A hazai LG televíziókra is megérkezett a Disney+
Mostantól több mint 40 újabb országban érhető el a Disney+ alkalmazás a kompatibilis LG TV-ken, köztük Magyarországon is. A Disney, a Pixar, a Marvel, a Star Wars, a National Geographic és a Star legjobb filmjeit és műsorait forgalmazó streaming platform a 2017-es vagy újabb webOS operációs rendszert futtató készülékekre érkezik.
A szolgáltatás a Disney+ applikáció letöltése után közvetlenül elindítható az LG Home Launcherben vagy egyes modelleken a Magic Remote távirányítón található dedikált Disney+ gomb megnyomásával*, ahol az előfizetés típusának kiválasztása után máris megtekinthetők a videótartalmak**. Legyen bármilyen ízlésünk vagy érdeklődési körünk, a webOS platformba integrált Disney+ alkalmazás az LG tévékészülékein gondtalan filmélményt és rengeteg elsőrangú videót kínál.
A platformon több száz Disney+ Originals és több ezer epizód The Walt Disney Company tartalom tekinthető meg, de exkluzív szórakoztató műsorokkal is folyamatosan bővül. A játékfilmek, tévéműsorok, rövidfilmes tartalmak és dokumentumfilmek mind kategorizálhatók, kereshetők és azonnal streamelhetők az otthoni nagy képernyőn.
Az előfizetők a Disney tulajdonában lévő számos tartalom közül választhatnak, beleértve a Marvel-moziuniverzum alkotásait, vagy a Star Wars-t, de a szolgáltatónál elérhetők például az Obi-Wan Kenobi, a Ms. Marvel és a the The Kardashians sorozatok is.
A webOS platformot futtató LG televíziók segítségével a nézők könnyedén elmerülhetnek az élményben kedvenc tartalmaik nézése közben. Ehhez az LG OLED az iparág egyik legjobb képminőségét nyújtja: a végtelen kontrasztaránynak és a tökéletes feketének köszönhetően – amelyet a háttérvilágítást nem igénylő forradalmi önállóan világító pixeltechnológia tesz lehetővé – ugyanis minden egyes jelenet a lehető legrészletesebben látható. A Dolby Vision és Dolby Atmos funkcióval is kompatibilis LG tévék kiemelkedő élményt nyújtanak az otthoni televíziózásban. Ráadásul az LG kényelmes okostévé funkciói, köztük a ThinQ AI és az egész platformra kiterjedő kereső zökkenőmentesen működik együtt a Disney+ szolgáltatással.
A Disney+ alkalmazás már világszerte több mint kilencven országban elérhető a kompatibilis LG televíziókon.
____________________
* Disney+ gomb csak a 2021-es és 2022-es tévémodellekhez tartozó Magic Remote távirányítókon található.
** A tartalmak eléréséhez Disney+ előfizetés szükséges.
Kapcsolódó cikkek
- Egyszemélyes háztartások – így csökkentsd otthon az ökológiai lábnyomod
- A Disney+ bejelentette Magyarországi tartalomkínálatát
- Az LG UltraGear monitorok elsőként kapták meg a VESA AdaptiveSync kijelzőtanúsítványt
- Gamereknek szánja új készülékét az LG
- Ruhaápolási megoldások mesterséges intelligenciával
- Így gondolkodunk a távmunkáról
- Állás helyett vállalkozás – nagy robbanás történt Magyarországon
- Az LG Objet kollekció arany minősítést kapott a világ egyik legrangosabb dizájnversenyén
- Föld Napja az LG-vel
- Elindult az LG nemzetközi innovációs versenye, várják a jelentkezőket
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.