Siemens mobiltelefon-kampány

, 2001. február 8. 18:55
„Be inspired!” felhívással a Siemens egész világra kiterjedő imázskampányt indított február elején. A cél a Siemens Mobil termékek - főképpen mobiltelefonok - ismertségének növelése és a márkaszemélyiség alakítása.
A kampány üzenete, hogy a Siemens Mobil termékek üzletága nyitott gondolkozású, barátságos, fiatalos, emberközpontú, innovatív partner. Magyarországon a Mobil termékek üzletág kommunikációs tevékenysége óriásplakátok, sajtó- és és televíziós hirdetések segítségével valósul meg. A kampány révén a Siemens tovább szándékozik erősíteni helyzetét a mobiltelefonok piacán, ahol Európában már a 2. helyet foglalja el. Mobil termékek üzletága dinamikus fejlődik, és a Siemens nyereségéhez is jelentősen hozzájárul.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32

Először készült felmérés a magyarországi retail media helyzetéről

2024. december 6. 18:14