A Travelxp már Magyarországon is elérhető a Telekom jóvoltából
A Travelxp 4K együttműködik a Magyar Telekommal, a legnagyobb magyarországi távközlési szolgáltatóval, ezzel is bővítve elérhetőségét az európai országokban.
Az idei év eleje óta a magyar nézők is otthonuk kényelméből élvezhetik a globális utazási műsorokat, köszönhetően annak, hogy a Magyar Telekom felvette kínálatába a Travelxp 4K-t, a világ egyik vezető utazási csatornáját. A prémium utazási és életmód tartalmak 2021. november 2. óta elérhetőek a Telekom 4K mini fizetős csomag nézői számára a 74-es csatornán.
Magával ragadó műsorait mostanra teljes mértékben lokalizálták, összhangban a csatorna azon elkötelezettségével, hogy a nézőkkel saját nyelvükön teremtsen kapcsolatot. A Travelxp már 13 európai nyelven kínál tartalmakat, és több mint 20 országban terjesztik Európa-szerte.
Sumant Bahl, a Travelxp európai ügyvezető igazgatója a következőképpen kommentálta a partnerséget: "A Magyar Telekom kiváló platform a Travelxp 4K prémium HDR-tartalmának HLG HDR-ben, 10 bites REC 2100 színtérben és 50 képkockán történő sugárzásához. Egy nemrégiben napvilágot látott tanulmány szerint a televízió a leginkább fogyasztott médiatípus Magyarországon, 2021-ben 8,3 millió nézőt elérve. Amellett, hogy lenyűgöző felbontásban mutatjuk be a világ szépségeit, izgatottan várjuk, hogy megismertessük a magyarországi emberekkel az általunk készített eredeti és magával ragadó tartalmakat, amelyekről köztudott, hogy nem csak kedvet csinálnak az utazáshoz szerte a világon, hanem megkérdőjelezik a nézők világról alkotott elképzeléseit és tágítják a látókörüket" – tette hozzá.
Rajki Annamária, a Magyar Telekom TV&Entertainment Központ igazgatója elmondta: "Nagy örömünkre szolgál, hogy 4K csatornakínálatunkat egy olyan magas színvonalú utazási csatornával bővíthetjük, mint a Travelxp 4K. A Magyar Telekom 2021-ben Magyarországon elsőként indított 4K-s mini fizetős csomagot a Telekom TV előfizetői számára. Most a 4K portfóliónk, amely eddig sport- és természet tematikájú csatornákat tartalmazott, egy új műfajjal gazdagodik, és elképesztő tartalmakat kínál az utazóknak azokban az időkben, amikor az emberek alig tudtak utazni".
A Travelxp több mint 1000 órányi prémium utazási és életmódtartalmait több mint 80 országban, több mint 15 nyelvre lefordítva terjesztik. A Travelxp emellett az utazási tartalmak egyik legnagyobb gyártója és a 4K HDR technológia globális innovációs vezetője. A változatos programkínálatú Travelxp műsorai eredeti, saját gyártású produkciók, amelyeket több mint 55 országban forgattak multikulturális műsorvezetőkkel a világ minden tájáról.
Kapcsolódó cikkek
- Holló Márta lesz a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatója
- A Magyar Telekom segítségnyújtása az ukrajnai helyzetben
- A Magyar Telekom 2021. negyedik negyedévi eredményei
- Már több mint 3 millió otthon és vállalkozás számára kínál gigabites sebességet a Telekom
- Mérséklődő adatforgalomról számolt be a Telekom
- Gyakorlatot és állásajánlatot is szerezhetnek az Óbudai Egyetem új tanszékének hallgatói
- Ismét a Magyar Telekom a legvonzóbb munkahely a telekommunikációs szektorban
- A Magyar Telekom 2021. harmadik negyedévi eredményei
- Láthatatlan bűnözők: nem kell félni, de óvatosnak lenni kötelező
- Mesterséges intelligenciával ismerkedtek a jövő női mérnökei a Telekom székházban
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.