Siemens mobiltelefon-kampány

, 2001. február 8. 18:55
„Be inspired!” felhívással a Siemens egész világra kiterjedő imázskampányt indított február elején. A cél a Siemens Mobil termékek - főképpen mobiltelefonok - ismertségének növelése és a márkaszemélyiség alakítása.
A kampány üzenete, hogy a Siemens Mobil termékek üzletága nyitott gondolkozású, barátságos, fiatalos, emberközpontú, innovatív partner. Magyarországon a Mobil termékek üzletág kommunikációs tevékenysége óriásplakátok, sajtó- és és televíziós hirdetések segítségével valósul meg. A kampány révén a Siemens tovább szándékozik erősíteni helyzetét a mobiltelefonok piacán, ahol Európában már a 2. helyet foglalja el. Mobil termékek üzletága dinamikus fejlődik, és a Siemens nyereségéhez is jelentősen hozzájárul.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06