Informatikai átállás miatt csak korlátozottan lehet ügyeket intézni a Vodafone-nál
A hatékonyabb, egységesebb ügyfélkiszolgálás érdekében a Vodafone Magyarország július 11-16. között informatikai átállást végez, ez idő alatt az online és személyes ügyintézés, értékesítés, valamint egyes speciális szolgáltatások (például mobilvásárlás – autópályamatrica, parkolás) nem lesznek elérhetőek.
A szolgáltató felhívja a figyelmet: az alapszolgáltatások, így az otthoni (vezetékes TV, internet, telefon) szolgáltatások és a mobil hívások indítása/fogadása, az SMS küldés/fogadás, az adathasználat, valamint a hibabejelentések a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül ebben az időszakban is végig elérhetőek lesznek. A szolgáltató arra kéri az ügyfeleket, hogy szükséges ügyeiket intézzék el még az átállás előtt, mivel azalatt nem lesz lehetőségük a szokásos ügyintézésre. A szolgáltató az ügyfeleket több csatornán keresztül közvetlenül értesíti a változásokról, továbbá az ügyfelek az átállással kapcsolatos naprakész tájékoztatást (többek között az átállás előtti javasolt teendőket, illetve az említett időszakban el nem érhető funkciók listáját, valamint az előfizetők részére készített, az átállást támogató segédleteket) az erre a célra létrehozott aloldalon érik el.
A Vodafone Magyarország július 11-16. között informatikai átállást végez, amely gyakorlatilag a Vodafone-UPC integráció utolsó lépése, melynek eredményeképp a Vodafone Magyarország teljes mértékben konvergens digitális szolgáltatóvá válik.
Az átállás alatt az online és személyes ügyintézés, értékesítés, valamint egyes speciális szolgáltatások (például mobilvásárlás – autópályamatrica, parkolás) nem lesznek elérhetőek. Ugyanakkor az alapszolgáltatások, tehát az otthoni szolgáltatások, így a vezetékes TV, internet és telefon, a mobil hívások indítása és fogadása, az SMS küldés és fogadás, az adathasználat, valamint a telefonos ügyfélszolgálaton keresztüli hibabejelentés ez idő alatt is végig elérhetők lesznek.
Fontos információk vezetékes szolgáltatást igénybe vevő ügyfeleknek
A vezetékes szolgáltatással kapcsolatosan a szolgáltató felhívja az ügyfelek figyelmét, hogy az átállásra való felkészüléssel összefüggésben egyes, vezetékes szolgáltatásokhoz kapcsolódó ügyintézésekre már június 24-től csak korlátozottan lesz lehetőség, ezért amennyiben új vezetékes szolgáltatást vagy médiaeszközt szeretnének megrendelni, azt június 23-ig vagy személyesen az üzletekben július 7-ig tehetik meg. Hasonlóképpen a meglévő vezetékes szolgáltatás másik címre való áthelyezését is június 23-ig kérhetik az ügyfelek. Új vezetékes szolgáltatás vagy médiaeszköz megrendelésére továbbá meglévő vezetékes szolgáltatás másik címre való áthelyezésére az átállás alatt nem lesz lehetőség. A Vodafone továbbá arra kéri ügyfeleit, hogy július 6-ig fizessék be számláikat, az érintett időszakban pedig ne indítsanak számlabefizetést. Amennyiben korábbi otthoni számlákra van szükség, azokat érdemes már július 8. előtt letölteni a My Vodafone Otthoni fiókból, ugyanis ezek július 9. után ezen a felületen már nem lesznek elérhetők. Az informatikai átállás eredményeképpen az ügyfelek új számlafizető azonosítót kapnak, amelyről e-mailben és SMS-ben is értesítést kapnak. A szolgáltató felhívja a figyelmet, hogy az informatikai átállást követően az ügyfelek a megszokottnál később kaphatják meg a számlákat, de ebből eredően az ügyfeleket hátrány nem éri, a befizetési határidőt meghosszabbítják, a szolgáltató nem számít fel késedelmi kamatot és elektronikus számla esetén az ügyfelek nem veszítik el az e-pack kedvezményt sem.
