13 okostelefon-sorozatot, valamint a HUAWEI FreeBuds Pro 4 prémium kategóriás vezeték nélküli fülhallgatót. Emellett Rose Gold színben bemutatkozott a gyártó egyedi formavilágú, nyitott kialakítású fülhallgatója, a HUAWEI FreeClip is.
IT-őrült van a családban? Ezeknek biztosan örülni fog karácsonykor
Nehéz megtalálni az ideális ajándékot azoknak, akik rengeteg időt töltenek a számítógép előtt. A legtöbb esetben vagy már most minden eszközük megvan, amire csak szükségük lehet, vagy ami mégis hasznos lenne számukra, az csillagászati összegekbe kerül. A TOPdesk Magyarország csapata kifejezetten az IT-soknak segít rendszereivel, így pontosan tudják, minek örülnek a számítógép előtt ülők. Most össze is gyűjtöttek néhány olyan hasznos ajándékötletet karácsonyra, amiért nem kell mélyen a pénztárcánkba nyúlnunk, de biztosan örömteli perceket okoz majd a techőrült családtagunknak.
Karácsonyi ajándéktrendek: a technológiai eszközök az öt legnépszerűbb kategória között
A technológiai termékek az idei karácsonyi ajándékvásárlási szezonban az öt legnépszerűbb kategória között szerepelnek – derül ki egy friss, novemberben megjelent kutatásból.* A felmérés szerint a fiatalok és a férfiak különösen hajlanak a technológiai ajándékokra, míg az idősebb korosztály és a nők esetében jóval hátrébb sorolódnak az ilyen típusú meglepetések. Összességében a vásárlók 27 százaléka választ technológiai eszközöket ajándékként, amelyek a ruházati cikkek, ajándékutalványok, játékok, valamint könyvek után következnek. A vásárlók döntően barátok, családtagok vagy online közösségek ajánlásaira alapozzák döntéseiket, és elsősorban az online vásárlást preferálják.