A Travelxp már Magyarországon is elérhető a Telekom jóvoltából
A Travelxp 4K együttműködik a Magyar Telekommal, a legnagyobb magyarországi távközlési szolgáltatóval, ezzel is bővítve elérhetőségét az európai országokban.
Az idei év eleje óta a magyar nézők is otthonuk kényelméből élvezhetik a globális utazási műsorokat, köszönhetően annak, hogy a Magyar Telekom felvette kínálatába a Travelxp 4K-t, a világ egyik vezető utazási csatornáját. A prémium utazási és életmód tartalmak 2021. november 2. óta elérhetőek a Telekom 4K mini fizetős csomag nézői számára a 74-es csatornán.
Magával ragadó műsorait mostanra teljes mértékben lokalizálták, összhangban a csatorna azon elkötelezettségével, hogy a nézőkkel saját nyelvükön teremtsen kapcsolatot. A Travelxp már 13 európai nyelven kínál tartalmakat, és több mint 20 országban terjesztik Európa-szerte.
Sumant Bahl, a Travelxp európai ügyvezető igazgatója a következőképpen kommentálta a partnerséget: "A Magyar Telekom kiváló platform a Travelxp 4K prémium HDR-tartalmának HLG HDR-ben, 10 bites REC 2100 színtérben és 50 képkockán történő sugárzásához. Egy nemrégiben napvilágot látott tanulmány szerint a televízió a leginkább fogyasztott médiatípus Magyarországon, 2021-ben 8,3 millió nézőt elérve. Amellett, hogy lenyűgöző felbontásban mutatjuk be a világ szépségeit, izgatottan várjuk, hogy megismertessük a magyarországi emberekkel az általunk készített eredeti és magával ragadó tartalmakat, amelyekről köztudott, hogy nem csak kedvet csinálnak az utazáshoz szerte a világon, hanem megkérdőjelezik a nézők világról alkotott elképzeléseit és tágítják a látókörüket" – tette hozzá.
Rajki Annamária, a Magyar Telekom TV&Entertainment Központ igazgatója elmondta: "Nagy örömünkre szolgál, hogy 4K csatornakínálatunkat egy olyan magas színvonalú utazási csatornával bővíthetjük, mint a Travelxp 4K. A Magyar Telekom 2021-ben Magyarországon elsőként indított 4K-s mini fizetős csomagot a Telekom TV előfizetői számára. Most a 4K portfóliónk, amely eddig sport- és természet tematikájú csatornákat tartalmazott, egy új műfajjal gazdagodik, és elképesztő tartalmakat kínál az utazóknak azokban az időkben, amikor az emberek alig tudtak utazni".
A Travelxp több mint 1000 órányi prémium utazási és életmódtartalmait több mint 80 országban, több mint 15 nyelvre lefordítva terjesztik. A Travelxp emellett az utazási tartalmak egyik legnagyobb gyártója és a 4K HDR technológia globális innovációs vezetője. A változatos programkínálatú Travelxp műsorai eredeti, saját gyártású produkciók, amelyeket több mint 55 országban forgattak multikulturális műsorvezetőkkel a világ minden tájáról.
Kapcsolódó cikkek
- Holló Márta lesz a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatója
- A Magyar Telekom segítségnyújtása az ukrajnai helyzetben
- A Magyar Telekom 2021. negyedik negyedévi eredményei
- Már több mint 3 millió otthon és vállalkozás számára kínál gigabites sebességet a Telekom
- Mérséklődő adatforgalomról számolt be a Telekom
- Gyakorlatot és állásajánlatot is szerezhetnek az Óbudai Egyetem új tanszékének hallgatói
- Ismét a Magyar Telekom a legvonzóbb munkahely a telekommunikációs szektorban
- A Magyar Telekom 2021. harmadik negyedévi eredményei
- Láthatatlan bűnözők: nem kell félni, de óvatosnak lenni kötelező
- Mesterséges intelligenciával ismerkedtek a jövő női mérnökei a Telekom székházban
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.