Fontos információk mobilszolgáltatást igénybe vevő ügyfeleknek
Mobil szolgáltatások esetén a Vodafone azt javasolja ügyfeleinek, hogy gondoskodjanak időben az elegendő adatmennyiségről és a roaming szolgáltatások aktiválásáról – különös tekintettel a nyári szabadságok és nyaralások időszakára. A szolgáltató felhívja a figyelmet, hogy július 11-ig fizessék be számláikat. A feltöltőkártyás ügyfelek ATM-en keresztül változatlanul feltölthetik egyenlegüket, valamint a szolgáltató kéri az ügyfeleket, hogy az ezen időszakban esedékessé váló éves feltöltőkártyás adategyeztetéssel kapcsolatos teendőket még az átállás előtt végezzék el.
Mi nem lesz elérhető az informatikai átállás időszakában?
Június 24. és július 16. között nem lesz elérhető:
• Vezetékes szolgáltatással kapcsolatos webshop, online leadott rendelések - új vezetékes szolgáltatás vagy médiaeszköz megrendelése online június 23-ig vagy személyesen az üzletekben július 7-ig lehetséges.
• Meglévő vezetékes szolgáltatások áthelyezése egy másik címre
Július 11-16. között nem lesz elérhető:
• Mobil előfizetéssel kapcsolatos webshop, online leadott rendelések. Emiatt új szolgáltatás vagy készülék rendelésére, vagy meglévő mobil előfizetés módosítására július 11-ig van lehetősége az ügyfeleknek. A szolgáltató azt javasolja továbbá az ügyfeleknek, hogy július 6-ig rendeljék meg SIM kártájukat vagy mobil készüléküket, hogy még időben kiszállíthassák.
• My Vodafone online ügyfélszolgálat, My Vodafone alkalmazás – a Vodafone weboldalon és alkalmazásban nem érhetők el a számlák, szolgáltatások.
• Meglévő vezetékes szolgáltatások módosítása
• Streaming és kiegészítő TV szolgáltatások megrendelése
• Meglévő mobil előfizetés módosítása (szerződéshosszabbítás, tarifacsomagváltás). Adat- és egyéb kiegészítő opciók vásárlása. Roaming szolgáltatás aktiválása.
• Mobil és vezetékes számlázással kapcsolatos online és személyes ügyintézés
• Vodafone TV web és mobil alkalmazás elérés
• Eszközökkel/készülékekkel kapcsolatos ügyintézés (szerviz, kárrendezés, biztosítás)
• Mobilvásárlás (autópálya matrica, parkolás, lottó)
• Easy Rider alkalmazás
• Feltöltőkártyás éves adategyeztetés, SIM kártya aktiválás
A teljes lista az informatikai átállásban érintett folyamatokról és a teendőkről a Vodafone erre a célra létrehozott aloldalán érhető el.
A Vodafone az ügyfelek megértését és türelmét kéri a július 11-16. közötti időszakban.
Kapcsolódó cikkek
- Hallássérültek koncertélményét támogatja a Vodafone 5G megoldása
- Robotok jelentették be a Vodafone Alapítvány Scratch-versenyének nyerteseit
- Horvátország mellett további 28 országban érhető el a Vodafone 5G roaming szolgáltatása
- Emlékérmet vehette át a Parlamentben a Vodafone Magyarország Alapítvány
- 5G drónok segítségével forradalmasítja az egészségügyet a Vodafone
- Az új Internet Pro díjcsomagban a vezetékes internet mobilinternettel egészül ki
- Gyorsabb és hatékonyabb információcsere a közlekedésben résztvevők között
- Elsők között teszi országosan elérhetővé a CAT-M hálózatot a Vodafone
- Tartalomszolgáltatókat segít a Vodafone
- A megnövekedett adatigényhez igazítja lakossági mobilinternet portfólióját a Vodafone
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.