Mi kell egy jó startup rendezvényhez?
Igen, kellenek startupok és befektetők. Kellenek kerekasztal beszélgetések hiteles és releváns szereplőkkel. De ilyenről hallottunk már, részt vettünk hasonlón. Akkor mi hiányzik még? A HiQ Connect a startup rendezvények egy új dimenzióját hozza el Budapestre.
Talán a címben megfogalmazott kérdés még pontosabban úgy szól, hogy mire van szüksége a startupoknak. Olyan releváns üzleti partnerekre, akiktől nemcsak tőkét, hanem minőségi és valós üzleti tapasztalatból érkező tudást kaphatnak, illetve akikkel a megoldásaikat tesztelhetik és fejleszthetik. De ugyanilyen fontos, hogy az ökoszisztéma többi résztvevője, azaz az inkubátorok, az acceleratorok, az angyal és a kockázati tőkebefektetők, valamint az állami szereplők megismerjék a legújabb startupokat és egymással is találkozzanak. A közös célja egy ilyen rendezvénynek, hogy értéket teremtsünk, újdonságokat ismerjünk meg és az országhatárokon is átívelő kapcsolatokat építsünk. És pont ilyen rendezvény lesz a HiQ Connect – Budapest június 7-én és 8-án. Az üzleti matchmaking rendezvény témái a Life Science, az AgroTech, a FoodTech és a fenntarthatóság.
De az HiQ Connect ennél is több! A befektetők megosztják az elhibázott döntéseiket, az úgynevezett Fuckup sztorikat, melyek saját bevallásuk szerint is a legtanulságosabbak. A szokásos startup pitchek mellett pedig a második napon rendhagyó módon fordított pitchek is lesznek, amikor befektetők fognak a pódiumon állni.
Aki startupperként állt már ki egy bemutatkozásra a befektetők elé, pontosan tudja milyen érdekes lesz ezt fordítva látni. De ha csak hallgattunk vagy láttunk már hasonlót, akkor is át tudjuk érezni, hogy milyen iszonyú nehéz a nagy terveket, vagy akár egy több éves projektet néhány percben bemutatni. Persze vannak őstehetségek ebben a műfajban, de kifejezetten érdekes lesz látni a HiQ Connect rendezvényének budapesti állomásán, hogy a „másik oldal” mit fog mondani.
Mindezt hibrid formában. Kapcsolatépítéshez és networkinghez a személyes részvétel ajánlott, így az esemény napján irány a HUB 55. A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Emellett a rendezvényt – akár a home office kényelméből – live stream-en is lehet majd követni.
Mit is kell tudni a HiQ Globalról, a szervezőről?
A HiQ Global egy market entry expert ügynökség, mely innovatív technológiai cégek számára teremt lehetőséget, hogy prémium piacokra lépjenek. Bár nem ismernek földrajzi határokat, különös hangsúlyt fektetnek Délkelet-Ázsiára, valamint Közép- és Kelet-Európára.
A HiQ Connect pedig egy egyedülálló innovációs és üzleti matchmaking platform, ahol a technológia és az üzlet találkozik. A platform lehetővé teszi a technológiai startupoknak, hogy kapcsolatot teremtsenek vállalati partnerekkel. Az ökoszisztéma-partnerek között befektetők és kormányzati szervek is megtalálhatók európai, délkelet- és kelet-ázsiai célpiacokról. De nem a szokásos formában. Itt nem csak a rapid bemutatkozásokon és az elevator pitch-eken múlik a siker. Lehetőség van a mélyebb beszélgetésekre, valódi partneri kapcsolatok kialakítására.
Velük biztosan találkozhatsz június 7-én és 8-án!
Az esemény társszervezői az AHa!Brainstore (Antenna Hungária), a Roche Magyarország és az Express Innovation Agency. A rendezvény kiemelt program partnerei a Vespucci Partners, IPI Singapore és a Singapore Economic Development Board (EDB). Az HiQ Connect – Budapest 8 ország több mint 35 szervezetének az együttműködésének eredménye.
A két nap folyamán közel 30 startup mutatkozik be, a második napon pedig a társszervezőkön kívül többek között hallhatjuk pitchelni a Accelpoint-ot, az Impact Ventures-t és a SpeedUp Venture Capital Group-ot.
Kapcsolódó cikkek
- A hazai kreatív ipari startupok számára hirdet versenyt a Tech In The City
- A magyar Orca Aerospace bejutott a Startup Világbajnokság döntőjébe
- Rövid időn belül a kétszeresére nőhet a nemzetközi startup budapesti innovációs központja
- Havi 1 milliárd forint a magyar vállalatoknak
- A magyar startupok is szívesen használják ugródeszkának Bécset
- Budapestről a Szilícium-völgyig jutott az új siker-startup
- A jövő autóipari innovációját fejleszti a Széchenyi István Egyetemről indult startup
- Nagy szükség van a női vállalkozókra az egészségügyi innovációban
- 1 milliós dolláros fődíj a budapesti startup versenyen
- Minden kezdet nehéz: a TOP 5 leggyakoribb akadály, amivel a kezdő vállalkozások szembesülnek
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.
Újabb újítás az eMAG-nál: mostantól még egyszerűbb és gyorsabb részletre vásárolni
Jelentős fejlesztést aktivált a napokban az eMAG, amely révén még kényelmesebb és egyszerűbb lesz az online rendelések áruhitel általi, részletekben történő fizetése. Az OTP Bank csatlakozásával mostantól az eMAG összes pénzügyi szolgáltató partnerének (így a Magyar Cetelem és a Cofidis) áruhitel-konstrukciói elérhetők az eMAG által forgalmazott termékek mellett több ezer magyar Marketplace partner termékeihez is.
A gyermekeket is megszólította az Internet Hotline őszi kampánya
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az intenzív médiajelenlétnek köszönhetően októberben jelentősen megnövekedett a hotline-hoz fordulók száma, minden jel szerint célba ért tehát a kampány fő üzenete: merj segítséget kérni, van hová fordulni online bántalmazás esetén.